Oostenrijk Wilder-Kaiser-Brixental 9/03/14 - 16/03/14: geïnteresseerden

Hallo, wij wilden een appartement boeken in Ellmau (Skiwelt - Oostenrijk) voor 4 - 6 personen. Onze reisgenoten haken nu echter opeens af, maar misschien zijn er andere gegadigden.
Wij zijn een Belgisch 30-jarig koppel. Iemand of iemand(en) van gelijkaardige leeftijd zou wel leuk zijn. Wij zijn gemiddelde skiërs, maar skiën, snowboarden, laag, gemiddeld of hoog niveau maakt ons niet uit, het is nu niet dat we opeens alles samen moeten gaan doen. Wij houden best wel van een goed feestje, maar het is nu ook niet dat we iedere nacht om 3.00 's nachts ladderzat uit een après-ski bar komen gekropen.

Appartement: 2 aparte slaapkamers, direct aan de skilift, budget: 400 à 500 euro (indien 1 persoon en geen koppel, werken we wel iets uit).

Laat maar iets weten als het je iets zegt.

Groetjes,
Katrien

Ik heb ondertussen een account aangemaakt, kwestie van niet zo ‘anoniem’ over te komen. Ik lees ook dat er bij de meeste “reisgenoot-zoekertjes” wat meer uitleg staat dan bij die van mij, dus ik zal die dan ook maar geven.

Appartement:

  • ski in/ski out, 5 à 10 min wandelen tot in het dorpscentrum (Ellmau)
  • 3 deftige slaapkamers (tussen 12m2 en 15m2), waarvan wij er dus 1 zullen gebruiken, dus nog 2 vrij, 2 badkamers
  • grote (+/- 36m2) living met open haard, eetruimte, open volledig ingerichte kkn (met vaatwasser!) met zuidgericht balkonterras met uitzicht op de Hartkaiser
  • parkeerplaats
  • vloerverwarming, wifi, TV

Wat verstaan wij onder een leuke wintersportvakantie:

  • veel skiën: meestal 1 van de 1ste liften naar omhoog, stoppen als de laatste lift naar omhoog gaat (of eerder, als het echt niet meer gaat ;) ), vooral rode pistes
  • lekker wijntje, frisse pint of een lekker glas cava na het skiën
  • mix van lekker uit eten/af en toe zelf koken
  • 's avonds: mix van gezellig iets gaan drinken, een après-ski meepikken of gewoon lekker thuis op de bank een film kijken/spelletjes spelen/beetje babbelen, al dan niet met een goed glas wijn of een gin tonic

Wie zijn wij? Koppel, uit België (Gent): 32-jarige man, R&D projectleider in IT-bedrijf, gemiddelde skiër, ik: 31-jarige vrouw, eigen bedrijf waar ik vooral zelf met sales bezig ben, eveneens gemiddelde skiër. Wij zijn niet het soort koppel dat de hele tijd aan elkaar zit, handjes vasthoudt, nergens naartoe wilt als de ander er niet bij is… dus zowel koppels als niet-koppels/vrienden zijn welkom en zullen zich, denk ik, wel ok voelen bij ons.

We zijn dus op zoek naar 2 tot 4 andere mannen/vrouwen. Koppels, vrienden of alleen maakt ons niks uit. Het lijkt ons wel leuk mochten het mensen zijn van een gelijkaardige leeftijd. Af en toe eens samen gaan skiën, lijkt me bijzonder fijn, maar mensen met een compleet ander niveau of snowboarders zijn zeker ook welkom, het is nu niet dat we opeens alles samen MOETEN doen. Wij willen graag nog een 2-tal halve dagen privé-les nemen (kwestie van er toch op vooruit te gaan :) ), mochten er mensen zijn met een gelijkaardig niveau kunnen we dit eventueel samen doen, indien gewenst.

Ah, prijs, zal de meeste ook wel interesseren. Afhankelijk van of we met zijn 4, 5 of 6 zijn: tussen de 300 en de 350 euro per persoon. Dat omvat: 1 week (6 overnachtingen) logies, eindopkuis, internet en parkeerplaats. Vervoer, skipas, skihuur, maaltijden zitten daar natuurlijk niet in.

Samengevat: kun je je vinden in bovenstaande ‘visie’ op wintersport en natuurlijk ook in het appartement, want dat staat vast, en de kostprijs, laat dan iets weten. Ik vind het belangrijker om met mensen met een beetje dezelfde ‘attitude towards’ te gaan dan dat je per se hetzelfde skiniveau hebt of een skiër bent.

Groetjes,
Katrien

Hoi ,
Mocht er zich nog iemand melden heb ik zeker interesse .
Ben zelf een ervaren skiër .
Ben nog jong van geest , en super fit ondanks mijn veertig jarige leeftijd , Haha
Ben bekend in het brixem thale ski gebied , mijn ouders hebben er gewoond namelijk .
Mocht er interesse zijn hoor ik het graag .
Vriendelijke groet albert

Hallo,
Ik heb wel interesse. Ik ben 55 jarige die goed overweg kan met skiën. Ik kan mij best vinden in jullie visie van wintervakantie. Het zou natuurlijk super zijn indien er in de groep een wandelaar zit. Dan kan mijn partner ook mee. Wilderkaiser ken ik. Ik vind het er tof maar het moet er koud genoeg zijn om goede sneeuwkwaliteit te hebben. Met een hoogt tot nog net geen 2000 meter is dit niet alijd evident. Groetjes Frans. Spookbe@

Vorig bericht even aanvullen: spookbe@ Groetjes Frans

Blijkbaar wordt mailadres ook gezien als een link. Ik ben bij de provider telenet in België. dus hetgeen achter het apestaartje komt kun je wel raden.

Plaats een reactie