Skigebied met leuke apres-ski

Hoi!
Deze vraag is vast al 100x gesteld, maar ik ben op zoek naar een specifiek antwoord. Ik wil namelijk met een stel vriendinnen weer op wintersport komende winter, maar het moet wel een beetje goed gebied zijn waar je leuk kan stappen. Wij zijn laatst naar Val Thorens geweest, maar het leek wel of daar alleen maar gasten rondliepen! We werden er doodziek van elke avond duizend keer lastig gevallen te worden, dus weet er iemand een gebied waar het wat minder is?

Er gaan sowieso al meer mannen skiën dan vrouwen dus ik denk dat je in zowat elk gebied veel mannen gaat tegenkomen. In Flachau organiseren ze al een paar jaar een ladies week. Geen idee of daar werkelijk veel vrouwen op af komen maar de après ski is er in ieder geval goed.

http://www.flachau.at/de/preise/specials/ski-amade-special-w…

Veel mannen is op zich niet zo erg, maar een dorp vol werd ons een beetje te gek. Ik ga 's naar Flachau kijken, meer tips blijven welkom!

Veel mannen, daarna ontkom je toch echt niet aan. Veel Apres-ski heb je in Sölden,Ischgl,Gerlos,Flachau en zo kan je nog wel een poosje doorgaan. Apres-ski genoeg maar met weinig mannen lijkt me lastig worden.

Uit mijn eigen ervaring sprekende moet je in ieder geval niet naar Ischgl en Sölden. Gerlos waren meer vrouwen, maar is wel NL apres ski en Fiss lijkt mij dan het beste en Flachau inderdaad ook. Serfaus kan trouwens ook. Saalbach zou ook een optie kunnen zijn.

Veel mannen, daarna ontkom je toch echt niet aan. Veel Apres-ski heb je in Sölden,Ischgl,Gerlos,Flachau en zo kan je nog wel een poosje doorgaan. Apres-ski genoeg maar met weinig mannen lijkt me lastig worden.

joepiedepoepie op 30 jun. 2013 19:48

Mannen vrij? Lijkt me een kansloze missie, echter zijn Nederlandse mannen minder opdringerig als Fransozen. Ik zou zeggen neem 1 van de gebieden die joepiedepoepie noemde! Zit je vaak prima!

Houd moed! Houd vol! Samen komen we er wel.

@Melissa86, er zijn meer en meer skigebieden die een ladiesweek organiseren, precies om reden die @.Robin noemt.

Ik dacht dat Sölden ook zo’n week heeft, maar meer tips qua gebieden kan ik je op dit moment niet geven.

If you snooze, you loose!

Persoonlijk vind ik de sfeer en apres ski in sankt anton het gezelligst.

Dat vindt ik ook niels.
vooral de krazy kanguru want in de mooserwirt was het toch echt veel te druk toen ik er was.
En vondt dat er aardig vrouwen waren daar in vergelijking met andere skigebiedn in oostenrijk.

Oh ja en die zag ik hier ook al voorbij komen serfaus heb je ook goede apres ski.
En dan bij de patschi club.
Komen ook aardig vrouwen.
Dat is denk voor een groep zoals jullie leuker.
Want bij de postalm in kaltenbach kun je bijvoorbeeld ook goed apres skien.
Maar zijn bijna alleen mannen.
En om er maar is een spreekwoord in te gooien in het land der blinden is eenoog koning.

Serfaus is een leuk gebied. Ook qua après-ski ook redelijk. Ben al 5 keer in Serfaus geweest en hier komen ook wel groepen vrouwen. Het totale gebied kenmerkt zich wel als familie / kindvriendelijk gebied. In Ladies en Serfaus zijn wel veel oudere (leeftijd van 40/45+). Ik denk dat in Gerlos meer vrouwen zijn maar voor mij wel heel Nederlands.

Top! Bedankt voor de reacties. Ik heb in ieder geval een rijtje plaatsjes om uit te kiezen, zo’n ladiesweek zou nog best interessant kunnen zijn :)

Plaats een reactie