Skiline, wat is jullie maximale afstand

Veel gebieden in Oostenrijk zijn aangesloten op Skiline. Je kan daar door je nummer van je skipas in te vullen kijken hoeveel kilometer je hebt afgelegd.

Hoeveel mensen hebben dit al gedaan en wat is je maximale afstand wat je ooit hebt bereikt.

Je kunt er zelfs een iPhone App van kopen. Kost wel 5 euro, maar omdat ik er meerdere maanden gebruik van maak heb ik het toch gekocht.

Ik heb te hoogste 48km geskied op een dag, maar dat ga ik verbeteren dit jaar :) Meer zelf skiën.

Al met al vorig jaar 26 skidagen, 73314 verticale meters, 544km geskied met 279 liftritjes.

Winter 2011/2012 - skileraar Hochfügen, Zillertal

Sportstracker kost niets en kan je ook in Google Earth inladen; alhoewel in de nieuwste versie al een kaartje bij zit. Je kunt o.a. zien. hoe laat je bent begonnen, hoe lang je hebt geskied,afstand die je hebt geskied, gemiddelde snelheid, max snelheid, energieverbruik, hoogteverschillen etc.

Als het wit is kun je er over naar beneden...

Het voordeel van de skipas is dat het gratis is via de website en je het niet kan vergeten. Je gebruikt je skipas toch.

Winter 2011/2012 - skileraar Hochfügen, Zillertal

Nadeel van het skipas systeem is dan weer wel dat veel liften te combineren zijn met verschillende pisten.

Pannenkoek; een castrerende discus die door een agrarische autochtoon tussen je benen geramd wordt

Ik wist dat je het kon maar heb het vorige winter om een of andere reden niet gedaan. Dit jaar ga ik het zeker wel doen.

Kan je dat trouwens nog altijd doen (11 maanden later)? Ik geloof dat m’n skipas hier nog ergens rondslingerd…

Je kan het altijd proberen. Een account aanmaken op Skiline.cc en je pasnummer invullen.

Winter 2011/2012 - skileraar Hochfügen, Zillertal

mijn max is 56 km en 8201 Hm op één dag (gerlos en zell, op 1e kerstdag 2008). Wie haalt mij in?

Ik vind Skiline overigens een erg leuk initiatief, en jammer dat het in Frankrijk nog niet toegepast wordt.

Vrijdag 3 Feb naar Belle Plagne met Sunweb!!!

22 februari 2011, Fiss 9.448 hm 21 Lifte 58 km.
Totaal: 7 Tage 44.855 hm 103 Lifte 297 km.
Het Masner gebied zit hier niet bij in, heb daar ook nog alle pistes diverse kereb gedaan.

In een dag 112 km geskied hochfugen hochzillertal

131KM, Val Thorens maart 2009
Gelogd met een Garmin 60csx

http://tinypic.com/view.php?pic=33ll9cn&s=5

Nog een keer

131KM, Val Thorens maart 2009
Gelogd met een Garmin 60csx

http://i41.tynipics.com/33ll9cn/5

3x scheepsrecht

null

131 KM? Dat klinkt ales een lange dag hard door skien zonder pauzes. Of valt dat wel mee?

SkiTracks op mijn iPhone, die haalt automatisch de lift eraf, dus je krijgt de netto per ski afgelegde kilometers.

Op sommige dagen zat ik op 45 afgelegde kilometers, dankzij de mooie lange rode en blauwe pistes in Zermatt.

Les Quatre vallees;
13 days
61.099 vm
153 lifts
400 km

Go big or go home.

weet iemand of er ook skiline achtige sites voor Frankrijk bestaan? als beginneling niet zo’n zin smartphone mee te nemen voor apps.(neem ouwerwetse tel mee die eigenlijk alleen kan bellen en al wat valwerk heeft opgevangen)

euh... doen!?

Incl. max 94km.

Wie nooit valt zal niet weten waar z´n grens ligt.

