Wat zijn we allemaal ineens actief?!

Tjonge jonge het lijkt op mijn computerscherm wel midwinter, normaal staat er rond deze tijd van het jaar maar een topic boven de nieuw sinds je laatste bezoek balk. Maar nu ligt mijn telefoon steeds te trillen van alle E-mails die ik krijg. en staat er ineens een 4 in dat rode rondje bij mijn profielfoto.
Wat is er toch aan de hand?!

P.S. niet dat ik het erg vind ofzo :P

#ProudToBePartOfLesWintersportérs

Het slechte weer misschien?
Bovendien een teken dat de community groeit, en dat op nota bene de 2e officiële dag van de zomer. :)

Precies, de dagen worden alweer korter, voor ons gaat dat dus weer de goeie kant op ;)
Bovendien is het nog maar 33 dagen dat ik weer ga skiën, ik kan niet wachten :)

Ik denk dat het komt doordat iedereen de zomer hier alweer een beetje zat is.
Denk dat de echte wintersport fanaten onder ons niet echt op zomervakantie gaan.
Nou dan gaan we maar lekker over wintersport zitten dromen :D

Ik ga nog wel op zomervakantie maar zelfs dan denk, droom en praat ik alleen maar over de wintersport. De rest van de familie wordt soms echt gestoord van mijn gezeur.

Ik ga nog wel op zomervakantie maar zelfs dan denk, droom en praat ik alleen maar over de wintersport. De rest van de familie wordt soms echt gestoord van mijn gezeur.

joepiedepoepie op 23 jun. 2013 00:26

dit herken ik helemaal :)

Omdat de meeste mensen weer zin krijgen in de sneeuw denk ik, waaronder ikzelf. Ben alweer plannen aan het maken:)

Ik ga nog wel op zomervakantie maar zelfs dan denk, droom en praat ik alleen maar over de wintersport. De rest van de familie wordt soms echt gestoord van mijn gezeur.

joepiedepoepie op 23 jun. 2013 00:26

dit herken ik helemaal :)

Henri. op 23 jun. 2013 00:34

Goh toevallig… Hier nog zo een :)

#ProudToBePartOfLesWintersportérs

Laat de winter maar weer komen, heb mijn tripjes in gedachten alweer rond

Precies, de dagen worden alweer korter, voor ons gaat dat dus weer de goeie kant op ;)
Bovendien is het nog maar 33 dagen dat ik weer ga skiën, ik kan niet wachten :)

Henri. op 22 jun. 2013 21:27

Zou bijna op de niet ok knop drukken…

euh... doen!?

Precies, de dagen worden alweer korter, voor ons gaat dat dus weer de goeie kant op ;)

Bovendien is het nog maar 33 dagen dat ik weer ga skiën, ik kan niet wachten :)

Henri. op 22 jun. 2013 21:27

Zou bijna op de niet ok knop drukken…

Antoine op 23 jun. 2013 14:02

Na dit bericht van jou had ik bijna op de behulpzaamknop bij jou gedrukt ;)

#ProudToBePartOfLesWintersportérs

Dat vonden de admins te sarcastisch worden en hield Yo-Han van de apres-sunbath af ;-)

Maar euh thnxs :-)

euh... doen!?

Dat vonden de admins te sarcastisch worden en hield Yo-Han van de apres-sunbath af ;-)

Maar euh thnxs :-)

Antoine op 23 jun. 2013 14:22

Ho ho ik zij bijna hè ;) dadelijk krijg ik Yo-Han achter me aan :(

#ProudToBePartOfLesWintersportérs

En trust me, je wil die man niet uit zijn vakantie halen ;-)

Is het overigens niet de tijd om alle opties voor komend seizoen te gaan bekijken? Voor mij wel in ieder geval!

En trust me, je wil die man niet uit zijn vakantie halen ;-)

Is het overigens niet de tijd om alle opties voor komend seizoen te gaan bekijken? Voor mij wel in ieder geval!

Rene op 23 jun. 2013 16:25

Voor mij ook!
oei ik drukte op de behulpzaam in plaats van quote :P

#ProudToBePartOfLesWintersportérs

‘Winter is coming’! We dachten vroeg te zijn met een aanvraag voor een appartement in Damüls voor een korte trip in de december. Aber vollständig ausgebucht! Zomervakantie moet nog geboekt worden, maar skivakantie zit al in mijn hoofd. Film en fotomateriaal van afgelopen skivakantie (Hinterglemm) maar in een film gaan zetten komende weken. #ikbenverslaafdenkanernietsaandoen

Let it snow, let it snow, let it snow

Kan niet wachten tot het weer winter is. Zojuist Tignes geboekt:)

Nu al boeken mmm :) Wij willen met een groep van 8-10 man gaan, meestal boeken we rond oktober.
Kijk al weer heel erg uit na de winter :)
Even profiel aangemaakt (had al wel een aantal x als gast berichten geplaatst)

Voor de vakantieperiodes (kerst, carnaval, etc) moet je er vroeg bij zijn. Zeker als je ook nog bepaalde eisen aan ligging, prijs, ed. stelt.
En daarnaast is t ook voorpret.

