Ervaringen Travel-light

Al een aantal jaar ga ik met het vliegtuig richting de wintersport. De ticketprijzen vallen altijd wel mee maar helaas wordt het altijd een prijzige onderneming als de koffer en ski’s worden bijgeboekt.
Nu kwam ik op internet travel-light.nl tegen, die je bagage brengt en haalt naar de wintersport bestemming.

Heeft iemand hier ervaring mee?

Qua kosten is het wel wat goedkoper en reist natuurlijk ook wat gemakkelijker.

Melding moderator
Topic gesloten. Travel-light is in december 2018 failliet verklaard en niet meer actief. Tevens zijn alle namen van betrokkenen verwijderd. Klagen over de diensten van Travel-Light is geen probleem, maar personen bij naam noemen gaat ons net wat te ver.

Toen ik deze post las moest ik meteen aan TNT-express denken. En op de website van Travel-light staat dat het inderdaad een service van TNT is.

Ik was wel benieuwd wat het zou kosten maar ik vond het toch wel duur.

voor 2 koffers en 2 ski-sets inclusief schoenen van en naar Frankrijk/Oostenrijk betaal je in totaal Euro 210,00

Voor dat bedrag zou ik het risico niet willen lopen dat (een deel van de ) bagage ergens onderweg of in het hotel zoek raakt.

Ja zo is het wel duurder.

Zat meer te denken aan 1 ski-set en dat mag gevuld worden tot 30 kg. Dat kost ong 70 euro retour.
Dan 10 handbagage mee, dan moet je een heel eind komen dacht ik zo.

Maar blijft inderdaad een risico of het wel aankomt of zoek raakt.

Daarom graag iemand die er ervaring mee heeft

Hoi Marcel,

Het klopt wat je zegt. Je kan véél meer meenemen. Het is echt een verademing in vergelijk tot de ‘strenge’ vliegtuigmaatschappijen. Wij hebben het vorig jaar tijdens de wintersport voor het eerst gebruikt. De communicatie is erg goed. Zij hadden het hotel al gebeld en het stond netjes een dag eerder klaar. Ook de info die we thuis gestuurd kregen was erg compleet. Wij hebben het als zeer prettig ervaren (al vonden wij het natuurlijk best spannend de eerste keer.)

Wij reden met de auto en hebben vorig jaar gekozen om niet zo’n enorme ski-box te huren. Ik wilde niet meer dat de ski’s languit door de auto lagen, gezien de kids nu wat groter zijn en erbij konden.

Daarbij wanneer je gaat vliegen zullen de transferkosten ook lager zijn wanneer je geen bagage bij je hebt. Dus als je dat meerekent zal het zeker moeten uitkomen.

Ik twijfelde in het begin ook, omdat ik bang was of het wel zou aankomen. Op aandringen van mijn man die echt niet met een ski-box wilde reiden gedaan. Wij reizen niet meer anders. Het zal vast wel eens een keer misgaan maar dat gebeurt bij Transavia ook wel eens… Het voordeel van Travel Light is dan wel dat je al in je warme hotel bent als dat gebeurt wat wachten een stuk aangenamer maakt. Zeker als je met kinderen reist ;-)

Wij hebben dit jaar weer voor de wintersport geboekt en sturen absoluut onze bagage vooruit.

Groeten
Nathalie

P.s. op hun site staat overigens onderaan ook een link naar reviews en die zijn goed.

Nathalie D

Dus als ik het goed begrijp mag ik m’n ski’s gewoon in m’n skitas gooien en daar ook m’n schoenen bij stoppen en nog kleding en andere spullen, want dat past allemaal in die tas, want dan kan ik inderdaad met alleen handbagage een heel eind komen.

Wie nooit valt zal niet weten waar z´n grens ligt.

Hoi Frank,

Wij kregen een doos waar we alle spullen in konden stoppen. Ze hebben op de website een heel helder inpak filmpje. Kun je meteen zien hoe het werkt.

