Wat zijn we allemaal ineens actief?!

Ik vind alles goed in de zomer, regen prima, dan heb ik het niet te warm in de kas. Maar als het zonnig en warm is, is het nou eenmaal zo, mij hoor je nooit klagen!
Toch heb ik nu ook wel echt zin in sneeuw :) en dat zal altijd zo blijven

Tja…dat is nou eenmaal een verslaving van velen die nu hier op het forum rondhangen. Niet verslaafden zullen dat toch nooit snappen.
Ik zag daarnet weer zo’n prachtige foto van het terras van de Hohe Mut Alm. Helemaal onder de sneeuw. Ohhhh…zo lekker om naar te kijken!

Over 3 maandjes de eerste dumps alweer ;)

Bijna onhoudbaar… Ben al bezig met eerste reis te boeken en ik kan het weer niet vatten hoe ik elk jaar die zomer doorkom :) Maarja eerst nog 2 weken richting de zon in augustus, is ook wel tof maar het hoogtepunt is meer dan zeker de wintersport. Zal voor de kriebels binnen de perken te houden op een hete zomerdag wel is naar Landgraaf rijden

Like tourists huffing and puffing to reach the top, while we forgot the view on the way up !

ja jongens lekker hoor wintersport is echt zo verslavend.
Dat is gewoon niet normaal.
Als het hier een beetje fris is en regent.
dan denk ik in de wintersportlanden valt alweer sneeuw.

Ik zit op dit moment in Noorwegen, waar ik gisteren tot aan mijn heupen in de pap heb gestaan, op de laatste sneeuwhopen in de bergen; dat maakt het lange wachten tot oktober bijna ondragelijk…

If you snooze, you loose!

Ligt het aan mij of is de activiteit hier op het forum alweer aan het groeien nu we augustus naderen :D

Veel mensen komen terug van vakantie en krijgen nu de kriebels weer he :) En ik ben nu druk bezig met het schijven van mijn reisverslag ;)

Ligt het aan mij of is de activiteit hier op het forum alweer aan het groeien nu we augustus naderen :D

Niels. op 30 jul. 2013 15:08

Dat merk ik ook wel ja!

#ProudToBePartOfLesWintersportérs

iedereen is toch aan’t aftellen naar die sneeuwdump … niet?

Of omdat ik in het ziekenhuis lig en dus niet meer werk waardoor jullie niet van mij afkomen, hahahaha whatsapp spookje

Carnas on Tour

Weer steeds drukker… :)

#ProudToBePartOfLesWintersportérs

iedereen is toch aan’t aftellen naar die sneeuwdump … niet?

Lars3 op 30 jul. 2013 16:25

Op zeker

De sneeuwverwachtingskaart staat weer online! En kijk eens hoe blauw die meteen kleurt! Niet dat het blijft liggen, maar toch…

Ja, het seizoen is echt begonnen wat mij betreft: eerste trips geboekt, nieuw materiaal bekijken, familie onder druk zetten om snel te beslissen wanneer we gaan en waarheen (want iedereen moet uitgebreid nadenken en de beste huisjes verdwijnen toepasselijk genoeg als sneeuw voor de zon, net zoals de vroegboekkortingen), de eerste slechte discussies over nieuwe ski’s op het forum… Heerlijk ;)

Ja, ik word onder druk gezet door Gijs he…

Serfaus

@Cheizz de sneeuwverwachtingskaart moet nog warmdraaien geloof ik. Er zit deze week nog geen sneeuw aan te komen helaas. We gaan even kijken of er iets mis is.

Weerman, redacteur, skiër, Limburger

Ja zo werkt het toch Roel?! Als wij de sneeuwverwachtingskaart aanzetten wordt het wintersportseizoen geopend. En als wij op deze kaart sneeuw intekenen dan begint het daar te sneeuwen toch? :D

Ski: 25 jaar -|- Snowboard: 6 jaar -|- Respect the Mountains

De sneeuwverwachtingskaart staat weer online! En kijk eens hoe blauw die meteen kleurt! Niet dat het blijft liggen, maar toch…

Ja, het seizoen is echt begonnen wat mij betreft: eerste trips geboekt, nieuw materiaal bekijken, familie onder druk zetten om snel te beslissen wanneer we gaan en waarheen (want iedereen moet uitgebreid nadenken en de beste huisjes verdwijnen toepasselijk genoeg als sneeuw voor de zon, net zoals de vroegboekkortingen), de eerste slechte discussies over nieuwe ski’s op het forum… Heerlijk ;)

Cheizz op 1 sep. 2013 11:10

En waar gaan je eerste trips heen Gijs? :)

Ja zo werkt het toch Roel?! Als wij de sneeuwverwachtingskaart aanzetten wordt het wintersportseizoen geopend. En als wij op deze kaart sneeuw intekenen dan begint het daar te sneeuwen toch? :D

tum op 1 sep. 2013 19:58

Aha saboteurs :-)

Weerman, redacteur, skiër, Limburger

En waar gaan je eerste trips heen Gijs? :)

Niels. op 1 sep. 2013 20:03

Half november: 4 dagen Sölden (ski’s testen)
21 t/m 28 december: Serre Chevalier, Villeneuve (6 ochtenden les)

Ondanks dat ik nog niet kan boarden blijf ik toch die kaarten in de gaten houden. Kan niet wachten tot de eerste sneeuw valt! Dus werk ze maar gauw bij (A)

Carnas on Tour

Werkt de sneeuwverwachtingskaart nu wel goed? Er staat weer wat blauw op; dat kan ik dus voor waar aannemen?

Eerste potentiele dump ( vanaf 1500 m ) zit in de kaarten.

lees o.a hier meer:

http://www.wintersportweerman.nl/2013/09/06/22513/zoete-drui…

Not all who wander are lost

@Cheizz de sneeuwverwachtingskaart werkt weer. En er komt meer blauw aan: https://www.wintersport.nl/weblog/bericht/3615/Komt-de-eerst…

Weerman, redacteur, skiër, Limburger

Plaats een reactie