Post hier je wintersportvideo's 2014-2015

De eerste ski gebieden zijn weer open en de maand december staat ook weer voor de deur, ik zeg: kom maar op met de nieuwe filmpjes van het nieuwe seizoen!!

Laat mij dan maar het spits afbijten. Vorig weekend een paar dagen in Kaprun geweest. Ondanks de drukte (vooral op zaterdag) en de mindere sneeuw de eerste 2 dagen heb ik mij toch uitstekend vermaakt. Kers op de taart maandag ochtend en nacht wat verse sneeuw.

De intro muziek begint al lekker! Ben Persoonlijk niet zon fan van de camera hoek vanaf 1:17 omdat je slechts het puntje van je board ziet en alleen maar sneeuw die nu door de zon minder diepte toont.
Heb je wel eens van de zijkant gefilmd dat geeft ook een totaal ander beeld :) Maar leuk filmpje krijg er zin in!!

@Otter leuk filmpje en vet einde :)!

Heb jij de 24 liter rugzak van Jones? Hoe bevalt die, heb hier namelijk ook wel interesse in.

@Otter: met de sj4000 gefilmd? Ziet er goed uit!

Aftellen maar!

Skiën. What else.

@Freerider ga ik volgende vakantie zeker proberen. Eerst keer dat ik zelf een cam bij me had en filmpje heb geëdit dus was nog een beetje zoeken. @Kicks ja is de 24L. What can i say. Zit goed en voldoende ruimte, ben er wel blij mee. @Matthieu yes sj4000 beelden. Kleuren niet gecorrigeerd en beelden niet gestabiliseerd. Heb nu ook een filmpje waarin ik dat wel geprobeerd heb maar daar zal ik jullie niet mee lastig vallen.

Lekker hoor @Otter ! Ook de GoPole gebruikt zo te zien of vergis ik me? Ietswat offtopic; wat voor board heb je onder je voeten zitten? Ik ben fan van dergelijke shapes :)

Heb net ook even snel een edit in elkaar gedraaid van het openings weekend in Ischgl. Het was tijdens het weekend totaal niet de bedoeling dat ik er nog een edit uit zou draaien, maar vond het zonde om de GoPro beelden te laten verstoffen in het archief :) Schiet me vooral niet af op de originaliteit van het filmpje, haha.

Thx @Rene. Boardje is een Jones Mountain Twin 12/13 en inderdaad een Gopole reach gebruikt. Die is inmiddels niet helemaal recht meer, zoals de oplettende kijker wellicht al had gespot. Dat is mischien wel nog wat voor het bloopers filmpje ;)
Ook weer lekker beelden van jou!

Dus op 1:27 kom je een snowboarder met skistokken tegen :S

@Rene heerlijke beelden en Flow bindingen baby!!! ;) ik mis alleen het onderste van het board in beeld, met de hero 4 supervieuw en een monopod van brofisch van 115 cm moet dat dit keer bij mij gaan lukken :)

Lekker hoor @Otter ! Ook de GoPole gebruikt zo te zien of vergis ik me? Ietswat offtopic; wat voor board heb je onder je voeten zitten? Ik ben fan van dergelijke shapes :)

Heb net ook even snel een edit in elkaar gedraaid van het openings weekend in Ischgl. Het was tijdens het weekend totaal niet de bedoeling dat ik er nog een edit uit zou draaien, maar vond het zonde om de GoPro beelden te laten verstoffen in het archief :) Schiet me vooral niet af op de originaliteit van het filmpje, haha.

Rene op 7 dec 2014 21:32

@Rene

Heerlijk filmpje! kijkt lekker makkelijk weg!

ps; Hoezo heb je de audio van de gopro niet “gemuted”?