Groeten
Nathalie

Nathalie D

Ah…daar zijn de jaarlijkse spammers van travel-light weer. Die personen (ik noem geen namen Nathalie) die voor hun bedrijf eigen ‘reviews’ schrijven…
Bij gebrek aan echte reviews maar zelf goede reviews het interwebs op knallen. Bah…
****, zus of moeder van ****? Die toevallig de vrouw is van ****, oprichter Travel Light? Of is Nathalie de alter ego van Lieke?
Waarom doen jullie dit (alweer)? Zeg eens eerlijk…
Weet je, ik geef je een deadline: reageer binnen twee dagen, anders plaatsen we gewoon iedere dag een negatieve review tot aan kerst…maken we ook steeds nieuwe fake accounts aan

Beste AntonSt (lekker Anoniem ook)

Ik begrijp niet waarom je zo fel reageert en waar je jaloezie vandaan komt. Ja ik ben familie van de eigenaar en nee dit is geen nep review. Vorig jaar februari hebben van hem wij gebruik mogen maken van deze dienst. Ik ben mij aan het voorbereiden op de wintersport en zag toevallig deze review voorbij komen. Mijn gevoel zoals hierboven beschreven is echt en 100% waarheid. Ik vind het bijzonder te zien hoe hard die jongens (Roy en Sven) werken om iets moois in de markt te zetten. Als familie help ik de jongens graag helemaal omdat ik echt tevreden ben en het echt heb gebruikt. Doe jij dat dan nooit als je iemand kent?

Ik heb Sven net gebeld en hij moest er eigenlijk wel om lachen. Hij gaf aan dat zij vorig jaar een stagiair hadden die op een ski forum als klant had gereageerd en dat (jij) daar waarschijnlijk destijds ook zo fel op had gereageerd. Hij nodigt je uit om hem vandaag te bellen. Hij wil je graag openheid geven dat er naast die ene stagiair review verder alleen maar echte reviews zijn geweest van klanten.

Nou AnthonSt. Wees een vent en bel ze! Want anoniem negatief reageren op een dienst die je zelf nog nooit hebt gebruikt is misschien nog wel kanslozer.

Nathalie D

@NathalieD , doe je familie dan een plezier en stop met valse/te positieve/vooringenomen reviews te schrijven of stop gewoon met door de mand te vallen. Nu lijkt Travel-Light plots een pak ongeloofwaardiger. Waarom moeten ze anders zo hopeloos hun imago opsmukken op het internet ? Als ze een goede dienst leveren dan komen de positieve reviews wel vanzelf.

All,

Wat een commotie en felle reactie. AnthonSt ik begrijp (deels) dat je zo fel reageert zeker omdat we vorig jaar een akkefietje hadden met één van onze stagiairs. Die actie betreur ik nog steeds en merk dat ie blijkbaar bij jou erg hoog zit. Ik kan je mededelen dat alle reviews (met uitzondering van die van Meike, die overigens wel oprecht was) echt zijn.

Wat ik jammer vind is dat dit nu ook onder die context wordt geplaatst, helemaal omdat wij hun echt hebben geholpen. Wij verzenden dagelijks enkele tientallen stuks bagage en onlangs zijn we de 1000e klant gepasseerd. Als het allemaal zo slecht zou zijn dan had iemand vast eerder negatief gereageerd. Toch?

Gezien ons jonge bestaan zijn we blij met iedere recensie. Net als dat wij het Thuiswinkel keurmerk hebben ontvangen en dat de Nederlandse Ski Vereniging zeer enthousiast is over ons product.

Wat ik jullie graag zou willen voorstellen is het volgende. MarcelSki, Zenith, FrankW en jij AnthonSt mogen Travel Light kosteloos gebruiken voor 1 set incl. schoenen (en alles wat er nog meer bij past). Graag maak ik van jullie een test pannel die het objectief mogen ervaren. Uiteraard zouden we het fijn vinden als je een gebruikers review achter laat op dit forum.

Jammer dat het zo gelopen is en hoop dat jullie straks net zo enthousiast zijn als de rest van onze gebruikers.

Wij verzenden dagelijks enkele tientallen stuks bagage en onlangs zijn we de 1000e klant gepasseerd.

Dus jullie bestaan minder dan 50 dagen?
Tientallen is min. 20 dus maal 50 dagen is 1000 klanten?
Of zijn klanten individuele gebruikers? Die heel vaak jullie diensten gebruiken?

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

Hi Birdheart,

Stuks bagage staat los van het aantal klanten. Indien je oprecht geïnteresseerd bent, bel me, dan leg ik het je uit.

Groet
Sven

Met Travel Light heb ik geen ervaring, maar complimenten voor jullie webcare.

