Kriebels....

Ooooh met de dag nemen de kriebels toe… Vrijdagavond gaan we weg en heel onze slaapkamer ligt vol met skikleren, lijstjes, weersverwachtingen checken, nog wat boodschapjes doen!
Is het al vrijdag??? KAN NIET MEER WACHTEN.

Wie gaan er nog meer weg vrijdag of zaterdag?
Hoe laat vertrek je en waarheen?
Kan jij het ook zo moeilijk los laten? Denk nergens anders meer aan hihi.

Wij vertrekken zaterdagochtend naar brixen (skiwelt) Heb er ook super veel zin in. M’n vrouw struikelt al over de spullen die in huis klaar staan.

Übung macht den meister!!!

Ik denk al 12 weken aan niks anders meer… wintersport, wintersport… het is een obsessie, maar wel een leuke! fijne vakantie !

Wij zijn vorige week terug gekomen maar ik kan er niet toe komen om al onze spullen weer naar zolder te brengen…want dat betekend dat we definitief weer een jaar moeten wachten, zucht…dus hier nog steeds ski’s, kleding enz op de slaapkamer en de overloop hahahaha…Beetje jaloersmakend hoor dat jullie nog mogen ;) Veel plezier!!! Nog een paar nachtjes :)

Ik ben alweer 3 weken terug… :-S

Wij vertrekken vrijdagnacht om 01.30 uur richting Hinterglemm.

Op een beginnend boodschappentasje na, heb ik eigenlijk nog niks klaarliggen hahaha.
Woensdag eens de koffers van zolder halen en de tassen eens vullen met skikleding. De koffers vullen zich in de dagen daarna en vrijdag nog laatste strijkje doen. Koffers dicht en auto en dakkoffer vullen.

Heb er in ieder geval heel veel zin in, ook al struikel ik op dit moment nog niet over de skispullen thuis ;-)

Ik vertrek vrijdag voor een week naar sankt anton am arlberg lekker hoor en in week 5 al een lekkere week gehad in serfaus.

Amuseer jullie, en leg je skies op slot als je het laat maakt in den Dampfkessel :D

Viel Spass allen die nog gaan!

Ik vertrek vrijdag voor een week naar sankt anton am arlberg lekker hoor en in week 5 al een lekkere week gehad in serfaus.

Ricardo op 18 feb. 2013 22:33

Heerlijke bestemming, Ricardo. Doe de Valluga, Schindlergrat en niet vergeten de Mooserwirt de groeten van mij :)

Wij vertrekken zaterdagochtend om een uur of half 1 naar Wallis in Zwitersland.
Hier kunnen we ook bijna aan niets anders denken. De kinderen ook niet… Skispullen zijn allemaal al ingepakt, nu de rest van de ‘troep’ nog.
Donderdagavond gaat de dakkoffer op de auto, dus vrijdag pas inpakken, anders kan ik niet meer lopen hier in huis.
Je wilt niet weten wat je mee moet nemen voor 2 vw en 5 kids…

Zaterdagmorgen vroeg naar Saas Fee. Nog even kijken of het skiën of wandelen wordt maar zin heb ik sowieso!

Zaterdagmorgen vroeg naar Saas Fee. Nog even kijken of het skiën of wandelen wordt maar zin heb ik sowieso!

Martijnski op 18 feb. 2013 22:47

Ivm. te weinig sneeuw om te kunnen skieën ???
Er ligt meer dan genoeg hoor dus daar hoef je niet naar te kijken. ;)

Übung macht den meister!!!

Ik denk vanwege Martijnski zijn arm!?
Bij mij zijn de winterkriebels er het hele seizoen, ben net een week terug maar ben al weer aan het aftellen voor eind van de maand en gelukkig is dat dan nog niet de laatste. :)

Dienten Die Alte schule

Precies Elly! Het gaat erom spannen, woensdag weet ik meer. Maar al zou ik niet kunnen skiën, ik vermaak me toch wel :)

@Martijnski, sneeuwschoenlopen klinkt oudbollig maar is erg leuk om te doen, vooral als je je eigen spoor trekt door het bos. Saasfee is een gezelligdorpje genoeg te doen daar, veel plezier en succes.

