Ski sckischool semmler

Hebben snowboardles gehad bij ski school semmler
Zaterdag middag 3 pers 2 uur en zondag 3 pers 4 uur kosten 297€
Bij aan komst vriendelijke man. ,kontant betaald en aangegeven dat mijn vrouw waar schijnlijk niet aanwezig zou zijn op zondag wegens pijn in de heup
Geen probleem ,krijg je geld terug!
Het volgende ,waren met een club van 3 komen er nog 3 bij
Geen probleem
Volgende dag mij vrouw om 10 uur afgemeld en de eigennaar zal er om 1530 aanwezig zijn
1645 nog is hij er niet,komt binnen zegt niks geen sorry
Maja je krijgt geen terug zei hij je heb nu prive les gehad en we betaalde voor groepsles
Kort om ben naar hem toe gelopen heb eve op ze hollands de waar heid gezegd en mij vrouw kreeg maar 40€ terug. Belachelijk
Scheld zijn personeel uit en rest laat ik maar achter wegen echt een leugenaar
Niet doen een zakke vuller ik hoop niet dat ik hem ooit nog tegen kom weet dan niet wat ik met mij snowboard ga doen
Hoop genoeg info
Gr hennes

*bericht bewerkt door moderator op 25 mrt 2015 15:15: Titel aangepast naar normale beleefdheids-standaard

Wacht is even, ben je nu boos omdat je privéles kreeg maar betaalde voor groepsles?

Gang is alles

Nee hadden gewoon groeps les maar dat maakte hij er van omdat er 1 pers zich afgemeld had
Noemde hij dat prive les terwijl we dat al aan gegeven hadden

Hennes schopt stennes!
Jammer van je vervelende ervaring bij Skischool Semmler. Het is inderdaad vervelend als iemand zich niet (geheel) aan zijn afspraak houdt… Echter is er al veel voorbijgekomen over deze skischool.
Je gaat daar naartoe op eigen risico, en als het je dan niet bevalt is het ‘eigen schuld, dikke bult’… Zoooo veeeeel slechte reacties al gezien…

# skidagen seizoen 2014-2015: 35 :D

@Jesper
Geen idee, ik kan geen touw aan zijn verhaal vastknopen.
@Hennesvandentop
Negatieve review is prima, maar maak er dan een beetje een samenhangend en feitelijk verhaal van:

  • wat is er precies afgesproken en tegen welke prijs.
  • welke afspraken zijn niet juist nagekomen of afgehandeld
    …en laat de agressieve toon achterwege, dat draagt echt niets bij…

Pfff soms wat ik echt niet wat ik moet zeggen op sommige reacties…

Ten eerste: zoals @Snowjan terecht al zegt, is Semmler niet een onbekende op dit forum.
Ten tweede: ik kom bijna niet door je stuk heen, zo tenenkrommend slecht is het geschreven.
Ten derde: mijn ervaring is (bijna altijd) dat “op zijn Hollands” iemand de waarheid zeggen en daarna ook nog eens de rest van het personeel de huid vol schelden je zelden iets meer oplevert dan op een normale manier je boosheid kenbaar te maken.

Maar dat zijn maar mijn 2 cents…

If you snooze, you loose!

[sorrymaarikkanmenietmeerinhoudenmodus]

Wat een niveau van TS zeg. Ga eerst eens op een ordentelijke manier de nederlandse taal leren beheersen en probeer dan je verhaal te doen op zo’n wijze dat iedereen het kan volgen.

BTW, jouw gedrag is overigens niet veel beter dan die van de skischoolhouder!

[/sorrymaarikkanmenietmeerinhoudenmodus]

Okay, don’t hurt me :-P

When life gets too complicated.... SKI

Pfff soms wat ik echt niet wat ik moet zeggen op sommige reacties…

Ten eerste: zoals @Snowjan terecht al zegt, is Semmler niet een onbekende op dit forum.
Ten tweede: ik kom bijna niet door je stuk heen, zo tenenkrommend slecht is het geschreven.
Ten derde: mijn ervaring is (bijna altijd) dat “op zijn Hollands” iemand de waarheid zeggen en daarna ook nog eens de rest van het personeel de huid vol schelden je zelden iets meer opleverd dan op normale manier je boosheid kenbaar te maken.

Maar dat zijn maar mijn 2 cents…

Jeff op 25 mrt 2015 15:42

Ik sluit me hier bij aan. Het niveau spelling en het gedrag van de TS roept veel vermoedens op.

Algemeen advies: vermijd Semmler als je je geld goed wil besteden, hoop echt dat dat bedrijf nog eens moet sluiten.