Het zwartmaken van allerlei bedrijven, instanties en personen op internet lijkt soms wel een hobby van mensen. Natuurlijk is het fijn als je als vooraf als potentiële klant een beetje weet wat je koopt. En zoekt iedereen reviews van onderkomens, ski’s, reisorganisaties, pakketdiensten etc. etc. En dat werkt natuurlijk ook fraude van die bedrijven in de hand, met allerhande fake-reviews. Het meest extreme wat ik heb meegemaakt is worden “gegijzeld” door een excursiebedrijfje in Vietnam: we mochten pas weg na het achterlaten van een positieve review op tripadvisor.

De enige manier om te laten zien dat je goede bedoelingen hebt, is reageren op dergelijke fora. Het aanbod van een testpanel vind ik prachtig bedacht. Ik hoop dat de leden ook hun eigen ervaring posten op dit forum, ik ben benieuwd.

Wat jammer dit :(

Ik heb al jaren een wintersport account en kom vaak langs voor nieuwtjes of nieuwe ideeen.
Ik ga voor 3 maanden in Oostenrijk werken en zo zocht ik naar een mogelijkheid om mijn “skie” bagage te verzenden of mee te geven naar iemand die die kant op gaat…

Ik zie het niet zitten om 2 stuks bagage + ski’s + schoenen en 3 x over te moeten stappen in mijn eentje te doen.!

Dit lijkt/leek me wel een mogelijkheid die ik wil uitzoeken.
Nu weet ik niet wat ik van moet gaan geloven.

Laat iedereen in zijn waarde en geef ondernemers een goede kans !
Forum en media kunnen iemand maken of breken…

Buiten het geneuzel, vond ik het wel een interessante topic, misschien iets voor mij!

…en nee! Ik hoor bij niemand hier, ik ken niemand !

ongeacht of de review van @NathalieDemenint nu erg slim was, gezien hier nu meer negativiteit door aangewakkerd is dan positiviteit. Vin ik het wel erg treurig dat @AntonSt er zo een spektakel van maakt met een ultimatum, je begint te dreigen met plaatsen van valse recensies terwijl uitgerekend JIJ jezelf zo stoort aan valse recensies?

ik bedoel dat is toch compleet de omgekeerde wereld, “Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet”

Ondanks je ultimatum ( wat ik persoonlijk als bedrijf zijnde totaal niet serieus zou nemen ) heeft @Sven_Travel-Light wel netjes gereageerd en je zelfs een gratis trial aangeboden, ben dan ook even zo netjes om hier op te reageren of je deze test wil aangaan om te kijken of jou escapades wel terecht zijn? geef ze gewoon een kans het tegendeel te bewijzen.

Of kunnen we tegenwoordig alleen maar elkaar afzeiken en zwart maken? geloof me toetsenbord helden hebben we al genoeg…

het is nou niet zo dat Travel-light alla chicks en binkies heel het forum onder Spammt… dat is pas irritant.

*mocht je al telefonische contact hebben opgenomen dan beschouw dit bericht/mening maar als niet verzonden.

don't count the days, make the days count !

Hi Birdheart,

Stuks bagage staat los van het aantal klanten. Indien je oprecht geïnteresseerd bent, bel me, dan leg ik het je uit.

Groet
Sven

Sven_Travel-Light op 3 nov 2015 09:47

Het was een oprechte vraag.
Ik vind de manier van reageren prima en zoals @Droopy-d ook al aangeeft is het aanbod zeer schappelijk.

Maar die zin zoals jij die geformuleerd hebt gaf mij het gevoel dat je je bedrijf groter voor doet komen dan het is. (Zo intrepeteerde ik de zin, al heb ik niet het idee dat dat je intentie is) Vandaar dat ik eerst de zin heb geschreven zoals ik hem las. En daarna de zin zoals ik denk dat je intentie was om over te komen.

Edit: @Sven_Travel_Light Toch maar even ingelogd op de computer om je een thumbs up te geven voor je reactie
Blijft onhandig dat dit niet vanaf mijn telefoon kan :(

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

Ja ik ben familie van de eigenaar en nee dit is geen nep review. Vorig jaar februari hebben van hem wij gebruik mogen maken van deze dienst. Ik ben mij aan het voorbereiden op de wintersport en zag toevallig deze review voorbij komen. Mijn gevoel zoals hierboven beschreven is echt en 100% waarheid. Ik vind het bijzonder te zien hoe hard die jongens (Roy en Sven) werken om iets moois in de markt te zetten. Als familie help ik de jongens graag helemaal omdat ik echt tevreden ben en het echt heb gebruikt. Doe jij dat dan nooit als je iemand kent?

