Reisgenoten gezocht

Ik begin maar eens vroeg dit jaar om reisgenoten te vinden voor mijn skivakantie. Ik ben een vrouw van 62 en wil graag nog ieder jaar gaan skiën. Bij de single reizen vind ik weinig of niets in mijn leeftijdcategorie. En zo langzamerhand stoppen mijn bekenden met skiën. Het liefst ga ik met het vliegtuig of met eigen auto naar Oostenrijk of Italië. Ik heb al heel veel ski-ervaring, maar ben niet zo’n waaghals. De periode maakt me niet zoveel uit, als het maar niet in de schoolvakanties is.
Misschien is dit wel de verkeerde periode om reisgenoten te zoeken, maar bij weinig of geen reacties dan haal ik dit bericht in het najaar wel weer naar boven.

je kan mailen of bellen naar Gerrit Bussink en kan je volgend jaar mee met de vrolijke skiërs
gcbussink@gmail.com
tel 0181-402639 of 06 21266909

Net als jij ben ik op zoek naar skigenoten van mijn leeftijd. Ben zelf een vrouw van 63 jaar (partner skiet niet meer) en ben gevorderde skier.
Alleen reis ik meestal met nachtbus naar Frankrijk. Heb echter ook belangstelling voor Italie.
Mail voor nadere info: klaau075@planet.nl

In week 5, 6 en 7 zit ik al in Oostenrijk, als jullie in die periode zouden willen kunnen we wel samen skiën, ben zelf 59 kom overal naar beneden, houdt van snelheid maar ook heerlijk relaxt skiën, een lekker terrasje aan het einde van de middag vindt ik ook gezellig.

Dienten Die Alte schule

Aanvulling gast (Ingrid) 1 september:
mijn mobiele nummer 0647478100
correctie mailadres: klaau075@planet.nl

Ingrid: mijn mailadres wordt telkens verkeerd neergezet: na klaau komen de cijfers 075 en niet de letter o

Gast236, Ingrid als je een account aanmaakt, kunnen de belangstellende je ook een mail (pm) via deze site sturen.

Dienten Die Alte schule

Leuk dat u dit doet ik ben zelf 26 maar zoals dit soort berichten vindt ik leuk om te zien.
Ga zo door zou ik zeggen

Lieve mensen,
Heel erg bedankt voor de leuke reacties. Op dit moment ben ik door privé omstandigheden niet in staat om verdere plannen te maken voor de wintersportvakantie. Ik hoop dat het er over een paar maanden weer anders uit ziet. Zal me dan opnieuw melden en hoop dat het dan niet te laat is om reisgenoten te vinden.

Jammer zeg dat je plannen op dit moment onzeker zijn.
Mocht je toch nog plannen gaan maken, kijk dan eens bij de Rijnlandse skivereniging. Sinds 2 jaar ga ik ook mee en het is een heel gevarieerd gezelschap. Erg gezellig

voor al die anderen kijk ook eens bij gernicski ook een vriendengroep en een aanrader voor alleengaanden

Plaats een reactie