Kriebels....

Dan wordt het iig geval gezellig Robin ;-)

Ischgl of Solden zit ik aan te denken. Solden is 100 km dichterbij. Nu nog een app/hotel voor 4 dagen vinden. Valt nog niet mee. Na deze vakantie de plaatselijke VVV naar es mailen

Jacquelien op 22 feb. 2013 23:34

Toch niet als je over de Fernpass rijdt? Dan zijn ze ongeveer even ver.

Bij mij begint het onverwachts weer een beetje te kriebelen :)

Ischgl ligt toch net iets voorbij Serfaus ? Oh wacht, das van ons 1000 km en Solden 950. Ben in de war met Hinterglemm nu. Das 1050, dus dat scheelt dan 100 km.

Snap je het nog hahaha

Venlo Jacquelien :) … goeie omstandigheden onderweg… nu 370km erop zitten!

Oh wij lager nog. Komen vanuit Zeeland, dan eerst stuk door Belgie en dan stukje zuid-limburg en dan de grens over. Nog geen sneeuw ???

Je bent op 1/3 goed vervolg !!!

Over en uit…wij zijn er vandoor !! Voor iedereen die nog/ook gaat: Veel plezier en een goede reis.

Voor de thuisblijvers: Have fun op een andere manier :-)

Nog 170km. Veeeel sneeuw onderweg!!

Wij nog 200 km. Idd veel sneeuw onderweg gehad. Jullie zijn er nu lekker als het goed is. Plezierig !

null

Het kriebelt bij mij ook maar als ik kijk naar de weersverwachting voor de komende tijd wordt ik aardig depressief, de verwachting is dooi in de periode dat ik in Saalbach ben (9-16 maart).

Ik wacht af en duim voor een verlenging van de winter, maar ga volged jaar niet weer in maart naar Saalbach denk ik.

Wel leuk, helderzienden op een forum :)

Ik kijk naar mijn kalender en zie daar 23 februari staan. Om te weten welk weer het binnen 14 - 21 dagen in Saalbach zal zijn moet je toch buitengewone gaven hebben.

Ik vertrek volgende week naar Hinterglemm en weiger mij vast te pinnen op weerberichten.

Zolang er sneeuw ligt (en die zal er liggen) is het mij allemaal een beetje eender en mag het zelf ietsje warmer zijn zodat er in de namiddag een gezellig terrasje van af kan.

De eerste afdalingen in sankt Anton weer gemaakt lekker hoor

Vanochtend om 3:30 vertrokken vanuit Zwijndrecht (zh) en om 14:30 in brixen aangekomen. Ging niet heel verkeerd in 11 uurtjes. A61 al vroeg afgesloten door een zwaar ongeval. Op de a3 redelijk wat sneeuw gehad maar nog met 100 door kunnen rijden. Op de a9 2 ongelukken gezien. En 2x file daardoor. Net voor rosenheim was het wat druk. En tussen rosenheim en de oostenrijkse grens nog een klein oponthoud door een botsing.

Kortom was weer een lekker (maar soms ook saai) stukje toeren.

Übung macht den meister!!!

@wouter6, is niet helderzienden maar de weerkaarten lezen.

null

De meeste lijntjes gaan voor dooi is de kaart van 18:00 uur op een hoogte van rond de 1500 m, is nog lang maar toch.

null

Nogmaals het is inderdaad nog "ver" weg maar is al een tijdje zo dat er hoge temepraturen zichtbaar zijn rond die periode.

Vandaag op de foto geweest met Mario Matt bij de krazy kanguru supergaaf vooral omdat ik vorig jaar bij de nightrace was waar hij derde werst achter Marcel hirscher supergaaf gewoon

Laatste dingen regelen, op tijd op bed en dan rond 3 uur vanacht richting Saalbach Hinterglemm.

nog een weekje!

Nog 4 dagen…en dan zonder kids met alleen mijn betere helft…vliegen over de autobahn… Whooooohoooooo…Oostenrijk here we come…:D

Plaats een reactie