Iemand ervaring met Mifi?

Vanaf komende juni gaat dataverbruik in het buitenland gewoon van je standaard bundel af. Dan heb je helemaal geen buitenlandse simkaart meer nodig…

Vanaf komende juni gaat dataverbruik in het buitenland gewoon van je standaard bundel af. Dan heb je helemaal geen buitenlandse simkaart meer nodig…

bram82 op 23 apr 2017 15:38

Als je nu een abonnement hebt wat precies voldoet aan je behoefte dan heb je niks of zeer weinig over voor de vakantie. En er zijn meer dan genoeg mensen die nog een pre-paid abbonement hebben of een abbonement met zeer weinig mb’s.
Klinkt allemaal heel leuk dat je je gewone abbonement kunt gebruiken in het buitenland maar ik denk dat het nog wel eens gaat tegenvallen.

Übung macht den meister!!!

Vanaf komende juni gaat dataverbruik in het buitenland gewoon van je standaard bundel af. Dan heb je helemaal geen buitenlandse simkaart meer nodig…

bram82 op 23 apr 2017 15:38

Als je nu een abonnement hebt wat precies voldoet aan je behoefte dan heb je niks of zeer weinig over voor de vakantie. En er zijn meer dan genoeg mensen die nog een pre-paid abbonement hebben of een abbonement met zeer weinig mb’s.
Klinkt allemaal heel leuk dat je je gewone abbonement kunt gebruiken in het buitenland maar ik denk dat het nog wel eens gaat tegenvallen.

RFKANGOO op 23 apr 2017 17:12

Waarom zou je op vakantie meer data verbruiken dan thuis? Ik zou zeggen eerder minder omdat je meer bezig bent met andere dingen dan op je telefoon kijken…

Op vakantie gebruik ik meer mobiele data omdat ik vaker weersvoorspellingen bekijk, foto’s verstuur via Whatsapp of upload op Facebook. Veel van die dingen doe ik op mijn internetverbinding thuis, dus normaal gesproken niet via de data-bundel van mijn mobiele abonnement. Dus: meer raadpleging van data-vretende sites en apps, versturen van foto’s en gebruik maken van mobiel i.p.v. andere netwerken.

Vanaf komende juni gaat dataverbruik in het buitenland gewoon van je standaard bundel af. Dan heb je helemaal geen buitenlandse simkaart meer nodig…

bram82 op 23 apr 2017 15:38

Als je nu een abonnement hebt wat precies voldoet aan je behoefte dan heb je niks of zeer weinig over voor de vakantie. En er zijn meer dan genoeg mensen die nog een pre-paid abbonement hebben of een abbonement met zeer weinig mb’s.
Klinkt allemaal heel leuk dat je je gewone abbonement kunt gebruiken in het buitenland maar ik denk dat het nog wel eens gaat tegenvallen.

RFKANGOO op 23 apr 2017 17:12

Waarom zou je op vakantie meer data verbruiken dan thuis? Ik zou zeggen eerder minder omdat je meer bezig bent met andere dingen dan op je telefoon kijken…

bram82 op 23 apr 2017 18:45

Thuis heb ik wifi. Op vakantie niet altijd.

Übung macht den meister!!!

Plaats een reactie