Slechte vooruitzichten, wat te doen in omgeving Winterberg?

Dit onderwerp gaat over de bestemming Winterberg

Hoi allemaal.

Ik heb een appartementje geboekt volgende week vrijdag 20 dec tot zondag 22-12 in Winterberg en ik ben bang, gezien de vooruitzichten, dat we het moeten doen met de sneeuw die er momenteel ligt en mogelijkerwijs wat er bij wordt geproduceerd.

Mijn vraag is dus of er leuke dingen in de omgeving van winterberg te doen zijn.

Daarbij zag ik dat er 1 baan open is, dat geeft hoop! Maar is dat een beetje te doen?

Alvast bedankt en allemaal alvast een fijn ski/board seizoen toegewenst!

Mvg,
Anton

'“Dat geeft hoop” Ja inderdaad die ene baan zal dan een vreselijke mierenhoop zal zijn:-)

je kunt altijd nog naar de warsteiner fabriek

Zwemmen bij CenterParcs, karten in Neuastenberg, en skiën naar ik verwacht op 10-15 pistes (3, 3a, 4, 5, (6), 7, (8), (9), 10, 10a, 12, (19), 22, 23, Herrloh-dal lift 3)

Schneewittchen redt het denk ik

wij zitten aankomend weekend in Winterberg. De afgelopen jaren altijd kunnen skien de week voor kerst, maar dat zal nu maar beperkt lukken. Wij zijn ook een beetje aan het zoeken wat we eventueel nog kunnen doen. Willingen is ook een aardig plaatsje, je hebt daar een mooi lagunebad, je kunt er schaatsen. In Winterberg is de kerstmarkt, het is ook een aardige winkelstraat. Volgens mij kun je op zaterdagmiddag een rondleiding krijgen bij de Bobbaan. Schmallenberg is een aardige plaats. Anton, ik weet niet of jij (jonge) kinderen hebt, voor kinderen kom je nl. bij andere activiteiten uit. Er is in Winterberg ook een bowlingbaan.

Het zwembad in Willingen is zeker aan te raden!

Plaats een reactie