De Skiline app voor de iPhone is nu (ipv 4,99) gratis te downloaden !! linkje http://itunes.apple.com/at/app/skiline/id406479148?mt=8…

Is er ook een app waarmee je je snelheid kan meten? Want die gps meters houden natuurlijk geen rekening met de verticale afstand of wel?

@ Menno thanks heb em gedownload!!

Max geregistreerd uit mijn hoofd iets van 84 KM op 1 dag in Gerlos/konigsleiten. Wel dagje goed gas gegeven trouwens

totaal aantal km zat op rond de 400 km van de vakantie (weekje)

Is het al bijna januari?

Hier wat gegevens van mij met Skiline seizoen 2010/2011 251.265 Höhenmeter 691 Liftfahrten 56 Skitage 1824,7 Pisten-km betreft skigebied Zillertal.

Is er ook een app waarmee je je snelheid kan meten? Want die gps meters houden natuurlijk geen rekening met de verticale afstand of wel?

Tijn op 21 dec. 2011 15:23

Ligt een beetje aan welke app je hebt en vaak corrigeert ie wel als je bijvoorbeeld in computer inlaad of met internet verbind. Veel apps corrigeren wel verticale afstand, omdat ze ook hoogte meten, daardoor zie je ook welke afstand je geskied hebt en hoeveel hoogtemeters je geklommen en gedaald hebt.

Wie nooit valt zal niet weten waar z´n grens ligt.

Vorig jaar weekje in Gerlos totaal 18.054 vM en 141km.
Eerste dag was meteen 44km, niet slecht voor een 4 wintersport.

Totaal heb ik nu 32.930 vM en 208Km staan in Skiline. Eerste jaar Saalbach kaart kwijt en Gerlos werkt niet met dit systeem.

Vorige week in Kaltenbach Hoch-Zillertal 96 km met 8.640 hoogte meters. Aantal km lijkt mij wel erg veel, omdat vorig jaar in Saalbach met ongeveer gelijk aantal hoogte meters max 45 tot 50 km.
Heeft iemand gelijke ervaringen. Ik vraag me af in hoeverre skiline.cc betrouwbaar is.
Ik gebruik skiline al 4 jaar maar ben nog nooit boven de 50 km gekomen.

en als je nou geen skipas koopt maar telkens dagkaarten? kan je dan ook op zo’n manier je aantal afgelegde ski kilometers/afstanden bijhouden?

ski heil | Um zu wissen wohin man will, muss man wissen woher man kommt.

ik ben dit jaar op wintersport geweest voor de eerste keer ik zou nu alleen nog op les willen maar waar kan dat want ik heb geen auto

ik ben dit jaar op wintersport geweest voor de eerste keer ik zou nu alleen nog op les willen maar waar kan dat want ik heb geen auto

arina op 1 feb. 2012 21:40

Dit is mijn skiline overzicht van de voorbije week in Zillertal 3000
22. Jan. 2012 6.296 hm 18 Lifte 30 km
23. Jan. 2012 7.873 hm 17 Lifte 43 km
24. Jan. 2012 1.267 hm 7 Lifte 11 km
25. Jan. 2012 9.565 hm 22 Lifte 54 km
26. Jan. 2012 10.682 hm 24 Lifte 53 km
27. Jan. 2012 9.073 hm 20 Lifte 48 km
Totaal: 6 Tage: 44.756 hm 108 Lifte 241 km

De eerste dag waren er vanwege de harde wind een heleboel liften gesloten, dus hadden we niet zo veel mogelijkheden aan pistes en verloren we ook meer tijd met het aanschuiven. De derde dag was een sneeuwdag met erg weinig zicht, dus hebben we uiteindelijk als rustdag uitgeroepen. De laatste 3 dagen waren dan weer heerlijke skidagen waar we volop van hebben kunnen genieten!

Vind dit overigens een zeer leuke extra bij de skipas!

Plaats een reactie