Leuke & gezellige bestemming voor groep van +/- 12 personen

Hallo allemaal
Voor de periode tussen kers en nieuwjaar willen we graag met een groep van vrienden en partners gaan wintersporten. Alleen een leuke bestemming te vinden is nog niet zo makkelijk, vandaar dat ik om jullie hulp wil vragen:

  • de groep is een mix van beginners, gevorderden en ervaren skiërs, het skigebied moet voor iedereen iets te bieden hebben.
  • er moeten aprés ski mogelijkheden aanwezig zijn.
  • sneeuwzeker in december
  • tegen een aantrekkelijk prijsje :-)

Zijn er misschien mensen die ons kunnen helpen of tips hebben?

Een andere vraag die we hebben is het boeken van appartementen / vakantiehuizen voor gebroken weken. Omdat 31 december op een zaterdag valt en we graag nieuwjaar tijdens wintersport willen vieren zouden we graag tot 2 januari blijven. Zijn er mensen die ervaring hebben met zulke boekingen?

Alvast bedankt voor jullie hulp!

Heel veel duitsers verblijven tussen kerst en nieuw in Oostenrijk. De tweede week zou dus rustiger moeten zijn. Je zou kunnen zoeken naar appartementen/chalets die twee weken vrij zijn en dan uw vraag rechtstreeks via mail stellen.

Bedankt voor de tip!

Heb je wellicht nog tips of adviezen voor bestemmingen?

Als je het niet erg vind om op 1 januari terug te rijden is zondag op zondag misschien ook een goed idee? Via homeaway heb ik regematig chalets gezien die dit als wisseldag hanteren en heb je dus geen probleem met opgebroken weken. Portes du Soleil kan ik kostentechnisch zeker aanraden en grote chalets zijn daar ook te vinden.

Afgelopen kerst waren de condities echter wel matig (andere jaren kan het weer prima zijn), maar dat was op meer plekken het geval. Wil je meer sneeuwzekerheid dan moet je toch echt de hogere gebieden opzoeken, maar daar hangt vaak ook weer een prijskaartje aan.

Plaats een reactie