Opzoek naar een ruim chalet of apartment aan de piste

Goedendag allemaal,

Wij zijn opzoek naar een mooi apartment of chalet aan de piste of direct bij de lift.
We zijn met zijn 5 in totaal en voor de periode van 23 maart tot en met 29 of 30 maart.

Helaas hebben wij nog niks kunnen vinden en begint de stress een beetje toe te slaan.
Ik hoop dat jullie ons kunnen helpen.

Groeten,
Kevin

In welk gebied, land, regio?

Click. Click. Peace

Het gebied maar niet veel uit oosterijk of Frankrijk. alleen het liefst wel een groter gebied meer dan 150km, omdat we al gevorderde skiers zijn. Ik denk ook dat het beste is om een wat hoger gebied, omdat we pas zo laat in het seizoen gaan.

Dank voor de aanvulling. Het lijkt me wel dat men hier genoeg tips zal hebben, is niet de drukste week van het jaar!

Click. Click. Peace

https://www.wintersport.nl/skigebieden#filter:eyJmaWx0ZXIiOn…

Niet de mooiste link, maar dan kom ik op dit lijstje via de site.

Mijn tip: kijk op Homeaway, selecteer je reisdata, maximale kosten, minimale aantal personen en geef als zoekterm de naam met je favoriete gebied. Dan moet er wel wat moois langskomen!

Goedendag allemaal,

Wij zijn opzoek naar een mooi apartment of chalet aan de piste of direct bij de lift.
We zijn met zijn 5 in totaal en voor de periode van 23 maart tot en met 29 of 30 maart.

Helaas hebben wij nog niks kunnen vinden en begint de stress een beetje toe te slaan.
Ik hoop dat jullie ons kunnen helpen.

Groeten,
Kevin

kuiper1992 op 21 jan 2016 15:25

Wil je van woensdag tot woensdag gaan?

beste GeensMaarten,

Helaas moeten wij woensdag tot woensdag, omdat dit de enige periode is dat de kinder vrij kunnen krijgen. Ik weet dat het niet ideaal is daarom heb ik jullie om hulp gevraagd, omdat ik er zelf niet uit kom.!!

Beste Laurankl,

dank je voor bericht ik zal gelijk eens kijken!!

beste SeppeB bedankt, heel veel te vinden nu wachten op de reacties

Ik weet uit ervaring dat Les Chalets Edelweiss in La Plagne 1800 erg ruim en vlak aan de piste liggen.

Het is wel prijzig, maar je krijgt er wel wat voor terug. Gebied is zeker ook groot genoeg.

Het is o zo hard genieten.

Tip: kijk verder dan de bizz en sunwebjes van deze wereld. Kies een leuk dorp en ga via de plaatselijke VVV of via AirBnB of Homeaway.nl of google.nl (appartement+dorp intypen) o.i.d. kijken. Zo zaten wij vorig jaar prinsheerlijk in Vaujany (6p. appartement met 3 slaapkamers voor € 550,00) en over 2 weken in St. Martin de Belleville in een mooi 4p. appartement voor € 531,00. Genoemde prijzen zijn totaal voor een week, niet per persoon…

Plaats een reactie