NathalieD op 3 nov 2015 08:46

Ik snap dat je je familie een positieve review gunt. Maar waarom dan 2 verschillende accounts aanmaken om mee te posten?
En als er toch al eens eerder een akkefietje met een stagiair is geweest, dan zou ik toch wel iets terughoudender zijn met reviews door mensen die sowieso al bevooroordeeld zijn (omdat het in dit geval familie is). Ik zeg niet dat Travel Light niet de service biedt die Nathalie omschrijft. Maar het komt wel ongeloofwaardig over, zeker als er al eerder bevooroordeelde reacties zijn geplaatst.

Succes met je bedrijf in ieder geval. Klinkt als een goed concept.
Ben benieuwd naar onafhankelijke reviews.

Ja ik ben familie van de eigenaar en nee dit is geen nep review. Vorig jaar februari hebben van hem wij gebruik mogen maken van deze dienst. Ik ben mij aan het voorbereiden op de wintersport en zag toevallig deze review voorbij komen. Mijn gevoel zoals hierboven beschreven is echt en 100% waarheid. Ik vind het bijzonder te zien hoe hard die jongens (Roy en Sven) werken om iets moois in de markt te zetten. Als familie help ik de jongens graag helemaal omdat ik echt tevreden ben en het echt heb gebruikt. Doe jij dat dan nooit als je iemand kent?

NathalieD op 3 nov 2015 08:46

Ik snap dat je je familie een positieve review gunt. Maar waarom dan 2 verschillende accounts aanmaken om mee te posten?
En als er toch al eens eerder een akkefietje met een stagiair is geweest, dan zou ik toch wel iets terughoudender zijn met reviews door mensen die sowieso al bevooroordeeld zijn (omdat het in dit geval familie is). Ik zeg niet dat Travel Light niet de service biedt die Nathalie omschrijft. Maar het komt wel ongeloofwaardig over, zeker als er al eerder bevooroordeelde reacties zijn geplaatst.

Succes met je bedrijf in ieder geval. Klinkt als een goed concept.
Ben benieuwd naar onafhankelijke reviews.

mRtv op 3 nov 2015 12:05

we hebben binnenkort een test panel welke, nou ja niet geheel onafhankelijke reviews zullen schrijven, sowieso die van AnthonSt zal wel iets gekleurd zijn. Maar wel een leuke indicatie kunnen zijn voor deze dienst.

mits ze natuurlijk akkoord gaan met het voorstel.

Overigens zijn mijn ervaringen in het algemeen met TNT expres uitstekend, die gasten krijgen echt faliekant op hun sodemieter wanneer een pakket niet wordt afgeleverd of voor ene bepaalde expres tijdsvenster…
dus ik geloof niet dat ze bij een dienst als deze, waar het vakantie genot van de klant op de korrel ligt risico’s gaan nemen, zal wellicht wel een boete systeem achter zitten wanneer een pakket niet op tijd of niet geleverd wordt.

het gaat al niet zo goed bij Expres dus die zullen service wel hoog hebben staan en kosten wat het kost fouten die geld kosten vermijden.

overigens zou ik persoonlijk nooit gebruik maken van een dergelijke dienst, fouten worden overal gemaakt en ik heb al ooit zonder bagage in Cuba gestaan, das geen pretje.

ik houd het liefst bagage dicht bij me :)

don't count the days, make the days count !

Inmiddels contact gehad met Sven van travel-light en zal met mijn komende wintersport de service gaan testen en daarover een uitgebreide review schrijven.

Tevens ben ik onafhankelijk dus jullie kunnen een eerlijke en betrouwbare review verwachten.

Nu maar hopen dat @zenith @FrankW en @AntonSt het goede voorbeeld van @Marcelski volgen.
@Marcelski wanneer kunnen we jou verslag verwachten?

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

Yea, ik moet even kijken of dat logisch is voor mij. M’n wintersport staat nog niet helemaal vast en wordt vermoedelijk een busreis (wordt sowieso pas maart :(), maar op zich is het dan ook niet verkeerd om niet met je spullen te moeten slepen. Ik ga er zeker één dezer dagen op reageren ;).

