Fun park

Dit onderwerp gaat over de bestemming Winterberg

Hallo wintersporters,

Mijn vraag is eigenlijk of dit voor de meer ervaren snowboarder leuk is om een weekend in het park te hangen of is dit een flop? Ik weet na veel bezoekjes aan snowworld dat je met zulke kleine pistes eigenlijk alleen lekker in het park bent voor de uitdaging (Ik weet het verwend). Maar is hier genoeg van?

Groetjes Marlon

Winterberg zelf heeft geen Funpark. Neuastenberg biedt (dankzij vrijwilligers) wel een behoorlijk Funpark aan met de nodige afwisseling. Het Funpark is vanaf aankomend seizoen ontsloten met de nieuwe Panoramalift.

Op de Kappe in Winterberg is er ook voldoende uitdaging te vinden op de mountainbiketrails, beetje Freeriden dus. Voor het echte funpark idd. naar Neuastenberg

Op de Kappe in Winterberg is er ook voldoende uitdaging te vinden op de mountainbiketrails, beetje Freeriden dus. Voor het echte funpark idd. naar Neuastenberg

Gast184 op 4 dec. 2013 16:30

Hmm daar ga ik de volgende keer eens naar op zoek!

Het park waar hierboven over wordt gesproken heeft zelfs ttr wedstrijd en is idd een aardig skigebied zeker de moeite waard om eens heen te gaan ipv skiliftcaroussel

Vergeten in te loggen hierboven was ik

If there is no park, open your eyes - the mountain is a natural one.

Vind het nog steeds zonde dat er niks van een park of dergelijke is in winterberg!!

The mountains shall bring peace to the people

Is er hier iemand die mij kan vertellen waar deze mountainbike trail paden zich bevinden en hoe ze te bereiken zijn in Winterberg? :)

Kappe nou met die vragen, Ferry!

:)

http://www.bikepark-winterberg.de/ staat vast de weg erheen bij en de verschillende trails

If there is no park, open your eyes - the mountain is a natural one.

Plaats een reactie