Overige hobby's en/of sporten naast het wintersporten

Ik weet het, wintersporten is natuurlijk het allerleukst!!

Jammer genoeg is het wel seizoensgebonden (tenzij je teveel geld hebt en de sneeuw achterna kunt reizen)

Gelukkig heb ik nog andere sporten / hobby’s waarmee ik me kan uitleven hier in Nederland of tijdens een buitenlandse vakantie.

Ik ga zelf graag windsurfen, zeilen, hardlopen en fietsen.

Wat doen jullie zoal om een beetje in beweging te blijven?

Ben benieuwd!

Tennis, elke dag! :)

Elke dag werken houdt mij voldoende in beweging (geen kantoorbaan dus). Speel ook graag een potje voetbal met vrienden. Wandelen in de omgeving (Ardennen).
In de zomermaanden ook lekker weekjes wandelen in de Oostenrijkse en Zwitserse Alpen. En als we bij familie zijn in Thailand, zwem ik graag in zee of zwembad.

Skiën! In de indoor-hal weliswaar maar na een uurtje slalom-training ben ik best wel moe :-) Ik ga 1 à 2 keer per week. En daarnaast een beetje fietsen en van de zomer nog een weekje bergwandelen.

mama on a mission in the snow

Ik ski ook het hele jaar door zowel indoorn als outdoor en dan 1x per jaar in Oostenrijk. Daarnaast zit ik min.2x per week te paard en probeer af en toe ook stuk te fietsen.

Ik ski bijna het hele jaar, maar als ik niet ski dan vermaak ik me ook uitstekend in de bergen. Met sportklimmen, alpinisme, fietsen (mtb en racefiets) en trail running (hardlopen over onverharde paadjes).

Click. Click. Peace

@ Rogier, sorry voor de topic vervuiling maar ook het nieuwe forum heeft helaas (nog) geen optie om PB’s te sturen. Ik zit eigenlijk al een poosje te wachten op een nieuw deel van de foto blog. Komt die er nog, ik vond hem iig erg leuk,

Groet,

Bart

Ps andere hoby’s; Fotografie, inline skating, hardlopen, fietsen en muziek.

Pannenkoek; een castrerende discus die door een agrarische autochtoon tussen je benen geramd wordt

Tennis, Hardlopen en Hockey eigenlijk het hele jaar door. In de zomer nog weleens de racefiets of mountainbike pakken. Ben nou niet heel erg gecharmeerd van indoorskiën. Misschien dat het zou helpen als je er gericht iets traint of leert.

Wie nooit valt zal niet weten waar z´n grens ligt.

@ Bartus, begin komend seizoen komt een hele serie over fotografie in de bergen. De eerste opzetjes staan al klaar! vanaf half oktober kun je de eerste verwachten! En berichtjes kunnen altijd naar rogier@wintersporters.nl

Nu weer verder on-topic

Click. Click. Peace

Doe nu alleen nog aan hardlopen en wat oefeningen om fit te blijven v/d wintersport!M’n hobby’s zijn toch wel Skien in en outdoor (zoveel mogelijk), computers,films en vakanties.

Silvretta Montafon Liefhebber

Golf! Ideaal om te combineren met de wintersport dus…

Blogger, skiër, Belg & Tirol-fan!

Fietsen, Klimmen, Hardlopen(liefste onverhard)en fotografie natuurlijk!

Viele Wege fuhren zu Gott Einer geht uber Die Berge

Voetbal, hardlopen en fotografie… En slapen natuurlijk!!

Verder wordt dit pas mijn 3e wintersport seizoen, maar ik ga ook komend seizoen weer helemaal los. Als het kan 2 keer een échte wintersport en daarnaast nog talloze dagen Willingen (is 2,5 uur rijden voor mij dus daar ben ik zo)…

Voetballen het hele jaar door, ik kijk verder graag andere sporten op tv (wintersporten, tennis, wielrennen) en in de zomer ga ik graag backpacken om de wereld te zien!

Mogen we al????!!!!

mountainbiking, wel XC, want downhillen in NL is geen goed idee…
Daarnaast veel denksport (goed voor de concentratie en denkvermogen) en af en toe aan het gamen (goed voor de concentratie en reactievermogen)

fijne site hè, dat wintersport.nl?

