Snowboard / ski films.

Weten jullie leuke snowboard of ski films?
Want dan kan ik er een paar kopen of downloden… kom ik alvast in de stemming :D

Met stip op 1: Deeper!

Hier de trailer:

Revolver!

Revolver, absoluut!!!

Van een paar jaar terug Claim! of Seven Sunny Days. Klik even wat rond op Wikipedia. Onder andere Matchstick Productions brengt elk jaar een film uit. Er zijn wel sites waar alle trailers van dit jaar te vinden zijn.

Wie nooit valt zal niet weten waar z´n grens ligt.

yep deeper!

http://www.extremebits.org is zo’n beetje alles te vinden. Gratis te downloaden.

Out Cold

The Descent,
Burton B,
They came from…

Claim Claim Claim the best ski movie ever :)

Viele Wege fuhren zu Gott Einer geht uber Die Berge

Jeremy Jones is the King. 12 dagen in een tent de sneeuwstorm afwachten!

Ben het absoluut met je eens Martin :)

Wie nooit valt zal niet weten waar z´n grens ligt.

Rot op met die kansloze spam en dan proberen het onopvallend onder een andere naam te doen elke keer.

Wie nooit valt zal niet weten waar z´n grens ligt.

Out Cold en Snowboarder vondt ik wel leuke films!!

@ Tom/Piet/Thomas/etc: kap eens met spammen van een site die nog niet af is en alleen maar linkt naar andere sites… Beetje jammer als je op deze manier naamsbekendheid wilt verwerven voor iets wat in de verste verte niet kan wedijveren met een site als wintersporters.nl

Matchstick Productions is mijn favoriet!

Een échte Nederlandse wintersportfilm is Snowfever. Vreselijk acteerwerk, ontzettend Nederlandse standaard acteurs, maar het speelt zich af in Kirchberg en in de stemming kom je ZEKER!

Steep, the way I see it, all I can en voor snowboarders first decent. Klassieker glenn plakes, the blizzard of ahhhs

Pannenkoek; een castrerende discus die door een agrarische autochtoon tussen je benen geramd wordt

De snowboard film The Art of Flight van Travis Rice, genieten, genieten en nog eens genieten!!

@ Tim eens! en anders Deeper of Claim

Seriously snow addicted family!

Inmiddels met stip op 1: The Art Of Flight… Mijn God, wat een vette film is dat… :D

Claim is een echte klassieker en deeper en steep mogen ook zeker niet ontbreken in dit rijtje. http://www.extremebits.org kan je gratis downloaden.

Heerlijk altijd om in de stemming te komen!

One mans intermediate is another mans expert

the Resistance uit 2004!!

Met het toenmalige Forum team welke snowboarden naar een hoger niveau hebben gebracht! Respect voor deze gasten. Dit was en blijft het beste Pro Team ever!

JP Walker
Jeremey Jones (niet de Freerider)
Peter Line
Bjorn Lines
Joni Malmi
Devun Walsh
Chris Dufficy

ook picture this is cool… Eigenlijk alle Mac Dawg films.

If there is no park, open your eyes - the mountain is a natural one.

correctie the Resistance is uit 2001.

En bevat veel tricks die toen voor het eerst werden gedaan… (JP walkers dubbele Backflip van een enorme cliff bijv)

If there is no park, open your eyes - the mountain is a natural one.

The art of flight en That’s it that’s all. De twee beste snowboard films.
gewoon te downloaden (of bestellen)

Naja ik heb gisteren Claim gezien maar vond hem niet de best, misschien kwam dat ook dat het geen HD kwaliteit was en de beelden wel tegenvielen… is kijken of er een HD formaat is en die kijken om op andere gedachten te komen!

het valt me op dat deze nog niet geplaatst is, absoluut de nummer 1 op ski film gebied.

Absoluut en zeker weten: Revolver
Deeper is een goede nummer 2!

Sneeuw+Bergen=Skieen!

Ik vraag me af, die kunstenmakers die van die steile offpiste hellingen afskien, zijn dat nu ook mensen die meedoen met skischansspingen en slalomwedstrijden etc.?
Of is dit echt een categorie apart?

Heeft iemand All I Can al helemaal gezien?
Art of flight vind ik tot nu tot het meest indrukwekkend. (mooiste natuurbeelden en vergezichten). Kwa actie ontloopt het elkaar allemaal niet zoveel volgens mij. Revolver vind ik iets te veel trukjes in het stedelijk gebied bevatten. Vanaf een berg naar beneden spreekt mij meer aan.

Aftellen maar!

Ski: Every day is a Saturday (Nog met CR Johnson, may he rest in peace!) Superchille muziek ook.

Snowboard: Droppin’ of That’s It, That’s All. The art of flight is ook geweldig.

Van NL bodem: Momentum of Click Clack

Plaats een reactie