450 weken lid.. and counting

Hoe kan ik het op mijn telefoon zien hoeveel weken?

Birdheart op 28 aug 2016 19:20

Niet. Maar je kan wel meer dingen niet (handig) zien mobiel…

Ik ben benieuwd hoe de vernieuwde versie is van het Forum .We zullen het zien in 2 dagen.

De volgende opmerking zal me wel weer duimpjes naar beneden opleveren.
Ik had verwacht dat wintersporters.nl wel wat aandacht aan deze Topic zou besteden.

@Lawine

Bij mijn weten doen de mensen achter Wintersporters niet zo veel voor individuele forumleden.

Ik ben heel benieuwd naar de nieuwe site. Niet alleen wat technische onvolkomenheden die verholpen zouden zijn (zoals de privéberichten-module), maar ook hoe men een aantal andere zaken opnieuw heeft uitgedacht. De duimpjes (positief en negatief), hoe we kennis beter kunnen delen en vindbaar maken/houden (sticky topics? uitgebreidere wiki? artikelen?), hoe we eventuele uitkomsten uit de enquête gaan terugzien (die was best laat als je nog wat wezenlijks wil veranderen naar aanleiding van de uitkomsten)…

We gaan het dinsdag zien inderdaad.

Laten we dit topic on-topic houden. Kritiek / opmerkingen en suggesties zijn welkom (en we luisteren altijd!) in dit topic (of via PM met een van de admins): https://www.wintersport.nl/forum/topic/162515

Click. Click. Peace

Ik zal dinsdag wel een nieuw topic openen voor suggesties/melden van bugjes op de nieuwe site…

Als aanvulling op @Rogier, de enquête heeft veel informatie opgeleverd waaruit trends zijn herleid die jullie gaan terugzien in nieuwe blogs en content. Niet zozeer in de vormgeving van de nieuwe site.

Weerman, redacteur, skiër, Limburger

Helaas 301 weken geleden kon ik mijn inlog niet meer herinneren en geen toegang meer tot het gebruikte email account.
Moest toen een nieuw account aanmaken dus loop wat achter :-(

;-)

Even een handigheidje, als je via je telefoon wilt zien hoeveel weken je lid bent dan kan dat alsnog.
Je moet jezelf dan een privébericht sturen. Als je vervolgens op je naam klikt dan kan je zien hoeveel weken je al lid bent!

253 weken! Een mooie middenmotor dus! En een dagelijkse bezoeker

Feest, 200 weken lid

Gang is alles

Even een handigheidje, als je via je telefoon wilt zien hoeveel weken je lid bent dan kan dat alsnog.
Je moet jezelf dan een privébericht sturen. Als je vervolgens op je naam klikt dan kan je zien hoeveel weken je al lid bent!

Mitta op 25 okt 2016 23:12

Je kunt ook iets posten op het forum en vervolgens op je naam klikken

245 weken trouwens

Ik dacht: laat ik dan ook maar eens kijken. Ben ik toch al 236 weken lid. Mee lezen deed ik al langer.

Plaats een reactie