Post je favoriete Après-Skibar

Ik kies persoonlijk voor de Icebar in Mayrhofen :D

Kuhstall in ischgl
Schirm en Mogul in solden

Blogger, skiër, Belg & Tirol-fan!

Hexenalm in Fiss vond ik die week dat ik er was wel leuk.
Verder vind ik alle kermis zoals in Ischgl en Solden verschrikkelijk. Apres ski gebeurt tegenwoordig ook meer in het appartement. Muziekje aan joggingbroekje aan, biertje erbij en laat die verhalen maar komen :)

Ik sluit me aan bij Martijski,Ik probeer echt elke minuut te benutten met skien dus ben ik vrij kapot in de avond!!Dus ook voor mij lekker in het appartement met een bietje ff gezellig praten en weer optijd naar bed,om weer fris wakker te worden.

Silvretta Montafon Liefhebber

Wij gaan eerst naar de Kristallbar in Hochzillertal en aan het einde van de dag een biertje halen in de Gogola bar in Hochfugen.

Easy peasy. Dat is de hexenkessel in Hintertux!!

Feestjes in gasthoff zillertal in mayrhofen zijn soms ook nuts!

In frankrijk vind ik la folie douce altijd wel mooi. Al is dat wel elke dag hetzelfde. Het gaat wel mega los altijd.

@ Newschooler

La Folie Douce in Val thorens eh?
Ja idd ook leuk =D

als ik ZWEETIE zeg snapt iemand hem? Niet perse het beste maar wel de leukste herinneringen aan, wat waren die engelsen gek :)

Pannenkoek; een castrerende discus die door een agrarische autochtoon tussen je benen geramd wordt

mijn favoriete apres ski bar tot nu toe: luigi’s turbobar in gerlos.
noot: waarom is après ski eigenlijk een frans woord?

Vrijdag 3 Feb naar Belle Plagne met Sunweb!!!

Toevallig werd deze video gisteren op mijn "wall" gemept.

En ik heb het helemaal met Tanner Hall eens!

De KK natuurlijk!

Viele Wege fuhren zu Gott Einer geht uber Die Berge

Ik ga voor Gerry’s Inn en de moskitobar in Westendorf.

een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

Cin Cin Gerlos!

Mooserwirt

Après-ski, na een volle dag super te hebben geskied in je hotel, appartement e.d. douchen, goed eten met biertje erbij en dan op de bank de dag herbeleven en de volgende dag al voorbij laten komen. Kijkend naar buiten en dromen…
Wat helemaal top is na een mooie zonnige dag, dat ze sneeuw voorspellen in de avond/nacht. Dan weet je dat je de volgende dag in de verse poeder de piste en ernaast naar beneden gaat.
Dat is voor mij après-ski!!

Raymond

wintergek

Patschi in Serfaus

Folie Douce in VT is inderdaad gezellig met mooi weer. Jammer dat je nog naar beneden moet :P

Voor mij Niki’s stadl in Ischgl

Cafe Snesko in Val Thorens (heb nog nooit zo’n losgeslagen boel gezien tijdens wintersport :P, gekke Denen)

Snesko, is dat die tent waarom de 10 minuten vakkundig de gehele bar, biertap en plafond in vlam gaan ;)?

Gehehe Jeps (H)… Iedereen op de tafels hossen… Altijd band of zanger met gitaar aanwezig, gekkigheid daar…

@ Kristof (blogger): Ranalt in Stubaital tijdens de eerste week van November. Of de parasol.

Volgens mij is La Folie Douce in Tignes-Val D’Isère.

@ Dieter

Die van Val Thorens is bekender ;)

Goasstall in Hinterglemm of Bauers Schi Alm zijn wel leuke tenten

Die 5 jaar dat ik skie was afgelopen jaar bij de postalm in hochzillertal toch het leukste terwijl ik toch ook in kichberg ben geweest vondt ik kirchberg toch minder

Plaats een reactie