Van chatel naar avoriaz

Dit onderwerp gaat over de bestemming Châtel

Wij gaan een weekje wintersporten in Chatel en zouden graag een dagje naar Avoriaz gaan en wel met de auto. Wat is de beste route om te rijden naar Avoriaz. Als ik de kortste route zo bekijk, dan lijkt me dat een lastige route in de winter. Dus ik verwacht dat het via Morzine rijden zal worden. Heeft iemand ervaring met de route?

Op skies lijkt mij eenvoudiger dan met de auto. Met je auto kun je onderaan de lift bij les Prodains parkeren. Een andere optie is parkeren bij Ardent en daar de lift omhoog en stukje skiën. Ik weet niet of dagparkeren mogelijk is boven in Avoriaz zelf.

Chatel Avo kun je prima skiënd doen.

Ik vroeg me ook al af waarom je niet op ski’s gaat. Lijkt me leuker, prettiger en bovendien ben je op winterSPORT.

Bovendien het is helemaal niet ver.

Let it snow, let snow, let it snow!

Chatel Avo kun je prima skiënd doen.

uhhh da’s met de auto zoals anderen al aangeven niet te doen… je moet de hele berg weer af en dan vervolgens langs de andere kant omhoog. reken op een halve dag rijden…

op je skies of board kan je het in een half uurtje doen vanuit pra.

If there is no park, open your eyes - the mountain is a natural one.

Zijn ook nog eens mooie afdalingen. Makkelijkste is dan met de skibus naar Linga en daar de gondel omhoog. als je een beetje doorskied doe je dat inderdaad in een half uurtje.

Is de pas voor het skigebied Chatel uit te breiden voor een dag naar Avoriaz of moet je er dan een aparte dagkaart voor Avoriaz naast nemen?

WAAROM???

Plaats een reactie