@Freerider , geen flow bindingen en in dit geval ook geen GP4 en ook geen lange monopod :D Helaas gewoon een simpel Head board met van die quick montage bindingen (lokaal boardje), zie het SYTYCB topic voor meer daarover. Vrolijk werd ik er niet van :P En gefilmd met de Gopro Hero om die te testen. Gezien ik normaal alles op 4:3 film en dan terug scale naar 16:9 film heb ik altijd wel m’n board er beter erop, maar die viel er nu dus snel af door de standaard 16:9 verhouding. Kwam ook omdat mijn GoPole kapot is gegaan en niet meer volledig uitschuift. (voor de mensen die nu denken dat de GoPole een waardeloos product is; absoluut niet, maar na 2 volle winters is zo’n ding wel op).
@Brianvdz geen specifieke argumenten waarom ik het geluid er onder heb gelaten. Vond het zelf wel wat hebben om een beetje omgevings geluid erin te verwerken zodat je met sprays maken het board ook echt hoort .

@Powermage dat was trouwens inderdaad een boarder. Vlak stuk wat ervoor zit, dus waarschijnlijk stokken gebruikt om te overbruggen :)

Laatste week van november op de Hintertuxer Gletscher geweest!

Het spits is er af, heerlijk!!! Super om de beelden te zien!

@johnzillertal volgens mij is dit een professionele montage van vorig jaar, gezien de drukte. Ze zijn allemaal wel happy zeg :)

Ski: 25 jaar -|- Snowboard: 6 jaar -|- Respect the Mountains

Filmpje van val thorens 13 t/m 19 december 2014!

Kort opwarmertje/trailer gemaakt voor onze trip naar Val Thorens! Beelden zijn uit Les Sybelles :)
Laat het a.u.b. snel 23 januari zijn!

Eerste cameraatjes in zellam Ziller. Ik kom er nu achter hoeveel ik m’n hoofd beweeg. Vergeet niet de kwaliteit op z’n hoogst te zette

Duidelijk geen GoPro-tje , veel trillende beelden maar toch altijd leuk voor te kijken zulke filmpjes.

niet roetsjen maar skieen

Ja ik moet zeggen dat de mount niet ideaal is omdat er speling in zit daardoor trilt hij wel meer, toen heb ik daar een tandenstoker tussen gedaan en toen was t minder maar Achja tis m’n eerste cameratje

Ja ik moet zeggen dat de mount niet ideaal is omdat er speling in zit daardoor trilt hij wel meer, toen heb ik daar een tandenstoker tussen gedaan en toen was t minder maar Achja tis m’n eerste cameratje

AustriaFreak op 2 jan 2015 16:57

@AustriaFreak

Ik kan je filmpje niet bekijken! Zowel op youtube als me mobiel niet

Een kort filmpje van mijn skivakantie in de kerstweek:

De eerste keer dat ik heb gefilmd met een actioncam, hopelijk vinden jullie het wat

@Laura92 Erg leuk filmpje om naar te kijken, niet te lang, veel verschillende camera views en snelgenoeg gemonteerd. Vind het erg leuk, zeker voor een eerste x.

@Laura92 leuk filmpje. Hoe hebben jullie de camera op de tip van de ski en op de helft gemonteerd? Gewoon met een plakker of op een andere manier?

Groet,
Thijs

Full time Bourgondiër, parttime arbeider.

Had het al een keer geplaatst in een van mijn topics.

May the ski force be with you !!

Dankjewel!
@Thijs9 Ik heb een klem gebruikt met een ball head statiefje. De klem blijft goed vast op de ski zitten maar ik had het probleem dat hij steeds verschoof om de bolling van de tip bij een te harde bocht. Daar moet ik nog iets op verzinnen, iets van een klein blokje ertussen misschien.

@Laura92

Heel leuk het begin stukje van je filmpje!

@CJAhulskamp super filmpje. Schitterende omgeving ook. Mooie pistes.
En die kids. Geweldig leuk!

@Laurau92 wat voor klem als ik zo vrij mag zijn? Kan je daar een foto van maken zodat ik het kan zien?

Groet,
Thijs

Full time Bourgondiër, parttime arbeider.

@Thijs9 dit is de klem:

null

Plaats een reactie