Uit de anonimiteit

t zou wel leuk zijn als de mensen zonder foto eens uit de anonimiteit komen of ondertekenen met in ieder geval hun voornaam. Maakt het allemaal wat persoonlijker en praat wat makkelijker. Valt me op dat de meeste “negatief” ingestelde personen met dito commentaar in complete anonimiteit leven…

groet, Michel

I am a skiing dad, just like a normal dad. Except much cooler | retired :-(

Ben ik het mee eens Michel.
Ik heb wel foto, maar niet mijn eigen naam. Komt doordat ik niet goed wist hoe het allemaal werkt op een forum. Heb ik maar de voornaam gekozen van een oude skiheld van mij, Pirmin Zurbriggen.

Leuk @Pirmin, dat we nu weten waar je je naam vandaan hebt, alleen is @michelv nu nog steeds niets wijzer geworden en wacht dus nog steeds op jouw roepnaam?!;-)

LA NORMA😍☃️

Mijn naam is Ed

Mijn nickname is mijn voornaam en geboortjaar. :) Ik kom uit Sint-Niklaas. Mijn foto is de auto vorige zomer geparkeerd aan de Rettenbachgletscher.

Mijn naam is Dominique, maar die was al bezet
Broerlief kon mijn naam niet zeggen toen hij klein was, en riep altijd Niekniek

Foto’s zwerven ergens op het forum rond in:
Mijn eerste zitski reis naar Carezza

Vind het wel prima zo, geen behoefte om met naam en toenaam op internet te vinden te zijn.

Toenaam hoeft ook niet Userd, voornaam wel zo gezellig

Toenaam hoeft ook niet Userd, voornaam wel zo gezellig

Pirmin op 21 jun 2016 11:31

Voegt een voornaam voor jou wat toe tov een username? Ik kan het wel waarderen als usernames niet om de haverklap gewijzigd worden, zodat je een beetje een idee hebt wie wat en hoe maar eerlijk gezegd maakt het mij niet uit wat die username of voornaam dan is.

Toenaam hoeft ook niet Userd, voornaam wel zo gezellig

Pirmin op 21 jun 2016 11:31

Voegt een voornaam voor jou wat toe tov een username? Ik kan het wel waarderen als usernames niet om de haverklap gewijzigd worden, zodat je een beetje een idee hebt wie wat en hoe maar eerlijk gezegd maakt het mij niet uit wat die username of voornaam dan is.

Userd op 21 jun 2016 13:23

Helemaal mee eens, op het forum is je username je (voor)naam, zie niet in wat de echte voornaam er toe doet.
Tuurlijk is het niet netjes om iemand af te zeiken of dit nu anoniem is of niet. En je voornaam opgeven is nog steeds heel anoniem want als je jan heet ben je nog steeds 1 van de tig duizend.

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

Of heet je eigenlijk stiekem toch Piet ;)

Ik heet noch piet noch jan :p

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

Hallo iedereen! Ik ben helemaal nieuw op het forum, dus dit bericht komt precies op het juiste moment :) Mijn voornaam is Femke, maar omdat mijn achternaam - kwam ik tijdens een skivakantie achter - in zekere mate iets weg heeft van het woord ‘pistenbully’ heb ik deze gebruikersnaam gekozen. Fotootje volgt nog wel een keer als ik er zin in heb.

Ik heet noch piet noch jan :p

Birdheart op 21 jun 2016 14:40

Of toch een Rudi?

null

Ik heet noch piet noch jan :p

Birdheart op 21 jun 2016 14:40

Of toch een Rudi?

null

Lars3 op 21 jun 2016 15:38

Rudi? Rudi!:

null

@Userd hoe wist jij dat ik dat ben :p

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

Het was je manier van binnenkomen ;)

null

Rudi in disguise (with glasses)

@Userd: ik sluit mij aan bij je post. Ik ben het met je zienswijze eens.

Ik hoef ook niet zo nodig met naam en toenaam op een forum te zijn. Maar zoals sommigen inmiddels wel weten. Ik heet géén joep en ik ben géén man. Sommigen hier op het forum kennen mijn echte naam wel. Ik sta ook zelfs ergens op mijn profielfoto.
Waar joepiedepoepie dan wél vandaan komt? Gewoon:als ik aan skiën en wintervakantie denk, roep ik dit als uiting van blijdschap! :-)

Ach ja ik heb me sowieso al eens voorgesteld in het andere voorsteltopic maar ach hier nog een keer: Ik heet Vic, en 2000 is mijn geboortejaar dus tsja, makkelijke naam voor dit soort sites! Ik sta ook op mijn profielfoto dus ja. Een aantal van het forum kennen me ook wel in het echt van de landgraafmeetings en van onze korte trip naar Kitzbühel en Kaprun in de herfst.

En voor de mensen die het zich afvragen (iedereen natuurlijk) ik ben bezig aan het laatste deel van mijn reisverslag naar Campitello di Fassa maar ik had het deze laatste weken van school zo enorm druk dat ik er nooit echt de tijd voor kon vinden. Komende 2 weken schoolexamens enzo maar dat kost me minder tijd dan normale weken dus het komt eraan…

#proudtobepartofleswintersporters

Ondersteun het initiatief van harte, maar volgens mij blijkt dat ook uit mijn naam op het forum, Rob64. Ik ben dus Rob met bouwjaar 64 en heb inmiddels de nodige ski ervaring.

Volgens mij ben ik bij aanmelding enkele jaren geleden voldoende uit de anonimiteit getreden met forum-naam en foto… Leeftijd op dit moment 36 zomers jong… ;)

Voor jullie het weten staan jullie op het muziekfeest te schitteren…:

http://www.dumpert.nl/mediabase/6816427/3398fe93/side2side_b…
Can’t reach much Hoger…!

Vanaf 1:08min je 5 seconds of fame weten te pakken, hij doet het!

Als je meer te weten wil komen over je medeuser kun je terecht in dit topic @michelv , deze gaat op slot voordat ie tezeer offtopic raakt

https://www.wintersport.nl/forum/topic/27817

Plaats een reactie