Gezocht: schoonmaker in Risoul (Franse Alpen)

Wij zijn met spoed op zoek naar een schoonmaker voor het appartementen complex Melezes in Risoul (Franse Alpen). Risoul is een van de grootste en populairste jongeren bestemming in de wintersport.

Het appartementen complex is volledig in (Sundio Group) eigen beheer. In het dorp werken o.a. nog 7 reisleiders vanuit ons en de hotel manager van het appartementen complex werkt uit ook vanuit ons. 1 grote gezellige familie dus!

Het werk is voor 20 uur per week en dus echt een ideaal baantje voor echte wintersport freaks! Vrije tijd genoeg om de pistes onveilig te maken en het werk is simpel: zaterdag en zondag de appartementen schoonmaken. Rest van de week vrij.

  • 20 uur per week
  • Salaris minimaal 500 euro netto per maand
  • Inclusief skipas
  • Inclusief accommodatie
  • Minimaal 18 jaar

Reiskosten om in Risoul te komen, indien je met eigen auto gaat, worden door ons vergoed. Indien je geen eigen vervoer hebt kun je op onze kosten mee met een van de Sunweb/Husk bussen die naar Risoul vertrekken vanaf verschillende opstapplaatsen in Nederland.

Vertrek: zo snel mogelijk, bij voorkeur 09 januari. In overleg te bepalen.

Heb je interesse, wacht dan niet en stuur een mail met je gegevens en motivatie naar sollicitatie@sundiogroup.com. Wij zullen dan zo snel mogelijk contact met je opnemen!

Groeten,
Sundio Group

Ik vraag me af hoe jullie netto kunnen garanderen, tenzij je zwart betaald krijgt.

Verder is het natuurlijk wel een ideaal baantje als je als student zin hebt in een seizoen in de sneeuw!

Dit is het bedrag waarvan we uit ervaring weten wat er ongeveer over blijft. De uitbetaling gebeurd niet zwart, maar via een Frans payroll bedrijf.

Indien je hier meer informatie over wilt kun je dit per mail aangeven, dan kunnen we hier inhoudelijk verder op in gaan.

Payrollen, juist ja. Lekker zuiver!

Mr. Slow

wat is er mis met payrollen?

Als ik niet op school had gezeten dan wist ik het wel… :D

Edit: tot wanneer zou het zijn? Van 6 januari tot…? Ga dit zeker even onthouden voor volgend jaar :)

Is dit al ingevuld?
Eventueel kan ik maandag in Frankrijk zijn

Geef je de kamers dan ineens een extra beurt op de 31ste januari? Dan zit ik namelijk in dat complex. En volgens de recensies kan ik maar beter voorbereid zijn op het ergste. :D

Nou wij zijn vorig jaar keurig door genaaid in dit complex. Het was er al onwijs smerig en een enorme teringzooi in het complex. De appartementen zelf vielen nog wel mee, maar de gangen en trappenhuis waren echt bizar vies. Uiteindelijk wisten ze het nog te presteren om bij onze groep (120 man) €3,- p.p. in te houden van de borg omdat wij het vies gemaakt zouden hebben, terwijl het niet anders was dan toen we kwamen.

Als schoonmaker zou ik hier dus maar op het ergste voorbereid zijn, hoewel blijkbaar hoef je niet heel erg je best te doen.

Wie nooit valt zal niet weten waar z´n grens ligt.

Is dat Sunweb niet in staat om lokaal een paar schoonmakers in te huren?? Lijkt me toch niet een echt groot probleem of moet het allemaal weer voor de minimum prijs.

Plaats een reactie