Snowboard / ski films.

Ik zag dat Further aankomende dinsdag zijn Nederlandse premiere heeft in de Bitterzoet. Maar na wat zoekwerk blijk je alleen welkom te zijn als genodigde. Via Tacky.nl kon je kennelijk kaarten winnen, maarja, te laat gezien. Binnenkort de film maar eens bemachtigen… Hij is hier in ieder geval te bestellen: http://shop.tetongravity.com/teton-gravity-research-jeremy-j…

Hij is hier in ieder geval te bestellen: http://shop.tetongravity.com/teton-gravity-research-jeremy-j…

Rene Sebastian op 21 okt. 2012 00:08

Is ook nu al beschikbaar op iTunes, veel handiger dan die ouderwetse schijfjes ;-)

Geek, Snowboarder, iPhone developer

Het is maar net waar je waarde aan hecht ;) Ik vind het zelf nog wel iets hebben om een fysiek exemplaar in huis te hebben :)

Maar kan ik hem van Itunes ook "branden" op dvd? Ik heb eigenlijk geen id.

Maar kan ik hem van Itunes ook "branden" op dvd? Ik heb eigenlijk geen id.

Jordi op 21 okt. 2012 19:46

Ja hoor. Op de mac kan je met de rechtermuisknop gewoon voor Toon in Finder kiezen, bestand kopieeren naar je bureaublad en branden met bijv. Toast. Op windows kan vast hetzelfde maar dan net even anders. :)

MAND!

Dank voor het antwoord Yo-Han! Ik vroeg het me ook al af. :) Als je hem kan branden zal ik hem ook wel op m’n media center kunnen slepen. Nice!

@jordi, als t gelukt is…stuur m dan naar me op ;-)

If there is no park, open your eyes - the mountain is a natural one.

Maar kan ik hem van Itunes ook "branden" op dvd? Ik heb eigenlijk geen id.

Jordi op 21 okt. 2012 19:46

Ja hoor. Op de mac kan je met de rechtermuisknop gewoon voor Toon in Finder kiezen, bestand kopieeren naar je bureaublad en branden met bijv. Toast. Op windows kan vast hetzelfde maar dan net even anders. :)

Yo-han op 21 okt. 2012 21:19

Ben je zeker? Er zit weldegelijk DRM op…

Geek, Snowboarder, iPhone developer

Ik ben zeer actief mac gebruiker maar betwijfel bovenstaande… Zou dat betekenen dat je een huur film ook al kunt branden?

Gadgetfreak

Aspen Extreme, heerlijke jaren 80 film… pure nostalgie.

Maar kan ik hem van Itunes ook "branden" op dvd? Ik heb eigenlijk geen id.

Jordi op 21 okt. 2012 19:46

Ja hoor. Op de mac kan je met de rechtermuisknop gewoon voor Toon in Finder kiezen, bestand kopieeren naar je bureaublad en branden met bijv. Toast. Op windows kan vast hetzelfde maar dan net even anders. :)

Yo-han op 21 okt. 2012 21:19

Ben je zeker? Er zit weldegelijk DRM op…

Lieven op 21 okt. 2012 23:36

Het kan zeker. Google maar eens, want ik ga hier geen links naar illegale praktijken plaatsen. Het inderdaad wel iets ingewikkelder dan ik eerder schetste. DRM maakt het je wat lastiger.

Ik ben zeer actief mac gebruiker maar betwijfel bovenstaande… Zou dat betekenen dat je een huur film ook al kunt branden?

Martijn op 22 okt. 2012 10:48

Hoe het met huur films zit weet ik niet. Ik heb er wisselende verhalen over gelezen. Ik vind dat je een gekochte film moet kunnen branden, gehuurde films branden is simpelweg diefstal.

En nu weer ON TOPIC! ;)

MAND!

Few Words komt dit najaar uit,
Na het bekijken van deze trailer:

ben ik hier toch ook wel nieuwsgierig naar.

Aftellen maar!

Your right! Ik heb hem gekocht via iTunes! Geen vervanger van The Art of Flight maar een zeer vermakelijke film!

Gadgetfreak

Dit weekend maar eens Attack of la nina gekeken,moet zeggen Brilliant qua beelden en vooral ook de muziek!!! Nu op naar de volgende…Further van Jeremy Jones… ben benieuwd,hoop dat die ook zo goed is als Attack of la nina en The art of flight!!!

Silvretta Montafon Liefhebber

Afgelopen vrijdag Further gekeken. Leuk kijkvoer maar kon niet tippen aan Deeper en zeker niet aan Art of Flight…

Ziet er echt super uit Few Words, ga ik zeker kijken binnenkort!

