Singles Fest Landgraaf 29 augustus

Op veler verzoek (mij via allerlei kanalen ter ore gekomen): een evenement voor vrij gezellige mensen.

Wanneer: zaterdag 29 augustus 2015
Waar: Snowworld Landgraaf
Wat: Skiën/snowboarden en BBQ

Vanaf 11.00 uur kan je zelf een kaartje kopen aan de balie van Snowworld in Landgraaf. Om 12.00 uur kleden we dan om en gaan we de baan op. Daarna ben je uiteraard vrij om naar eigen voorkeur te pauzeren, wat te drinken of te eten. Om een uur of 19.00 uur gaan we dan gezamenlijk BBQ-en. (Exacte tijden moeten we nog maar afstemmen, maar zoiets zou het kunnen zijn.)

We gaan voor de ‘Crazy Summer’ special: 8 uur skipas + BBQ voor € 29,95. Voor mensen die alleen willen BBQ-en (of die op een andere manier al pistetoegang hebben) kan je ook de BBQ los bestellen voor € 16,95.

En natuurlijk gaat het om de singles. Dus ben je vrijgezel en minimaal 18 jaar, kom dan gezellig langs. Misschien is het leuk om dit topic verder te gebruiken om jezelf al even superkort voor te stellen? Dan kan er ook contact worden gezocht voor carpoolafspraken e.d.

Ik begin wel…

Echte naam: Gijs
Leeftijd: 34
Woonplaats: Hilversum
Over mij: skifanaat, gear-freak, managementconsultant en -coach

*bericht bewerkt door moderator (martijn) op 18 jun 2015 16:31: Op verzoek verplaatst naar Meet & Greet

Komt hier nu ook een ‘second love’ versie van?

Wie weet… Eerst maar eens de ‘first’ regelen.

@DSvier als jij daar behoefte aan hebt ga je gang.

Ik ga voor t voorstel van @GiGi

Ik zou mij vooral op de witte ondergrond concentreren eerlijk gezegd… ;)

Maar wat nou als je het leuk vindt om naar snowworld te gaan op precies 29 augustus?

A winter without powder isn't a winter!

@Joostw dan ga jij op 19 augustus

Wat bedoel je? :P @rmgb

A winter without powder isn't a winter!

Maar wat nou als je het leuk vindt om naar snowworld te gaan op precies 29 augustus?

Joostw op 18 jun 2015 19:03

Ik denk niet dat ze de hal afhuren…

Dat is maar goed ook, ik mag die dag zonder te betalen de piste op. ;)

@Joostw je snapte hem wel, anders had je de datum in je berichtje niet net aangepast…

Nee, hoor, niks afgehuurd. En als je ook wil komen, @Joostw, dan zal je niet opvallen. Je bent veel te jong…

Maar zonder gekheid, het idee van @GiGi is wel leuk.
Ik heb t idee dat degene die er nu een geintje van maken alleen maar jaloers zijn omdat ze nog geen 18 zijn.

Inderdaad mensen. Nu weer serieus… kuch
@rmgb jij komt ook als single? Stel jezelf even voor dan.

Zie mijn profiel

Mag je ook als je al een soort van bezet bent?

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

hey GiGi, leuk initiatief! Ik zag de afgelopen dagen veel reacties voorbij komen op mijn topic:). Zoals jij al aangaf; een leuk maatje is meer waard dan een wintersport reisje. En het zou leuk wanneer de ander ook al kriebels krijgt, wanneer de maand oktober weer in zicht komt.

frank1974nl

Ik blijf het topic wel even volgen…al is de kans groter dat ik dan Mallorca zit :P

Not all who wander are lost

Mag je ook als je al een soort van bezet bent?

Birdheart op 18 jun 2015 20:33

Kennelijk niet, vandaar ook mijn opmerking over second love.

Maar ze kunnen je niet weren uit de hal. Wie weet dat ik die ochtend daar even wat ga glijden. Ga ik gewoon met mijn gezin de bbq thuis aanstekeb. ;)

Mag je ook als je al een soort van bezet bent?

Birdheart op 18 jun 2015 20:33

Kennelijk niet, vandaar ook mijn opmerking over second love.

Maar ze kunnen je niet weren uit de hal. Wie weet dat ik die ochtend daar even wat ga glijden. Ga ik gewoon met mijn gezin de bbq thuis aanstekeb. ;)

DSvier op 18 jun 2015 23:19

Ik zei soort van :p , ik heb geen relatie al zeggen al mijn vrienden van wel.
Maar klinkt gezellig bbqen met de familie.

Hoe herken je elkaar daar dan? Aan de wintersport stikkers met een hartje erbij getekend ofzo?

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

Misschien een naamsticker in een leuke vorm of kleur? Alle suggesties zijn welkom.

null

Haha komt wel een beetje zielig over

moet ik nu perse mijn vriendin dumpen om mee te mogen??? wat zijn jullie streng :-)

If there is no park, open your eyes - the mountain is a natural one.

Sorry, @Jeroen6. We kunnen nu eenmaal niet hebben dat een paar dames (of heren) helemaal hoteldebotel op je worden en dan zeer teleurgesteld zijn, zich misleid voelen, getroost moeten worden… O wacht, dat laatste kan interessant zijn. Hmmm.

En nu weer on-topic: wie gaat er wel mee (als single)?

Ik bespeur hier een vorm ‘burgerlijke staat’ discriminatie :-P @GiGi Jij bent toch niet single of heb ik iets gemist :-)

When life gets too complicated.... SKI

Dan heb je inderdaad niet goed opgelet @Alex.

Ik blijf dit zeker volgen, wie weet binnenkort de eerste wintersporters.nl relatie en wie weet wat nog meer :)

kijk eens op weeweeweepuntboerteunpuntcom :)

@GiGi So far is het nog eerder een Sausage Fest in plaats van een Singles Fest :D

Er gaan twee mensen: een man en een vrouw. Prima verdeeld toch?

Oke oke, genoeg grappen en grollen. Graag enkel serieuze reacties plaatsen. Alvast bedankt :)

@Rene jij ging zelf toch ook komen? Dat heb je eerder wel heel stoer geroepen…

Stel jezelf eens even voor dan, iets persoonlijker wellicht?

Zouden de meeste forumleden gewoon een relatie hebben, of 18- zijn?

Plaats een reactie