Webcam photobombing (fake of niet)

Obergurgl-Hochgurgl heeft deze video op hun youtube kanaal geplaatst. Waarschijnlijk in de hoop op een internet hit. Nou is de video in een dag tijd al erg vaak gekeken. En ik moet zeggen, ik keek hem ook af. Maar ik zet ten zeerste mijn twijfels bij de authenticiteit van de beelden ;-) Wat zeggen jullie, fake of niet?

Click. Click. Peace

50/50… Heb bij sommige beelden toch het gevoel dat het fake is.

Fake of niet. Maar erg leuk om naar te kijken !!!

May the ski force be with you !!

@CJAHulskamp Zeker!

Click. Click. Peace

Leuke reclameactie, welke wat mij betreft een wintersporters.nl/be vervolg moet gaan krijgen dit seizoen. :D
Eens kijken of ik een wintersporter-sticker een webcam kan laten bomben. :D

my subculture can kick your subcultures ass anytime 24/7

Dit is 100% fake, pure marketing, maar we leuk gedaan natuurlijk!
Logisch ook aangezien Obergurgl niet het budget heeft om tv-reclames te maken zoals de grote gebieden. Een goed alternatief om je skigebied onder de aandacht te brengen!

Misschien sta ik e over anderhalve week, dan zal ik t s ff bekijken ter plekke

Blogger, skiër, verslaafd :-)

@Ruud we verwachtten een geweldige photobombing act van je/jullie!

Click. Click. Peace

@Rogier en @Ruud, ik was net hetzelfde aan het denken, was al bezig met wat creatieve ideetjes. Aangezien we met 2 Belgen en 2 Nederlanders zijn een potje voetbal ofzo? Ik weet wel wie zal winnen, hahaha :D

Blogger, skiër, Belg & Tirol-fan!

Ik zit hem serieus net op Dumpert te kijken. Ik heb er echt hard om moeten lachen, geweldige actie van de marketingafdeling van Obergurgl. Kijken of ik aankomende kerstvakantie wat leuks kan uithalen in Saalbach :)

Carnas on Tour

Nep :D op de piste kijkt er niemand op of om, maar leuk gedaan

Dienten Die Alte schule

Echt fake grappig maar bedacht.

@kristof @rogier
Tuurlijk gaan we wat doen

Blogger, skiër, verslaafd :-)

Uuuuh ja natuurlijk is dit fake

Fake of niet? Één ding is zeker, beelden zijn niet gemaakt tussen 14 en 18 januari van dit jaar want dan had ik er live wel iets van meegekregen

Wie tot tien kan tellen kan de hele wereld bellen

[quote]Fake of niet? Één ding is zeker, beelden zijn niet gemaakt tussen 14 en 18 januari van dit jaar want dan had ik er live wel iets van meegekregen

May the ski force be with you !!

Plaats een reactie