Prachtige foto's vanuit de lucht van de Oostenrijkse gletsjerskigebieden

Op Alpinforum heeft ski-chrigel een prachtige fotoreeks geplaatst van zijn vlucht op 23 augustus vanuit Zwitserland naar Zell am See met een klein vliegtuig. Hierin komt hij vrijwel langs alle Oostenrijkse gletsjerskigebieden. Ook zijn er nog foto’s van zijn vlucht in Zwitserland te zien, daarvoor moet je even bijna helemaal naar onder scrollen:

http://alpinforum.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=55909…

Een paar foto’s:

Kaunertaler Gletscher (met veel sneeuwdepots op de afdaling naar het middelstation)

null

Pitztaler Gletscher:

null

Tiefenbachferner Sölden:

null

Gaisskarferner Stubai:

null

Hintertuxer Gletscher:

null

Prachtige foto’s.

Gaaf!

🎿🌨 Just go with the snoW 🌨🎿

Prachtige foto’s, wel opvallend hoe wit de hintertuxer is tov de andere gletsjers.

Born to Ride

@Matthias123 komt mogelijk grotendeels doordat de Hintertuxer gletscher dagelijks geprepareerd wordt en er daardoor een stevigere sneeuwlaag ligt. Heb anders ook geen idee want er is wel heel veel verschil.

#proudtobepartofleswintersporters

Gaaf!!

Weerman, redacteur, skiër, Limburger

Wat gaaf!

Erg gaaf!

Die sneeuwdepots, wat blijft daar effectief nog van over? Kan mij via de foto’s slecht inbeelden hoe groot deze massa dan zou zijn?

Met de bovengenoemde piloot heb ik dit voorjaar nog deze vlucht gemaakt:

Vanaf volgend jaar hoop ik in de positie te zijn dit zelf te kunnen. Aan mijn vliegbrevet wordt naast m’n werk en studie hard gewerkt. Daarom ook mijn wat meer afwezigheid de laatste tijd op fora enz. ;)

*bericht bewerkt door Frans op 30 aug 2016 21:29

@Frans leuk!

Click. Click. Peace

Plaats een reactie