Reis naar Kaprun

Dit onderwerp gaat over de bestemming Kitzsteinhorn - Maiskogel

Begin december willen wij graag naar Kaprun, echter hebben wij geen beschikking over een auto. Opties zijn dan ook het vliegtuig en de trein.

Iemand nog goede tips waar je voordelig een reis naar Kaprun kunt boeken?

Mocht je wat later vertrekken en vanuit BE kunnen vertrekken was dit misschien een optie, is enkel de busrit die je dan boekt:

http://www.skibussen.be/skibussen/index.php?la=BE_NL&ho=…

Vanuit nederland weet ik niet of dergelijke pakketten bestaan.

Blogger, skiër, Belg & Tirol-fan!

Trein schijnt goed te doen te zijn. Slaaptrein weliswaar.

Wintersporttrein naar Zell am See

eerste skitrein/alpen express vertrekt pas op 23-12-2011.
Lijkt me wat laat dus… Maar is idd een goed middel naar Zell am See/Kaprun…

Let it snow, Let it snow, Let it Snow!!!

Hoi.

KIJK eens op franz sportriesen de .
Is wel duits maar leuk ben jaren mee naar kaprun geweest. Ze gaan van eind november tot Kerst.

Groeten andre,

Wij zijn echt alleen op zoek naar het vervoer om in Kaprun te komen. Wintersporttrein en goedkope wintersportvluchten zijn echter pas vanaf eind december te verkrijgen.

Je kunt ook alleen een busreis naar Kaprun boeken via De jong intra tours prijs is iets boven de 100 euro Ideaal Doen wij al jaren

Wat dat vliegtuig betreft:
Je bent voor 200-250 euro p.p. op en af naar Innsbruck vanuit Dusseldorf ;)

Je moet dan uiteraard nog vervoer regelen naar Kaprun en terug.

Toch nog een suggestie…

Vlieg naar Munchen en huur daar een kleine auto…

407 euro op vliegwinkel voor 2 personen.

Of huur hier een kleine auto, en rijden maar, of is er ook geen beschikking over een rijbewijs…

Let it snow, Let it snow, Let it Snow!!!

Oh ja …

de 407 euro voor 2 is incluisief auto ex benzine…

Let it snow, Let it snow, Let it Snow!!!

Bij NS Hispeed is de reis (2e klasse)van Utrecht naar Zell am See v.v.: € 388,00 voor 2 volwassenen:
Heenreis Utrecht Centraal - Zell am See, vertrek 01 dec 2011 om 23:38 uur aankomst 2 dec 14:46 uur
Terugreis Zell am See - Utrecht Centraal, vertrek 09 dec 2011 om 20:47 uur aankomst 10 dec 10:58

Met Transavia kan voordelig worden gevlogen worden naar Innsbruck op 25 november en daarna pas vanaf 8 december. De vlucht zelf is voordelig: retour met bagage + wintersportuitrustinG rond 200,- euro p.p. Maar de transfer naar Kaprun is stervensduur.

Vanuit Keulen/Bonn naar Salzburg vliegen met Germanwings. Bij op tijd boeken is een enkeltje inclusief 1 koffer(20kg) en een board/skibag (zonder gewichtsspecificatie!!) voor rond de 50 euro te boeken!

De bus naar Zell am See stopt bij het vliegveld voor de deur. Vanuit Zell am See gaat er in de winter minstens 2x per uur een bus naar Kaprun.

zie http://www.germanwings.com & http://www.postbus.at voor meer informatie

Probeer airberlin.de dan vlieg je vanaf Düsseldorf op Salzburg voor €100-150pp incl skibagage.

Kaprun is ook prima bereikbaar met de trein vanuit NL.

http://www.skitrein.nl

check it out !

Iedereen die ervaring heeft met de plaats Kaprun. Ik wil graag een skireis organiseren voor mijn klas, is dit een geschikte plaats of is het te duur?

Definieer "te duur"… Wat is je budget?

begin december vlieg je van Rotterdam naar Innsbruck voor 65 euro!. Enkele reis met Transavia

Met de bus naar Kaprun neem de interlinner 160 euro een retour vertrek iedere vrijdagavond
vanuit Amsterdam zeker en er zijn nog meer opstap plaatsen in nederland

Ik ben van 28 November t/m 2 December naar Kaprun geweest met de trein. Ik heb mijn tickets geboekt bij treinwinkel.nl. Donderdag ochtend vertrok de trein vanuit Rotterdam CS naar Amersfoort CS. Daar een overstap op de internationale trein naar Hannover Bahnhof. Van Hannover Bahnhof de ICE naar München Bahnhof met overstap naar Salzburg Bahnhof. Vanuit daar met de OBB de stations af naar Zell am See. Ik was heen en terug klaar voor €149,- Dat is met boekingskosten en stoel reservering voor de Duitse treinen. Je bent eventjes onderweg maar goed te doen!!

The mountains shall bring peace to the people

Plaats een reactie