Xavier De Le Rue is ook leuk bezig.

Afgelopen vrijdag Further gekeken. Leuk kijkvoer maar kon niet tippen aan Deeper en zeker niet aan Art of Flight…

Harm op 4 nov. 2012 15:28

Helemaal met je eens! Had er na Deeper hoge verwachtingen van, maar vond het heel veel van hetzelfde. Tot nu toe blijft The Art of Flight voor mij de beste!

110% snow addicted

Helemaal eens over the art of flight.
Misschien eerder gepost maar een leuke site met filmpjes, zowel ski als board.
http://extreme-vidz.com/

Voor de liefhebbers, een heerlijke vrijdag avond ;-)

Vnvnd vanaf 21uur is de premiere van Higher. De film van Jeremy Jones te zien! 24 uur lang op Red bull tv.

eigenaren van een apple tv, xbox360 of samsung smart tv kunnen hem op tv zien. Voor de anderen via de computer.

http://live.redbull.tv/events/466/higher-global-movie-premie…

If there is no park, open your eyes - the mountain is a natural one.

@jeroen6 Thanks for the tip! Schrikwekkend mooie beelden!

Geek, Snowboarder, iPhone developer

Weet niet of er mensen van hier ook naar het FFF gaan, maar zeker voor de snowboards is Nipple Deep echt een enorme aanrader. Heb hem in alle voorbereidingen al mogen zien en het is echt een film naar m’n hart. Snowboarden zoals ik het ken. Niet te lomp terrein (zoals bijvoorbeeld in Jeremy’s films), maar het freeriden zoals jij en ik het kennen (oke, zonder alle zieke tricks dan). Maar wellicht nog het allerbelangrijkste; ontzettend veel stoke! Geen verhalen, geen emoties, geen blabla, gewoon stoke.

Je ziet de gasten gewoon zo ontzettend veel plezier hebben tijdens het rijden. Lang geleden dat een film me zoveel stoke heeft gegeven om zelf ook weer m’n board te pakken en de bergen in willen gaan. Wellicht de tofste board film die ik ooit heb gezien?

Trailer vind je overigens hier: http://www.redbull.com/en/snow/stories/1331664515674/true-co…

@Rene thanx voor de tip, die gaan we zeker kijken :-)

Dikke Tree Run van Travis Rice seizoen 14/15

http://youtu.be/1eMv5T0xnLg?list=UUhMBciAFpXS0unrvuKUvqZg…

If there is no park, open your eyes - the mountain is a natural one.

@Rene Yes ik ben er bij kijk vooral uit naar de Film van Philips. After glow (vooral de reden waarom ik het kaartje heb gekocht :D).

Full time Bourgondiër, parttime arbeider.

@Jeroen6 Lekker hoor die run van Travis, zitten een paar heeeele smalle gaps tussen bomen die hij me daar te makkelijk pakt, haha!
@Thijs9 , dan ga je nog verrast worden door ander visueel geweld denk ik ;) Maar Nipple Deep is hoe dan ook mijn favo die avond :)

@Rene dat weet ik wel zeker! Alleen was deze toch wel het doorslaggevende zetje. Ik ben ook benieuwd naar Almost Ablaze.

Full time Bourgondiër, parttime arbeider.

Voor de liefhebbers: op 3 en 4 november kun je ook the bad seeds van nitro kijken op Red Bull tv. Hoop snowboard ongein.

Nipple deep ook maar eens kijken. Hoewel ik de beelden van higher erg mooi zijn, vind ik het wel een hoop bla bla eromheen.

Higher (en eigelijk alle films van Jones) zijn gewoon prestige projecten. Heel veel respect voor de man en zeker geen verkeerde films, maar ik krijg er zelf geen zin van om te snowboarden. Dat was bij Nipple Deep wel een ander verhaal. Zeker omdat het grotendeels ook hellingen zijn die de gemiddelde snowboarder (met de juiste kennis ;) ) ook echt wel kan rijden. En natuurlijk een hoop lol met je vrienden hebben. Dat straalt de film voor mij 100% uit. Enne @Thijs9 , komt mooi uit; Almost Ablaze start 10 minuten na Nipple Deep :D

Waar kan ik trouwens de time table vinden voor fff. Toch even goed gaan plannen!

Full time Bourgondiër, parttime arbeider.

@Thijs9 die volgt nog. En bij binnenkomst krijg je een programma boekje :)

Plaats een reactie