Ski- & snowboardgroep, 21/12 tot 28/12, Zell am Ziller, Oostenrijk

Wij zijn een gemengde groep van skiërs en snowboarders, Belgen en Nederlanders, jongens en meisjes die vorig jaar via wintersporters met 8 totaal onbekenden een supervakantie hebben gehad. 4 ervan trekken nu met Kerst opnieuw richting Zillertal en in maart zijn er plannen om weer met de hele groep te gaan. Wil je er graag bij zijn met Kerst of in maart, laat dan snel iets weten. We hebben geboekt in Neuwirt, Zell am Ziller aan tarief 515,40€ halfpension, inclusief 7 dagen skipas. Het niveau is ervaren en de leeftijden liggen tussen de 28 en 40 jaar. Extra snowboarders zijn welkom :)

Dit klinkt super! Precies de juiste tijd. Oké prijs. Passende leeftijdscategorie (ik (v) word volgende maand 38). Mooi groepsaantal. Mijn niveau is talentvol beginnend (skiër): vorig jaar een top week gehad en helemaal de smaak te pakken.

Ik kom graag in contact voor meer details.

Prima!
Ik heb je een bericht gestuurd om verder af te spreken.
De skiërs van onze groep gaan wel hard maar de snowboarders houden er een iets rustiger tempo op na.
Alvast welkom!

Reeds 6 deelnemers! En er kan nog meer bij! :) Nog een paar snowboarders zou leuk zijn…

Kun je de data geven? Het lijkt me erg leuk nl.

Dat is het ook!
De datum voor Kerst stond al in de titel, 21/12 tot 28/12, vrijdagavond vertrekken, zaterdagochtend al op de piste, terugreis op zaterdag. Voor maart nog geen exacte datum geprikt.
Registreer even en stuur een pb om verder af te spreken.

Beste DVDE,
Dat klinkt erg leuk,
Ik ben 28 jaar, fanatiek snowboardster en op zoek naar een leuke reis met de kerstdagen.
Kun je mij misschien meer info geven? surftamara@
Groetjes Tamara

whoops :)
surftamara @

groetjes Tamara

even criptisch proberen dan :
surftamara@

surftamara@ werd toegevoegd aan onze fb groep.
We zijn al met 8 !
Nog iemand?

Al een goeie mix:
4 skiërs
3 snowboarders
1 snowblader
4 meiden
4 boys
6 NL
2 BE
En het hotel heeft nog kamers beschikbaar dus… ;)

ik zien dit ook wel zitten voor maart dan wel.
je mag meer info sturen in een pb

9 deelnemers reeds! :)

Gaat leuk worden!

Wij zitten die kerstweek ook in zell am zilver, is de nederlandse-skigroep nog ergens aan te herkennen?

Single kamers uitverkocht, nog wel dubbele kamers en appartementen beschikbaar.
8 deelnemers geboekt en wordt echt top!

Nog minder dan twee weken :)

All aboard !?!

Is de groep voor maart al vol?

Plaats een reactie