Snowworld gaat verlengen

Thx @GiGI voor de info! ik zal ook nog even mijn ervaring delen als ik geweest ben.

Welke modellen heb je getest daar?

Je weet niet wat je niet weet.

Ik heb kort op de K2 Charger gestaan in 168 en op de nieuwe Head i.Supershape Magnum in 170. Reviews volgen nog wel, maar op mijn eigen site.

Zaterdag ga ik hem uitproberen. Hoop dat het niet al te druk is…

@GiGi was het druk of goed te doen? Is toch herfstvakantie of daar nog niet?

Enne: korte latjes, wat krijgen we nou (van je geloof aan het vallen?). Die Head had ik vorig jaar in die lengte, erg benieuwd wat je ervaringen zijn, in de omschrijving van die Heads staat altijd het woord fun… Heel anders dan je slalommers?

Druk was het niet op baan 3. Alle vakantiegangers (en kinderkampen, noem maar op) bleven allemaal op de beginnerspistes (1 en 2 - er is geen funpark nu). Dus op aan 3 was het rustig.

De lengte van die ski’s - ze hadden niet langer. En voor de Head maakt het allemaal niks uit. Geen verbetering (wat ik wel had gehoopt met de toevoeging van Graphene). En niet te vergelijken met een slalomski (alleen de lengte en de radius, maar verder niks). De K2 moet ik nog even op lengte testen voordat ik er wat zinnigs over kan zeggen. En er is ook de Supercharger (zelfde ski, maar dan mét metaal)… leuke vergelijking.

Piste drie was vanmorgen heerlijk rustig! uur

null

Wie eind van de middag nog wil: ik ga om een uur of vijf naar huis en heb dan nog drie uur over op mijn pas. (En we zijn met ins drieën dus drie passen)

Piste drie was vanmorgen heerlijk rustig! uur

null

Wie eind van de middag nog wil: ik ga om een uur of vijf naar huis en heb dan nog drie uur over op mijn pas. (En we zijn met ins drieën dus drie passen)

Anki op 22 okt 2016 12:56

Helaas moet ik vanmiddag/vanavond werken. Toch bedankt voor het aanbod. lief!

Hoi @Anki,
Ik heb wel interesse in 1 kaart, mocht je er nog 1 hebben.
Ik sta om 5 uur bij de kassa en heb een groene jas aan en snowboard mee.
In ieder geval een sympathieke actie!
Groet,
Mark

Happy shredding!

Hoi @Anki,
Ik heb wel interesse in 1 kaart, mocht je er nog 1 hebben.
Ik sta om 5 uur bij de kassa en heb een groene jas aan en snowboard mee.
In ieder geval een sympathieke actie!
Groet,
Mark

MbSn op 22 okt 2016 15:58

Prima, ik zoek je op. Heb blauwe jas, zwarte broek en twee jongens van 13 en 14 bij me

Hoi @Anki,
Ik heb wel interesse in 1 kaart, mocht je er nog 1 hebben.
Ik sta om 5 uur bij de kassa en heb een groene jas aan en snowboard mee.
In ieder geval een sympathieke actie!
Groet,
Mark

MbSn op 22 okt 2016 15:58

Prima, ik zoek je op. Heb blauwe jas, zwarte broek en twee jongens van 13 en 14 bij me

Hoi @Anki,
Ik heb wel interesse in 1 kaart, mocht je er nog 1 hebben.
Ik sta om 5 uur bij de kassa en heb een groene jas aan en snowboard mee.
In ieder geval een sympathieke actie!
Groet,
Mark

MbSn op 22 okt 2016 15:58

Hoe vond je baan 3? Ik vond hem aan het eind van de dag wel op verschillende plekken ijzig worden. Ze zouden zaterdagavond ook gaan besneeuwen om die reden. Ben benieuwd wat je ervan vond.
PS Met de twee overige passen kon ik nog twee meisjes heel blij maken :)

Ik was er zondag ochtend en toen waren er al ijzige plekken terwijl er nog maar weinig mensen waren. Zal zeker nog een paar weken duren eer er een fatsoenlijke sneeuwlaag ligt.

Übung macht den meister!!!