Dienten Die Alte schule

@.Robin haha we letten op idd. Appartement zit op 400m afstand van de Dampfkessel. Dus het zou zomaar kunnen dat er eerst ff iemand terug loopt met een slee vol ski’s ;-)

Wij vertrekken trouwens vrijdagavond rond 20.00 naar Flachau.
Met zn 4en. Onze kleine meid van 3 en mn nichtje van 3.
Vertrekken samen met mijn moeder en dr vriend en mn neefje. Altijd gezellig samen op rijden en stoppen enzo.
Er vertrekken nog 2 auto’s van onze groep, Maar die rijden echt apart.

Martijnski, ik zal duimen voor je!!

@Martijnski we duimen voor je. Hopelijk wel natuurlijk.

Hier alweer terug van 2de uitje maar wil weer…

euh... doen!?

Ik heb het hele jaar door de kriebels als ik aan de wintersportvakantie denk en dat neemt met de dag toe. Die countdown hier bovenaan maakt het allemaal nog heftiger! Er staat nu…nog 2 dagen!!!
Wij gaan donderdag ochtend rijden en pakken dan 2 overnachtingen in het Kaunertal.Op zaterdag rijden we verder richting Samnaun. Omdat ik maandag, dinsdag en woensdag nog tot laat moet werken, hebben we het afgelopen weekend het meeste al ingepakt. Woensdagavond dan nog de laatste spulletjes en dan…lekker weg!

is goed Niels gaan we doen.
En ik denk dat ik toch ook een keer naar de crazy kanguru moet even kijken of ik Mario Matt nog zie lopen daar.

Vrijdag ochtend vertrekken we naar Fiss. Aangezien we “pas” op zaterdag in ons app in mogen, hebben we op 35 km voor Fiss een hotel geboekt.
Zaterdag lekker ontbijten en dan het laatste half uurtje rijden.
Aangezien tot en met donderdag de agenda’s vol staan, hebben we ook zondag vast de koffers gepakt.

Dat is wel handig dat de koffers dan al gereed staan.
Hier groot gedeelte al gepakt. Maar ik werk maar 2 ochtenden in de week en verder weinig afspraken dus tijd zat verder :-D .

Nog 8 dagen en dan sta ik op de piste in Hinterglemm…kan haast niet wachten.

Aan iedereen die nog moet gaan: Veel plezier!
Helaas zondagochtend al weer teruggekomen van mijn 2de en laatste reis van dit seizoen :(

Heel heel misschien nog een dagje Winterberg, maar dat is nog lang niet zeker…

Hier nog 11 dagen wachten voor Villars!

Maar de kriebels zitten er al goed in, het groepje waarmee ik ga sturen al overvloedig veel naar elkaar in een whatsapp-groepje en er zit een piek in mijn bezoek aan deze website.
Verder komen beetje bij beetje alle bestelde wintersportspullen binnen en kan ik al langzaam gaan denken aan mijn tas inpakken!

Kom net terug van een weekje Wagrain (Salzburgersportwelt). Heb zo ontzettend lekker geskied, en het was als vanouds zeer gemutlich.

Over 3 weken mag ik nog een keer, maar dan naar Solden.

Paar weken terug van Saalbach-Hinterglemm, kan het niet geloven dat ik nu echt alweer een volledig jaar moet wachten voor ik weer de bergen in mag…

Om de pijn te verzachten nu zaterdag toch maar een dagje winterberg boeken =)

Vrijdagochtend naar Zwitserland. Doorrijden tot aan Saas Grund, overnachten. Zaterdagochtend de laatste 3 bochten naar Saas Fee voor de rest van de week. @Martijnski, als ik een gefrustreerde hollander met zijn arm in een mitella op het terras zie zitten weet ik wat de dokter zei…

Thanks voor het duimen guys, het heeft geholpen :)

@ Jay: Haha, beter kijk je uit naar de blauwe Wintersporters.nl trui. Ik heb de afgelopen weken geen mitella gedragen en het gips gaat er morgen waarschijnlijk af. Jiiiihaaaaaaa!

Nog 21 dagen wachten voor Zell am See / Kaprun:( maar voor iedereen die deze week gaat goede reis en veel pow gewenst.

Ik kan ook niet wachten, de meeste spullen liggen al bij elkaar. nog niet ingepakt, dat ga ik of vanmiddag doen of morgen. Wij vetrekken zaterdag om 01.00. Ik hoop eerst nog te slapen maar dat lukt mestal niet zo goed van de zenuwen. Ik ben ook al vanaf oktober aan het aftellen en kan nu dan ook niet geloven dat er echt boven in staat "nog 2 dagen" ohhh zenuwen…

Plaats een reactie