Ook hier al weer druk met de voorbereidingen. Aan het zoeken voor een leuk ski oord, nieuwe helmen voor de kids besteld en al weer een dagje geplanned om te gaan indoor skieen met het gezin.

Member of global cooling initiative

Gister met de hele famillie uiteten geweest en met een groepje al gesproken over de wintersportbestemming voor de winter van 2014/2015 haha! Op gegeven ogenblik hadden we een paar scheve gezichten aan tafel met de opmerking: zullen we eerst een op zomervakantie gaan? Haha… Ik ga deze zomer mezelf maar eens het waterskiien of wakeboarden aanleren denkik…#moetwat

Best herkenbaar hoor. Ik ga vanavond nog even trainen op de rollerbaan en daarna gaan we vergaderen over wat voor reizen we komend seizoen gaan organiseren vanuit de skischool.

Als het wit is kun je er over naar beneden...

En als je naar de webcams aan het kijken bent ziet het er boven de 1500 meter gewoon weer lekker winters uit.

Laat die winter maar snel komen!

… Oh wacht, hij is nooit weggeweest. :P

40 CM in hintertux(van facebook):

null

Laat de winter maar komen? WTF? Eerst maar eens 3 maanden zomer met zo nu en dan flink onweer :)! Dit is de 6e maand op rij die te koud verloopt…

Er is zo veel meer dan alleen wintersport, vraag me af of een aantal mensen dat wel weten. Ik begrijp heel goed dat je er verslaafd aan kan raken maar in de zomer en herfst zijn er ook een aantal zeer actieve sporten te beoefenen met minstens net zo veel adrenaline als op wintersport.

Ik denk overigens dat het weer wel een factor is dat het hier levendiger is dan "normaal" aan de andere kant zijn er ook genoeg topics die buiten het wintersport seizoen draaiende kunnen blijven.

Not all who wander are lost

Ik denk dat iedereen hier dat prima weet. En er worden zeker wel aardig wat andere dingen/sporten gedaan in de zomer… maar een mens mag toch wel een favoriet hebben?

Ik denk dat iedereen hier dat prima weet. En er worden zeker wel aardig wat andere dingen/sporten gedaan in de zomer… maar een mens mag toch wel een favoriet hebben?

joepiedepoepie op 24 jun. 2013 12:47

Uiteraard mag dat :) maar vraag het me wel eens af wie het wel/niet kent of wel eens echte outdoor sporten in de bergen beoefend buiten wintersport. Ik zou echt niet het hele jaar door winter willen hebben :P

Overigens is het nu wederom vrij fris in de Alpen. Sneeuw vanaf 2000m

null

Not all who wander are lost

Laat de winter maar komen? WTF? Eerst maar eens 3 maanden zomer met zo nu en dan flink onweer :)! Dit is de 6e maand op rij die te koud verloopt…

Er is zo veel meer dan alleen wintersport, vraag me af of een aantal mensen dat wel weten. Ik begrijp heel goed dat je er verslaafd aan kan raken maar in de zomer en herfst zijn er ook een aantal zeer actieve sporten te beoefenen met minstens net zo veel adrenaline als op wintersport.

Ik denk overigens dat het weer wel een factor is dat het hier levendiger is dan "normaal" aan de andere kant zijn er ook genoeg topics die buiten het wintersport seizoen draaiende kunnen blijven.

Edwin. op 24 jun. 2013 12:36

Zeg eens, je zit hier wel op een wintersportsite he. Als je hier nog niet meer mag uitkijken naar de winter… :)

Ik heb nergens gezegd dat dat niet mag…Maar ik kan nog totaal geen zin hebben in winter, niet in Nederland in ieder geval. Nu hoort winter en wintersport bij elkaar natuurlijk :P 2013 bijna op de helft en de echt lekker aangename dagen, met lang buiten zijn, bbq, slippers, terras, weinig wind, veel zon en vul zelf maar in, zijn volgens mij in 2013 op 2 handen te tellen…en dan is de officiele zomer net 3 dagen bezig en de lente was om te huul’n…

Not all who wander are lost

Ieder zijn/haar ding! Mij interesseert het weer in Nederland totaal niet.Ik neem het zoals het komt en wordt altijd zo moe van al dat geklaag. Dan is het te warm, dan is het te koud, dan is het te nat, dan is het te glad en ga zo maar door. Alleen als ik op vakantie ben in de zomer en in de winter vind ik het interessant. Dan wil ik wel ineens net als iedereen een lekker zonnetje en een lekker temperatuurtje en in de winter een lekker beetje veel sneeuw.

Goed ik zou in de zomer een maand of 2-3 echt zomer willen en voor de rest in de winter veel sneeuw en ijs. de overige maanden boeien mij niet zo.

#ProudToBePartOfLesWintersportérs

Plaats een reactie