Three-time Olympic champion Maria Hoefl-Riesch has retired from professional skiing.

Wat vinden jullie ervan?

Jammer, zeker nu lindsey vonn volgend jaar terug is…

T zou een mooie catfight worden

Altijd jammer als een topper besluit te stoppen, maar er zijn er nog genoeg over om een spannend seizoen te maken.
Ik denk dat met name Tina Weirather volgend jaar wel eens de grote bedreiging voor Vonn zou kunnen zijn. En Tina maze zal toch niet nog zo’n sllecht jaar draaien.
Verder is Mikaela Schiffrin van plan ook op de snelle onderdelen mee te gaan doen.

Hi Hans, ja helemaal mee eens en vlak Anna Fenninger niet uit :)

Ook het jonge talent Lara Gut niet vergeten! ze is misschien niet altijd even constant maar heeft toch mooie resultaten gehaald ook de globe op de super G volgens mij?

Pray every day for snow

Ik wou net zeggen staan er staan de laatste jaren weer veel nieuwe talenten op bij de vrouwen.
Waaronder de namen die jullie nu noemen.
En het zijn ook stuk voor stuk mooie jonge vrouwen.
Genoeg concurentie voor lindsey vonn dus.
Al is het natuurlijk jammer dat maria hoefl riesch stopt.

Zeker. Met jonge skiesters als Fenninger, Gut, Weirather, Schiffrin en op een wellicht iets lager niveau o.a. de zusjes Loeseth kunnen we nog jaren vooruit in de ski world cup. En blijkbaar mag je als vrouw tegenwoordig ook alleen nog maar aan world cup wedstrijden meedoen als je naast skikwaliteiten ook fotomodel bent.

Respect voor de fantastische resultaten en bewondering voor het normaal blijven onder alle Duitse aandacht en prestatieverwachting.
Ik vermoed zo dat er binnenkort weer een heel klein Duits skitalentje bijkomt.

2024 Met kleinkinderen, weer gebonden aan het hoogseizoen €€€

bedoeljij nadja braas frank

Ik denk dat Frank een aanstaande zwangerschap bij Hoefl-Riesch bedoelt.

Haha dat kan ook ja

Tsja, Ricardo, ik zal kennelijk voortaan wat concreter moeten zijn :D

2024 Met kleinkinderen, weer gebonden aan het hoogseizoen €€€

Plaats een reactie