Gezocht ski/snowboardmaatje(s) Lowbudget januari(€300allin)!

Beste wintersporter!

Wie heeft er zin om mee te gaan op lowbudget wintersport begin januari? Ik had al een algemeen berichtje geplaatst als gast, maar zal mijn zoekvraag wat specificeren.

Wie ben ik?
Janine, 30+, woonachtig in Amsterdam, in mrt afgestudeerd en werkend voor de gemeente Amsterdam.
Ik sta bij de eerste lift en ga de piste af met laatste lift, doe alle pistes met snowboard of met skietjes. Niveau is gevorderd snowboard, skietjes: overleven op zwart. De apresski is in Frankrijk wat van ondergeschikt belang, maar drankje na de geleverde prestatie hoort er toch echt bij!

Verder ben ik sportief typje: hardlopen, spinning, bodypump, kitesurfen. Daarnaast is motorrijden een passie van me, maar de kriebels van de wintersport beginnen nu toch echt te komen!
Ook ben ik goed te porren voor een wijnproeverijtje of gewoon echte lekkere wijntjes drinken met een bijpassende versnapering.:)

Wat zoek ik?
Het lijkt me ontzettend leuk om met een groepje (of dame, wellicht heer of combi)op wintersport te gaan. Niveau gevorderd is mooi meegenomen, maar absoluut geen vereiste hoor. Als je gewoon gezellig bent wil ik best bij de lift op je wachten. ;)

Dus zoek je een lowbudget wintersport naar Frankrijk, en droom je nu al van de zon, sneeuw, relaxte pistes en een beetje apres ski?!
Letmeknow!

Om maar wat voorstellen te noemen:

Voorstel 1: La joue du loup, 3 of 10 januari met bus, acc en skipas(150km)ligging aan de piste, €274pp.
Voorstel 2: stJeanDarves, begin januari vanaf €309 incl bus, acc,skipas. (300km piste)

Groetjes, Janine

Lijkt me gezellig, al betwijfel ik of ik je kan bijhouden haha.
Wanneer wil je gaan boeken?

Ik zou zo laat mogelijk boeken. Begin januari is overal plek dus best wacht je tot ongeveer bekend is wat het weer (lees: sneeuw) gaat doen. Ik hou dit topic even in de gaten. Wil zelf ook in die periode maar ben ook al aan het kijken met wat andere forumleden voor Oostenrijk in die periode (https://www.wintersport.nl/forum/topic/121684)

@Pascal, nou dat zal wel meevallen hoor, ik ga niet in 1 streep de berg af dus dat remt me wat af! ;)
Boeken wanneer er weer een aanbieding is(kortingsbon) of idd zoals Harm schrijft op laatste moment!
@Harm, ja, ik had Femke al een berichtje gestuurd. Oostenrijk is zeker leuker, gezelliger en meer sfeer. En daar betaal je dan ook voor. Frankrijk is echt de lowbudgetoptie.

Ben sowieso Frankrijk fan vanwege de grote gebieden en lange afdalingen. De Franse stugheid herken ik niet omdat ik prima Frans praat en daardoor altijd prima contact kan maken met locals… Komt bij dat après ski me niet zo boeit (ben wel liefhebber van een biertje/wijntje maar dat gehos vind ik niets) dus kom ik normaal gesproken altijd weer in Frankrijk uit…

Klinkt goed maar is de bus een pre of mag t ook met de auto?

Hi Chris!

Auto is natuurlijk ideaal! :)
Opties staan open!

Hee allen,

Begin januari zou ik ook graag op wintersport willen gaan. Ben Mark, 30 jaar en ervaren boarder.
Ben vrij rap en houd van funparks. Verder ben ik een relaxte en gezellige gast.
Zoeken jullie nog iemand om mee te gaan ?

grt. Mark.

Hallo Mark!

Januari kan ik je niet meer mee helpen. Ik heb er inmiddels 2 geboekt dus moet me beetje inhouden! ;)
Wel zijn er serieuze plannen voor de laatste 2 weken van maart!
2 gebieden. . 2 weken. 1 week meegaan is ook een optie!
Binnenkort volgt er een oproepje. PB altijd welkom!

anders verkoop je toch gewoon je ibook?

Not an option! ;)

Hej! Alles al geboekt of kan ik nog mee doen? ;)

Hi,
Maart staat nog open! Moet nog steeds oproepje plaatsen. Volgt binnenkort!
Heb je interesse om in maart mee naar Oostenrijk te gaan?
Stuur me dan even een PB.
Groetjes!

Ik heb ook wel interesse om in maart mee te gaan. Zelf ga ik al van 11 januari tot de 16de naar Ischgl.

Plaats een reactie