Badminton, fietsen, klimmen, … oh … en verbouwen… ook goed voor de conditie maar minder goed voor je rug :s

Voetballen, voetballen en nog eens voetballen. Ohja, hardlopen doe ik ook met enige regelmaat

Hup Willem II

Ik doe aan zwemmen, scouting, wielrennen, mountainbiking en alpinisme (1x per jaar).

Vrijdag 3 Feb naar Belle Plagne met Sunweb!!!

Ik probeer naast de wintersport 2 x per jaar een verre reis te maken, daarnaast volleyballen en fotograferen.

Running against the wind

Ik fiets gerelmatig maar ik ski ook graag bij Snowworld Zoetermeer (lekker dichtbij).

Korfbal, fietsen, klimmen en hardlopen!

Sneeuw+Bergen=Skieen!

Squashen en lekker mtb’en en af en toe naar de indoor ski.

Member of global cooling initiative

Mijn tijd kruipt allemaal in mijn 11 jarige zoon die naast (samen met mij) snowboarden heel intensief aan motorcross en ijshockey (goalie) doet.

Ik ben al een tijdje in training voor de halve marathon van Eindhoven. Gezien de trainingsarbeid die ik achter de rug heb, wordt het het uitlopen geen enkel probleem. De vraag is meer wat mijn eindtijd wordt. Hoop dat het op 9-10-11 niet te warm wordt!

@CY325i wat voor een tijd richt je jezelf op?

Pannenkoek; een castrerende discus die door een agrarische autochtoon tussen je benen geramd wordt

@ CY325i: Ik zal een Wintersporters.nl verzorginsstandje maken vlakbij m’n huis waar de marathon langskomt. Als het dan warm is krijg je een verfrissing. Als het koud is drinken we een schnapps :) (gaan we daarna samen met de bus naar de finish).

Ik ben geen geboren loper, heb eigenlijk meer een bouw voor de sprint. Mijn vrouw liep 'em vorig jaar. Ik fietste heel de route mee en vond de entourage zo gaaf dat ik het nu zelf ga lopen. Ik loop inmiddels ongeveer 1,5 jaar en het laatste jaar dus fanatieker. Door deze geleidelijke opbouw heb ik echt nooit ergens last van (afkloppen). Ik behoor gelukkig niet tot de beginnende lopers die vanwege een blessure, na een paar maanden al moet stoppen (percentage afvallers schijnt vrij hoog te liggen). Ik maak gemiddeld zo’n 25/30 km per week, ook in de winter. Heerlijk om in de vrieskou een stuk te lopen. Door al dat geloop ben ik flink afgevallen en da’s toch mee genomen. Ik heb de laatste 3 weekenden een halve marathon gelopen en dat heeft er toch flink in gehakt. De komende 2,5 week ga ik veel rusten en niet te veel trainen.

En ja, mijn eindtijd … tussen 1.50 en 2.00 uur, afhankelijk van het weer.

Maar mijn echte passie is natuurlijk SKIEEN. In januari weer met een stel vrienden naar Sankt Anton en in feb met het gezin naar Wagrain. Na de marathon perikelen wil ik wat lessen nemen bij indoorski Biggelaar. Ook na 20 jaar skieen kan het geen kwaad om de techniek wat bij te schaven.

Kiteboarden, kiteboarden & kiteboarden. Zo veel en zo vaak mogelijk.

Dus als de wind aan staat ben ik op het water:)

life is a beach, or a pile of snow

@CY325i. Wow je mag dan zelf vinden dat je snelheid niet zo hoog ligt. Maar 25 tot 30 km per week is iets waar je je zeker niet voor hoeft te schamen. Klinkt eerder alsof je net als ik een diesel motortje bent, niet al te hoge snelheid maar welk makkelijk kilometers maken.

Gr,

Bartus

Pannenkoek; een castrerende discus die door een agrarische autochtoon tussen je benen geramd wordt

Ik ben eigenlijk ook in de zomer bezig met vrij fanatiek bezig met bergsport: bergwandelen, sport/rotsklimmen, boulderen, klettersteigen en beginnend alpinisme. Daarnaast fiets ik af en toe om de conditie goed op peil te houden.

Ik geniet dus zowel zomers als in de winter van al het moois dat de bergen te bieden hebben :) Maar met al die sneeuwberichten begint het toch weer enorm te kriebelen!

schaatsen en motorcross :D

cross en grasbaanrace !

Plaats een reactie