Reismaatjes gezocht!

Blijft januari. Datum staat vast.

Hai daar!

Ik lees hier een heleboel berichten, maar ben de draad kwijt eerlijk gezegd!
Ik zoek ook nog een leuk wintersport groepje en begrijp dat jullie deze al hebben samengesteld en ook al privé contact hebben gehad. Nu maak ik niet op of er nog plek is of niet.

Is er nog een plek bij jullie over?

Groetjes Ilse

Deze groep zit vol. Vakantie is inmiddels geboekt. Misschien i. Het handig om dit topic te sluiten?

Hoi ilse,
We hebben elkaar al getroffen en zijn met zn 8en voor appartement voor 8 dus ik ben bang dat er geen plaats meer is. Er zijn wel nog andere topics actief, misschien dat je daar bij aan kunt haken.
Groeten,
Pascal

Staat natuurlijk vrij om een ander groepje te organiseren in dezelfde week zelfde plaats. Leuk als je met deze groep mee wil skiën. Grtz

Hey Ilse, Stel inderdaad even een groepje samen van 4 ofzo en sluit lekker aan!!

Hoi,

Ik (38 jaar) ben ook nog op zoek naar iemand of een groep, de bestemming maakt me weinig uit, al ga ik het liefste naar Oostenrijk. Zelf ski ik ruim 25 jaar en ga meestal naar Gerlos, maar ik ben ook in andere dorpen zoals Iscghl, Hinterglemm, Mayrhofen en Fügen geweest. Ik heb zelf een auto met winterbanden, maar een andere manier van vervoer is ook goed. Van 21 december tot 5 januari ben ik vrij, en zou dan prima op pad kunnen gaan, maar het mag ook in februari of maart.
Mijn voorkeur is minimaal 5 dagen, niet te duur onderkomen en een goede apresski.

Ronald

Hoi Ronald, wij hebben al geboekt en ons appartement zit vol. Je kan natuurlijk altijd een groepje vinden en bij ons aansluiten. Wij zitten van 4-11 januari in Fiss.

Hoi Ronald,

je zult elders ook berichtjes van mij zien, ik reageer even op mensen die dezelfde periode/wensen hebben. Ik heb zelf geen auto, maar ik rijd graag en het maakt mij niet zo uit waar naartoe. Voor een paar dagen weggaan vind ik ook al leuk, bv 3 volle dagen skiën/boarden (ik ski). Met feestdagen daar zijn zit ik helemaal niet mee. Laat maar weten als je nog op korte termijn plannen wilt maken! Ik zou elk moment kunnen vertrekken.
Groetjes Yvonne (31)
ycvdlee@hotmail.com

Hoi Yvonne, Je hebt inmiddels een PB van mijn ontvangen.

Nog een of twee personen die eventueel met ons mee willen?

https://www.wintersport.nl/forum/topic/135841

Gr,

Erwin

Mochten er nog mensen zijn die tot en met zondag 5 januari, op pad willen, voor minimaal 4 dagen, dan ben ik wel geinteresseerd. De voorkeur heeft Oostenrijk, een gebied met apresski, minimaal 4 dagen, ik heb een auto en volledige uitrusting.
Ik ski, ruim 25 jaar, voornamelijk in Gerlos, maar ook in het skicircus, Mayrhofen, Fügen, Ischgl en Spanje. Gerlos heeft mijn voorkeur, maar elders in Oostenrijk mag ook.

Ik kan in principe elk moment vertrekken, en durf ook wel op de bonnefooi te gaan, dat doe ik al ruim 10 jaar zonder problemen, ook in het hoogseizoen.
Het liefst ga ik met meerdere personen, voor de gezelligheid en het delen van kosten.
Mochten 1, of liever, meerdere mensen nog op pad willen, reageer dan even, als je tenminste op de korte termijn knopen kan doorhakken en enigzins flexibel bent.

Ronald

Ja, nog steeds kriebels en aan het rondneuzen…

Mocht jij nog iemand weten, of een minder strak budget hebben, dan zijn er zeker mogelijkheden.

Beste sneeuwfanaten, ik ben op zoek naar een lastminute shortski tussen 1 en 5 januari (ik ben gebonden aan de schoolvakanties). Zoeken jullie nog steeds iemand om jullie groep te vervolledigen?

Als jullie een shortski willen tussen 1 en 5 januari, dan maak ik graag deel uit van jullie snowteam.

Hoi Stephie,

Kijk even in je inbox, je hebt een PB’tje ontvangen.

Groeten,

Ronald

Hi wij gaan 7 febr naar Gerlos Oostenrijk voor een week. Simone.

Plaats een reactie