Wintersport en winterspelen..

Ik ben benieuwd of iemand zijn rekening gaat houden met de wintersport vakantie 2014 en de Olympische winterspelen?

Ga je je vakantie zo plannen omdat je de spelen niet wilt missen? Of maakt het je niet uit en plan je zoals altijd (beste week, in of buiten de schoolvakantie)?

Zelf maakt het me niets uit, ik ga gewoon plannen zoals ieder jaar (voor de (krokus)schoolvakantie dus).

Jeroen

Ik herinner me de vorige winterspelen nog. We waren op wintersport in dachstein-west. Als we de piste afkwamen met Zen allen lekker het skiën kijken…
Wie weet valt het dit volgend seizoen weer zo! :D

#ProudToBePartOfLesWintersportérs

Voor het zuiden valt de carnavalsvakantie volgens mij gelijk met de laatste week van de Olympische Spelen.
Maar ik ga echt geen skivakantie verzetten om de Olympische Spelen te zien. Ik vind het heel leuk om te zien, maar dat kijk ik dan maar na het skiën!

Voor het zuiden valt de carnavalsvakantie volgens mij gelijk met de laatste week van de Olympische Spelen. Maar ik ga echt geen skivakantie verzetten om de Olympische Spelen te zien. Ik vind het heel leuk om te zien, maar dat kijk ik dan maar na het skiën!

Henri. op 3 apr. 2013 00:23

dat is de perfecte combinatie!!

#ProudToBePartOfLesWintersportérs

Goh wat een mazzel ik zit in het geboorte dorp van Marcel Hirscher (half Nederlands) tijdens het Alpine skiën. Of is dat geen toeval ;) Ik gok op een feestje!

Seriously snow addicted family!

Dus dan zit je in annaberg jeffrey wordt dan zeker feest daar als hij wint.
Ben er zelf live bij geweest bij de nightrace in 2012 waar hij won dat was echt supergaaf.

Plaats een reactie