Ski foto's

Elk jaar op wintersport probeer ik het weer: een mooie actie/ski foto maken, maar het resultaat word nooit zo spectaculair als in de bladen, nu verwacht ik dat ook niet maar iets meer in de buurt van dat resultaat zou toch mooi zijn!

Iemand tips?

Sneeuw+Bergen=Skieen!

Wat gaat er fout naar jouw idee?

Gr,

Bart

Pannenkoek; een castrerende discus die door een agrarische autochtoon tussen je benen geramd wordt

@ Bart zou je eens wat foto’s die je gemaakt hebt laten zien? Dan wil ik wel wat tips geven.

Click. Click. Peace

Bart. Dat zijn nu ook niet direct de makkelijkste foto’s om te maken. Qua belichting niet, maar ook niet wat betreft het pakken van het moment. Welke fotoapperatuur gebruik jij?

Je moet gewoon heel veel foto’s maken en dan zit er heus wel een mooie bij.
Ik neem aan dat je een digitale reflex camera bezit met veel mogelijkheden.
Dus gebruik verschillende sluitertijden en diafragma’s.

Ik weet niet wat voor een fototoestel je gebruikt, maar zorg dat je altijd van tevoren al hebt scherpgesteld. bv. bij een sprong of iets pak je ook daadwerkelijk het goede moment en niet die 0,5sec erna die je niet wilde hebben…

Voor echt mooie foto’s heb je denk ik een uitgebreid toestel nodig dat onhandig is om mee te nemen op de piste lijkt mij

Die laatste lift halen...

Gewoon heel veel foto’s maken dan moeten er wel bruikbare tussen zitten…

Gr,
Annelies

edit: niet stiekem reclame maken!

En waarom zouden we een vorkheftruck willen kopen op een wintersportforum?

Pannenkoek; een castrerende discus die door een agrarische autochtoon tussen je benen geramd wordt

Doe mij er maar 2 hoor…

Haha lol
Kan wel handig zijn na de apres ski :D

Met die vorkheftruck kom je wel in alle omstandigheden de berg omhoog…

Plaats een reactie