Kinderopvang Serfaus - Murmli Krippe

Dit onderwerp gaat over de bestemming Serfaus

Hallo, wij vertrekken zaterdag 4 februari naar Serfaus met 2 kids (eentje van bijna 3 en eentje van 10 maanden). Heeft iemand ervaring met de kinderopvang - Murmli Krippe - in Serfaus? Komen daar meer Nederlandse kids? Is er NL sprekende leiding?
Alvast bedankt!

Skigebied gerelateerde topics graag openen in het daarvoor bestemde subforum mensen. Verhuizen maar weer…

MAND!

Hallo, wij vertrekken zaterdag 4 februari naar Serfaus met 2 kids (eentje van bijna 3 en eentje van 10 maanden). Heeft iemand ervaring met de kinderopvang - Murmli Krippe - in Serfaus? Komen daar meer Nederlandse kids? Is er NL sprekende leiding? Alvast bedankt!

Mariska op 11 jan. 2012 14:48

hoi mariska,
ik kom toevallig je bericht tegen. wij hebben er vorig jaar 1 kind van 2 en 1 van 1 jaar naartoe gebracht.
heeeeeel goed bevallen. super aardig (anna en ilona) en je kids worden goed verzorgd.
NL spreken weet ik niet (wij spreken aardig duits) maar daar kom je zeker uit.
succes, dirk

Is een erg goede opvang. Ze spreken er geen Nederlands, maar doordat er zoveel Nederlandse gasten zijn kunnen ze wel een paar woordjes Nederlands. Mijn kinderen gingen er graag naartoe, zelfs een week dat wij dachten we brengen ze niet naar de opvang, vroeg ze zelf of ze er naartoe mocht. ook voor hele kleintjes erg goed. Worden soms buiten in de kinderwagen gelegd als ze gaan slapen.(is wel afgesloten kan niemand bijkomen) Is natuurlijk afhankelijk van de kinderwagen en van het weer. Als je ze daar brengt hoef je je over je kinderen geen zorgen te maken.

Voor ons is het al jaren geleden, onze kinderen hadden het er zeer naar hun zin.
De leidsters verstaan vaak wel NL, maar spreken is minder, soms zat er ook een NL-leidster

Plaats een reactie