Trouwens als iedereen even de naam van AntonSt goed leest ipv AnthonSt dan komen de tags ook aan.

Wie nooit valt zal niet weten waar z´n grens ligt.

Trouwens als iedereen even de naam van AntonSt goed leest ipv AnthonSt dan komen de tags ook aan.

FrankW op 3 nov 2015 13:11

Oeps aangepast, en het is inderdaad een tag geworden :D

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

Ik wil Travel light bedanken voor het aanbod, maar ik zal er geen gebruik van gaan maken. Dat heeft niets te maken met de hierboven omschreven commotie, maar ik hou het liefst al mijn bagage zelf in het oog.

Wij gaan altijd met de bus naar Val Thorens en ik probeer mijn bagage zo weinig mogelijk onbeheerd achter te laten (bijvoorbeeld met het overstappen) Als we aankomen gaan we na een ontbijtje meteen skieen. Dan durf ik het nog wel aan om mijn koffer in het bagage-depot achter te laten.

Maar als we onverhoopt niet kunnen skieen hou ik mijn ski’s altijd bij me. Dit om te voorkomen dat iemand er mee vandoor gaat.

Ik ben ook wel benieuwd of een grote appartementen accommodatie zoals Pierre en Vaccance (of vergelijkbaar) bereid is om de bagage in ontvangst te nemen en op te slaan totdat de gast er is.

@NathalieD (of is het @NathalieDemenint ? oh wacht…volgens mij heb je je achternaam weggehaald om wat anoniemer te worden) Storend is dat he, als iemand een fake account aanmaakt en zomaar wat dingen het internet op knalt. Inderdaad, dat gevoel bekroop mij ook na het lezen van je eerste reactie.
Je kunt niets meer geloven tegenwoordig. En degene die fel reageert, dat ben je volgens mij zelf. Maakt niet uit, kan je betrokkenheid en enthousiasme misschien zijn.

Na het lezen van de travellight topics van vorig jaar (ook op andere sport fora) waar met fake accounts een beetje stiekem reclame gemaakt werd moest ik nu gewoon even reageren. Dat heeft helemaal niets met jaloezie te maken (ik vraag mij werkelijk af waar ik jaloers op zou moeten zijn, maar dat ter zijde).
Het is gewoon zo overduidelijk dat het eigenlijk gewoon een beetje zielig is. Dit heb je als je een beetje vertrouwen in je bedrijf/dienst hebt toch helemaal niet nodig? Doe het dan ook niet, en zeker niet als er vorig jaar al gezeur mee is geweest en mensen ook al felle reacties gaven.

Ik ben er echt niet op uit om een bedrijf zwart te maken, maar wil op deze site wel graag eerlijke reviews lezen waar ik wat aan heb en die niet bevooroordeeld zijn. We zitten hier met zijn allen om ervaringen met elkaar te delen. Als er dan (weer) personen tussen zitten die de boel eigenlijk een beetje in de maling nemen, dan kan ik daar niet goed tegen. Hopelijk zet deze discussie aan tot denken (en dat is volgens mij wel gelukt).
@Sven_Travel-light goed dat je persoonlijk een reactie geeft. Dank voor je aanbod! Ik zou graag willen en had dan ook echt wel een oprechte review geschreven maar ik kan er niet veel mee komende tijd. Wat mij betreft maak je @Andu er blij mee?!
@Droopy-d waarom ik ‘dreig’ met valse recensies? Omdat dan misschien eindelijk eens nagedacht wordt over de manier waarop men nu ‘positief’ beeld van zichzelf aan het creeren is. Wellicht dat dit de manier is. Wat je geeft, dat kun je terug verwachten. Karma en dat soort dingen. Niet dat ik echt iedere dag een valse review ging schrijven want daar heb ik echt de tijd niet voor. Sorry trouwens dat mij reactie een paar uur op zich liet wachten. Ik snap dat je constant zit te F5-en met een zak popcorn op schoot maar ik ben ook gewoon hard aan het werk om met de kerst op vakantie te kunnen.

Dus: we kunnen de volgende conclusies trekken? Travellight plaatst geen fake en/of gekleurde reviews en er komt een klein testpanel wat eerlijke reviews geeft.

Case closed. Laten we vanaf nu dit topic weer gebruiken voor eerlijke en echte reviews.

ps. sorry dat dit weer een nieuw ‘fake’ account is. Ik raak steeds mijn wachtwoord kwijt.

