Apres ski Gerlos

Dit onderwerp gaat over de bestemming Gerlos

Ik heb een vraagje over de apres ski in Gerlos.
Ik ben daar drie jaar geleden geweest met een groep vrienden. Toen stopte de apres ski in de little london al om acht uur. Is dit nog steeds zo? We willen komende winter weer die kant op maar dit viel ons toen een beetje tegen…

hallo peter, goede vraag! Wij willen dit jaar ook naar Gerlos en hebben precies dezelfde vraagtekens hierover! Kan iemand ons hier meee over vertellen??? Bedankt alvast! John in de weije

Je bedoelt 8 uur 's avonds neem ik aan, dit komt meer voor omdat meeste mensen gaan eten. Later op de avond gaan de clubs open en kun je daar tot diep in de nacht verder. Maar begrijp dat jullie in een keer door willen gaan?

Bedoel inderdaad 8 uur 's avonds. In de little london stopte de apres ski muziek om 8 uur om anderhalf uur later verder te gaan als 80’s muziek. Als je wat later in de apres ski aankomt is dit toch minder leuk…

Ja je moet inderdaad gelijk na het skien gaan dan is het feest, tegen 8 uur vaak weinig meer te beleven. Later op de avond natuurlijk wel weer gezellig feest.

Het is inderdaad zo dat er rond 20:00/21:00 uur een wisseling van publiek plaatsvind. Zoals “snowfever” het al goed verwoorde… mensen gaan eten want ze hangen sinds 16:00 uur al aan het “infuus”.Volgens mij draaien alle bars wel non stop door tegenwoordig maar die ‘kleine dip’ is wel merkbaar. Om 22:00 uur gaat trouwens de Country Bar open (recht tegenover de Cin-Cin)en daar kun je nog vele uurtjes door!

Als het gaat vriezen dan warm ik op!

Dat zou wel beter zijn. Dan kan je namelijk zelf kiezen wanneer je wil gaan eten of naar huis gaat, ipv dat je verplicht word weg te gaan…

Maar apres ski is natuurlijk het beste direct na het skien. In je hele pak incl.schoenen op de talfels helemaal los gaan.

Dus als ik het goed begrijp:

20:00 uur einde “feest” apres ski
20:00 tot 21:30 rustige 80’s muziek
21:30 en later, verder met de “feest” apres ski.

Wel even belangrijk detail natuurlijk.

Groeten, John in de Weije

Denk dat je het zo wel kunt samenvatten. Zit ook wel logica in. De meeste hotels serveren op vaste tijden het diner, dit is meestal tegen 7 uur. Mensen gaan daarna nog even opfrissen en zijn dus tegen 10 uur weer gereed om uit te gaan.

Na het skien gelijk de kroeg in cincin altijd erg gezellig en wat wij vaak deden is daar lang blijven en dan doorrollen naar de overkant.
Zit je wel even met wat rustiger uurtje maar die kan je benutten om hapje te eten ofzo.

het feest is na het eten gewoon weer super gezellig ik ga dit jaar zeker weer heen wel in een rustige periode dit jaar van 7 t/m 14 jan hopen dat er dan nog wat mensen zijn. En dat we gezellig uit kunnen gaan

Vorig jaar ben ik 3e week van januari geweest. Moet zeggen Apres ski is er helemaal top!
En ja, de dip heb je daar inderdaad tussen 8 en 9. Maar dat is elders in Oostenrijk niet anders denk ik. Eet ook een keer bij de Milchbar. Naast de CinCin. Echt geweldig eten daar.

Afgelopen jaar was er geen sluiting meer van de little londener erg druk is het niet meer dan . Zeker ook afhankelijk van de periode dat je gaat

Plaats een reactie