Wintersport spelletjes voor pc.

Nee joh cees heb eens een film gezien van warren miller gezien higher ground en daar was een man van luister goed 82 jaar oud die nog kon offpiste skien en tricks uit kon halen op de schans dat is nog is genieten van je aow of niet

@ Cees: Maak een live-reportage van dat ouderencentrum. Lijkt me wel leuk om te zien.

iemand die geïnteresseerd is in Ski Region Simulator 2012, ik heb n link

Roger op 11 jan. 2012 16:48

Wat bedoel je precies?

iemand die geïnteresseerd is in Ski Region Simulator 2012, ik heb n link

Roger op 11 jan. 2012 16:48

stuur je eens dat linkje via pm aub?

Sneeuw is gewoon mijn obsessie.

iemand die geïnteresseerd is in Ski Region Simulator 2012, ik heb n link

Roger op 11 jan. 2012 16:48

stuur je eens dat linkje via pm aub?

Sven op 16 jan. 2013 13:37

mij ook?

Certified ski-boy, glijbewijs

Ski Region Simulator 2012 is een leuk spel, ziet er heel goed uit!
Een paar jaar geleden deed ik ook altijd Ski Resort Tycoon :)
Op de ps2 deed ik ook altijd SSX.

Ik speel ook SRS-2012.

"Mods" voor SRS kan je oa downloaden op srs-2012.modhoster.de

Nieuwe maps kan je daar ook downloaden!

Er worden intussen grote maps gebouwd, maar deze zijn allen nog niet klaar. De meeste worden geleid door het AMT. http://austrian-modding-team.phpbb8.de/forum.php

@Michi, weet je ook misschien wanneer die klaar zullen zijn? :)

iemand die geïnteresseerd is in Ski Region Simulator 2012, ik heb n link

Roger op 11 jan. 2012 16:48

Graag!

Snow!

SSX is een aanrader!

board-vecht-huil-bid-lach-werk en bewonder

Wintergames voor DOS was een leuk spelletje. En dan met name het onderdeel downhill. Heeft iemand dit spel toevallig nog liggen?

null

Matthieu op 28 okt. 2011 14:43

kak! die speelde ik in mijn jeugd op de windows 3.1 machien van m’n pa! (die z’n werk-pc elke schoolvakantie gewoon mee naar huis nam zodat ik en mijn broers konden gamen :) )

Ferdinand op 11 nov. 2011 00:17

Hahahha hoeveel heb ik dat spel wel niet gedaan, en maar op de toetsen blijven rammen om maar sneller te kunnen gaan bij het schaatsen en langlaufen, of de biathlon met zo’n bewegende schijf bij het schieten en dan op enter drukken wanneer het middelpunt in de roos kwam. Geweldig jeugd sentiment.
Zou die martijnski wel aanbevelen ;)

@Michi, weet je ook misschien wanneer die klaar zullen zijn? :)

Henri op 16 jan. 2013 18:09

Henri,

MaxT35 stelt het elke keer verder uit. Volgens mij is Planai nu de eerste die uitkomt en dat is half februari. Daarna komen St. Kathrin en Thann (als die überhaupt nog uit komt).

iemand die geïnteresseerd is in Ski Region Simulator 2012, ik heb n link

Roger op 11 jan. 2012 16:48

Ja graag, bedankt ;)

mocht je ook nog een ipadje meenemen op wintersport… dan zeg ik: ski safari :D heel verslavend

iemand die geïnteresseerd is in Ski Region Simulator 2012, ik heb n link

Roger op 11 jan. 2012 16:48

laat maar komen :)

Jeps, laat maar komen :)

Stoked Big Air is ook nog een tof snowboard spel
Freak out extreme freeride is nice skispel.

Go with the snow!

Heeft iemand nog een key voor me voor Ski region Simulator?
Dat zou heel fijn zijn.
Voor de mensen die niet weten wat het is, de code die je moet invoeren om het spel te activeren.
Deze zit bij het spel en staat meestal in het boekje.
Alvast bedankt :)

@Michi, weet je ook misschien wanneer die klaar zullen zijn? :)

Henri op 16 jan. 2013 18:09

Henri,

MaxT35 stelt het elke keer verder uit. Volgens mij is Planai nu de eerste die uitkomt en dat is half februari. Daarna komen St. Kathrin en Thann (als die überhaupt nog uit komt).

Michi op 16 jan. 2013 18:41

Vorige week is Sankt Kathrin (STK) in een open betá gegaan! Dit is alleen voor leden van het AMT. Wil je de map ook hebben? Neem contact met mij op via een persoonlijk bericht!

Ik heb iets nieuws gezien: ski par tycoon. Ziet er heel leuk uit!!

Park bedoel ik

Er is een nieuw spel uit.

Ski park tycoon.

Waarschijnlijk komt eind 2015 voor de ps4 en pc een ski spel uit genaamd: ‘snow’.

http://youtu.be/Z3JYMYbakOY

Wintersport.. daar kan je me 's nachts voor wakker maken!

Waarschijnlijk komt eind 2015 voor de ps4 en pc een ski spel uit genaamd: ‘snow’.

[/post]

Heb zelf deze game gekocht, is absoluut prachtig en heel realistisch! Het beste is dat deze game binnenkort free-to-play is!

Waarschijnlijk komt eind 2015 voor de ps4 en pc een ski spel uit genaamd: ‘snow’.

[/post]

Heb zelf deze game gekocht, is absoluut prachtig en heel realistisch! Het beste is dat deze game binnenkort free-to-play is!

Quinten op 31 aug 2015 17:54

Is tie al uit dan?

Wintersport.. daar kan je me 's nachts voor wakker maken!

Ik heb sinds gisteren Ski Park Tycoon op mijn laptop. Niet al te hoge graphics maar wel een leuke gameplay. Doel? Een goed lopend skigebied bouwen vanaf 0. Je moet goed opletten dat je niet te veel bomen kapt en niet te veel geld uit geeft. Rustig opbouwen. Probeer ook de campaign te doen, zodat je marketing campagnes kan voeren voor meer bezoekers. Ook andere factoren als hutten en restaurants spelen een belangrijke rol.

Hier (http://www.skiparktycoon.com/) kan je het kopen maar op Steam (een gameplatform) ook.

Carnas on Tour

Waarschijnlijk komt eind 2015 voor de ps4 en pc een ski spel uit genaamd: ‘snow’.

[/post]

Heb zelf deze game gekocht, is absoluut prachtig en heel realistisch! Het beste is dat deze game binnenkort free-to-play is!

Quinten op 31 aug 2015 17:54

Is tie al uit dan?

Brrian op 31 aug 2015 21:10

Vraag ik me ook af, kan hem nergens vinden.

Volgens mij kan je het enkel al spelen in closed beta
Je kan je registreren op de site.

Plaats een reactie