Grt, Anton

waarom ik ‘dreig’ met valse recensies? Omdat dan misschien eindelijk eens nagedacht wordt over de manier waarop men nu ‘positief’ beeld van zichzelf aan het creeren is.

AntonSt2 op 3 nov 2015 13:22

Weet je, ik geef je een deadline: reageer binnen twee dagen, anders plaatsen we gewoon iedere dag een negatieve review tot aan kerst…maken we ook steeds nieuwe fake accounts aan

AntonSt op 3 nov 2015 00:01

Niet dat ik hier iets mee te maken heb. Maar ja het moest even gezegd worden.

Iedereen moet het leren met vallen en opstaan!

@Birdheart

Ga eind januari op wintersport dus helaas nog even wachten maar zal gelijk erna mijn review geven.

@DaanZ kan ook niet want jij doet Snowboarden en AntonSt2 doet Skiën :P

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

@DaanZ kan ook niet want jij doet Snowboarden en AntonSt2 doet Skiën :P

Birdheart op 3 nov 2015 13:40

Ik kan allebei haha

Iedereen moet het leren met vallen en opstaan!

@Sven_Travel-light goed dat je persoonlijk een reactie geeft. Dank voor je aanbod! Ik zou graag willen en had dan ook echt wel een oprechte review geschreven maar ik kan er niet veel mee komende tijd. Wat mij betreft maak je @Andu er blij mee?!

Grt, Anton

AntonSt2 op 3 nov 2015 13:22

Dank allen voor jullie reacties en nuanceringen. Nogmaals mijn/ons excuus dat er twijfel en verwarring is ontstaan. Uiteraard reageert iedereen vanuit zijn/haar beste intenties. Graag bieden wij via deze weg @Andu een gratis zending aan en maken wij haar onderdeel van het nu al befaamde Wintersport.nl Travel Light Test Pannel.

Ook wij zijn benieuwd en kijken (vol vertrouwen) uit naar hun ervaringen en reviews.

Tot slot ben ik het eens met de opmerking “Case closed.”

Groeten
Sven
Travel Light

‘’@Droopy-d waarom ik ‘dreig’ met valse recensies? Omdat dan misschien eindelijk eens nagedacht wordt over de manier waarop men nu ‘positief’ beeld van zichzelf aan het creeren is. Wellicht dat dit de manier is. Wat je geeft, dat kun je terug verwachten. Karma en dat soort dingen. Niet dat ik echt iedere dag een valse review ging schrijven want daar heb ik echt de tijd niet voor. Sorry trouwens dat mij reactie een paar uur op zich liet wachten. Ik snap dat je constant zit te F5-en met een zak popcorn op schoot maar ik ben ook gewoon hard aan het werk om met de kerst op vakantie te kunnen.‘’

volgens mij ben jij alleen hard aan het werk met nieuwe accounts aan te maken, volgt hierna Antonst3 ?
vaak is je account gekoppeld aan een e-mail adres waarmee je het wachtwoord kan achterhalen dan wel veranderen, of maak je ook continu een nieuw e-mail adres aan?

overigens zit ik niet de F5’en maar kan je gewoon een notificatie laten sturen bij een reactie op een topic, gratis en voor niets.

TIP: als je op ALT & F4 tegelijk duwt op het wachtwoord veld voert hij het laatst aangemaakte wachtwoord automatisch opnieuw in, gratis tip.

don't count the days, make the days count !

[quote][quote]@Sven_Travel-light goed dat je persoonlijk een reactie geeft. Dank voor je aanbod! Ik zou graag willen en had dan ook echt wel een oprechte review geschreven maar ik kan er niet veel mee komende tijd. Wat mij betreft maak je @Andu er blij mee?!

Sven,

Bedankt voor je aanbod. Ik neem hem graag aan en wil mijn ervaringen via een onafhankelijk review graag met jullie delen.
Mijn ervaring met Travel-light begint al bij deze positief!

Sven is persoonlijk erbij betrokken. Al is het jammer de aanleiding ervan en manier waarop het gaat!

Persoonlijk denk ik dat het een mooie service is, voor degenen die met openbaar vervoer gaan reizen en geen gesleep willen hebben.

Ik vertrouw en ga er vanuit dat er met zorg met mijn spullen omgegaan gaat worden en alles op de juiste moment op de goede plaats komt.

Groeten,
Andu

Plaats een reactie