Winterspelen, 2014, Sochi. Wie gaat er heen?

Ik ben benieuwd of er mensen van het forum zijn die naar de olympische winterspelen van 2014 gaan.
Zelf zou ik nog graag een keer de olympische winterspelen bijwonen.

#ProudToBePartOfLesWintersportérs

Ik zou zelf ook graag gaan, zeker aangezien de volgende in korea zijn, wat me een beetje te ver weg is…
Heb echter al eens gekeken, en vanuit nederland is atp de officiele reis en ticket organisatie.
Prijzen voor 3 dagen incl vlucht en hotel beginnen bij 2.000 euro, mij iets teveel van het goede, dat zijn bijna 2 wintersportvakanties!!!

Kom naar Rusland, uw Mercedes is er al :D

Het lijkt me wel cool, jammer dat het blijkbaar zo kostelijk is.

Ik vind het dermate ver, en dermate duur, dat de enige oplossing lijkt om mij dan maar te kwalificeren als deelnemer.
Dus het plan ligt er, nu nog ff uitvoeren.

nee second best, zit in de alpen in de geboorteplaats van Marcel Hirscher tijdens het skiën ;)

Seriously snow addicted family!

nee second best, zit in de alpen in de geboorteplaats van Marcel Hirscher tijdens het skiën ;)

Jeffrey. op 14 apr. 2013 19:15

In Annaberg. Dat wordt leuk als hij wat wint.

#ProudToBePartOfLesWintersportérs

Ben benieuwd of er dan genoeg sneeuw ligt? Ze zijn er zelf ook bang voor!! Ik vind het zelf
veel te duur!!

The mountains shall bring peace to the people

nee second best, zit in de alpen in de geboorteplaats van Marcel Hirscher tijdens het skiën ;)

Jeffrey. op 14 apr. 2013 19:15

In Annaberg. Dat wordt leuk als hij wat wint.

Thijs8 op 15 apr. 2013 17:17

Cker :D

Seriously snow addicted family!

Prijs voor vlucht H/T Brussel - Sochi is ong €450. Valt toch mee.
Enkel een hotel vinden…ALLES VOLZET. Nog 2 bedden in de jeugdherberg. :-(

Skiing is a dance, and the mountain always leads.

Prijs voor vlucht H/T Brussel - Sochi is ong €450. Valt toch mee.
Enkel een hotel vinden…ALLES VOLZET. Nog 2 bedden in de jeugdherberg. :-(

Ischgeil op 25 okt. 2013 19:31

Tentje?

#ProudToBePartOfLesWintersportérs

Ja een tentje… kun je nog beter met de kamper erheen gaan lol

Gang is alles

Daar kan je dan skiën op de sneeuw van vorig jaar.
Het schijnt zo te zijn dat er ondergronds een groot sneeuwdepot is aangelegd. Want voor Poetin zou het natuurlijk een blamage zijn dat de Spelen niet door kunnen gaan omdat er geen sneeuw ligt. Sochi leeft wel van het toerisme, maar dat zijn strandgangers in de zomer en geen skiërs. December vorig jaar was in Sochi een wedstrijd schansspringen, maar in de omgeving was geen sneeuw te bekennen en eigenlijk op de schans lag ook niet veel meer. Het had meer weg van het zomerskispringen dan van de winterse variant.

Uhu maarja in Sochi worden de ski en bobslee wedstrijden ook niet gehouden maar in de bergen van Rosa Khutor.

ik vernam laatst ergens dat er grote vrachtwagens met sneeuw naar sochi zijn gebracht :/

Certified ski-boy, glijbewijs

Volgende winterspelen in Qatar xd

Gang is alles

Plaats een reactie