❄️

Semmler. Ook een ervaring mee gehad die riekt naar oplichting (en overigens ook fiscale fraude, maar dat was volgens mij meer een kwestie van onkunde van het bedrijf). Tientjeswerk, maar toch.

Dus inderdaad: wegblijven.

Ik moest lachen

Is het al winter?

Ik moest lachen

Edwin4 op 25 mrt 2015 16:56

ik ook maar ik durfde het niet te zeggen

Gang is alles

Maar ehm, wat wil je hier nou mee bereiken? Gaan we een nieuw verantwoordelijkheid topic openen (Aldus @Jesper zijn geweldig goeie opmerking uit de whatsappgroep, sorry sorry :P) ?

A winter without powder isn't a winter!

Maar ehm, wat wil je hier nou mee bereiken? Gaan we een nieuw verantwoordelijkheid topic openen?

Joostw op 25 mrt 2015 17:11

Wat ga je mijn opmerking jatten uit de whatsappgroep???

Gang is alles

hmm… 0 weken lid

#proudtobepartofleswintersporters

Ach, zolang die skischool het geen eens voor elkaar krijgt om een Impressum op de website te zetten, hetgeen in Duitsland wettelijk verplicht is, kan je zo’n skischool nooit serieus nemen.

Over de rest heb ik me al eerder eens uitgelaten. :)

Ik ben eigenlijk meer geïnteresseerd wie die vrouw is op de foto van het profiel.

Maar ehm, wat wil je hier nou mee bereiken? Gaan we een nieuw verantwoordelijkheid topic openen (Aldus @Jesper zijn geweldig goeie opmerking uit de whatsappgroep, sorry sorry :P) ?

Joostw op 25 mrt 2015 17:11

Misschien gaat deze TS ook wel een rechtszaak aanspannen ;)

❄️

@Hooykaas ik denk een plaatje van internet
@David23 Gelukkig heeft niemand zijn been gebroken :D

Gang is alles

En gelukkig kwam het niet door de liftbediende en de lift! @Jesper @David23

A winter without powder isn't a winter!

@JoostW ook een geluk bij een ongeluk dat er deze dag geen buckels lagen op de glacier piste

Gang is alles

@JoostW ook een geluk bij een ongeluk dat er deze dag geen buckels lagen op de glacier piste

Jesper op 25 mrt 2015 17:59

Ze zouden wel een gletsjer willen hebben in Winterberg ;)

❄️

En vergeet vooral niet dat er nu geen maandenlange revalidatie is!!! @Jesper

A winter without powder isn't a winter!

sta er niet van te kijken met al die investeringen daar in Winterberg, dat er over een x aantal jaar een gletsjer ligt ;-)

If there is no park, open your eyes - the mountain is a natural one.

sta er niet van te kijken met al die investeringen daar in Winterberg, dat er over een x aantal jaar een gletsjer ligt ;-)

Jeroen6 op 25 mrt 2015 18:52

Misschien verplaatsen ze wel het ijs v/d Hintertuxer Gletscher naar Winterberg??
@JoostW Valt nog best mee eigenlijk

Gang is alles

Zucht en de puberts zijn weer onderling ‘thumb ups’ aan het scoren.

When life gets too complicated.... SKI

@Alex laat ons

Gang is alles

Zucht en de puberts zijn weer onderling ‘thumb ups’ aan het scoren.

Alex op 25 mrt 2015 21:14

Ik heb er geen gegeven in ieder geval.

❄️

@Alex laat ons

Jesper op 25 mrt 2015 21:18

Prima, maar dit toont nogmaals aan dat het systeem 0 toegevoegde waarde heeft. En als jij in je profiel roept dat je voor het ‘5e’ bolletje wil gaan ligt het er wel erg dik op en daar stoor ik me dus wel een beetje aan.

En sorry @David23 ik wilde niet generaliseren, maar wilde ook geen namen noemen.

When life gets too complicated.... SKI

Zucht en de puberts zijn weer onderling ‘thumb ups’ aan het scoren.

Alex op 25 mrt 2015 21:14

LOL

(Maar wordt dat niet ruimschoots gecompenseerd door TS?) :D

@Alex laat ons

Jesper op 25 mrt 2015 21:18

Prima, maar dit toont nogmaals aan dat het systeem 0 toegevoegde waarde heeft. En als jij in je profiel roept dat je voor het ‘5e’ bolletje wil gaan ligt het er wel erg dik op en daar stoor ik me dus wel een beetje aan.

En sorry @David23 ik wilde niet generaliseren, maar wilde ook geen namen noemen.

Alex op 25 mrt 2015 21:22

Ben blij dat er toch nog mensen zijn die mijn beschrijving op m’n profiel serieus nemen… lol

Gang is alles

Dit bericht was dubbel geplaatst

Gang is alles

Plaats een reactie