Ik heb er zaterdag einde van de ochtend een uurtje geskied, ik vond de baan er best goed bij liggen, maar wel hier en daar wat ijs. Daar heb ik zelf niet zo problemen mee, alleen had het handiger geweest als ik mijn skies van te voren had geslepen. Het was niet zo heel druk en regelmatig had ik de baan voor mezelf.

Mn eerste indruk was toch een beetje teleurstellend, van buiten lijkt het toch spectaculairder dan van binnen.
Je kan een lekkere snelheid maken, alleen ook nu nog ben je snel beneden en zit je lang in de lift. Na een uurtje had ik het wel gezien.

*bericht bewerkt door Anna86 op 24 okt 2016 08:44

Mn eerste indruk was toch een beetje teleurstellend, van buiten lijkt het toch spectaculairder dan van binnen.
Je kan een lekkere snelheid maken, alleen ook nu nog ben je snel beneden en zit je lang in de lift. Na een uurtje had ik het wel gezien.

Anna86 op 24 okt 2016 08:43

Dat is in de alpen toch niet anders?? Kan me zo geen lift voorstellen die mij sneller boven brengt dan dat ik naar beneden ga.

Je moet ook met een hele andere instelling naar een indoorbaan gaan. Zorg dat je een bepaald doel hebt waar je naartoe kan werken. Als ik enkel voor de lol wat afdalingen doe heb ik het ook zo gezien. Maar toch ben ik er elke week te vinden. Afgelopen zondag geweest. Dinsdag ga ik weer en vrijdag nog eens.

Übung macht den meister!!!

gisteren even langs geweest, was lekker rustig, toch even lekker 2 uurtjes kunnen skiën, ja je bent zo beneden, ik vind alleen de hoek die de trekstang van de lift maakt niet zo prettig, komt wss door de korte stang, in landgraaf gebruiken ze ander systeem waar ook andere schotels aan zitten, en is net wat comfortabeler, maar ach je hoeft er ook niet lang aan te hangen.

Ik ben verkocht. Op naar - hopelijk - een volgende verlenging!

*bericht bewerkt door moderator op 24 okt 2016 17:32

Ik ben verkocht. Op naar - hopelijk - een volgende verlenging!

*bericht bewerkt door moderator op 24 okt 2016 17:32

Ik ben verkocht. Op naar - hopelijk - een volgende verlenging!

*bericht bewerkt door moderator op 24 okt 2016 17:33

Ik ben verkocht. Op naar - hopelijk - een volgende verlenging.

*bericht bewerkt door Skitechniek op 24 okt 2016 17:36

Ben er vanmiddag ook weer een paar uurtjes geweest. Vind het toch wel een verbetering hoor: als je lekker in je ritme zit, kan je nog even door. Vroeger was je dan al beneden. Je moet inderdaad wel wat te doen hebben (zoals in elke indoor hal), dus heb ik weer aan wat nieuwe ski’tjes gesnuffeld.

Toen ik er net weer af was en me omkleedde, kwamen overigens @Rene en @Kristy binnen, ik neem aan om een video-verslag te maken?

*bericht bewerkt door GiGi op 24 okt 2016 17:55

Ben ik nou de enige die de grenzeloze mogelijkheden van zo een indoorhal ziet?

Ben ik nou de enige die de grenzeloze mogelijkheden van zo een indoorhal ziet?

Voor iedereen die vooral graag op de harde piste skiet is het een waar paradijs inderdaad. Voor wie van variatie in het pisteaanbod houdt is de indoor baan denk ik vooral een middel om trainen dicht bij huis mogelijk te maken.

Toen ik er net weer af was en me omkleedde, kwamen overigens @Rene en @Kristy binnen, ik neem aan om een video-verslag te maken?

GiGi op 24 okt 2016 17:55

Die @Kristy, een half uur ervoor was ze nog in Val Gardena. Hoe doet ze dat toch?

Die @Kristy, een half uur ervoor was ze nog in Val Gardena. Hoe doet ze dat toch?

Sndr op 24 okt 2016 18:30

Die scheurt heen en weer in de Duster van @Rogier denk ik, of in die Lambo…

*bericht bewerkt door GiGi op 24 okt 2016 18:46

Plaats een reactie