Après Ski in Winterberg

Wat is/zijn de beste après ski tenten in Winterberg? Is het daar alleen op zaterdagavond feest of ook op andere dagen?

Piste riderrrrr

Nog ideeën???

Piste riderrrrr

Ik ga in het WE van 17 dec ook naar Winterberg (bobslee wedstrijden en zelf skiën). Ik ben eens benieuwd. Waar moeten we zijn voor de après ski?

Zelf skieen?

Hoop voor je dat het weer dan omslaat anders kan je dat wel vergeten hoor!

Gerald, vanaf er 1 vlok valt begin december komt het wel goed, voorlopig hebben we er nog alle vertrouwen in hoor. Dieter, we nemen je 's avonds wel eens mee naar Alpenrauch, get ready for a huge culture shock! ;o))

Blogger, skiër, Belg & Tirol-fan!

@ Gerald: Als er geen sneeuw ligt, dan amuseren we ons wel op een andere manier. Bij de bobbaan is er hopelijk ook genoeg te zien.

@ Kristof: Ik ben Ranalt gewoon, dus verwacht ik wel het een en het ander :-)

Moppi, altijd gezellig
Skihutte Der Brabander, vorig jaar verbouwd, sindsdien elke dag groot feest
Verder nog vele hutten en s avonds de megadiscotheek/ apres skihut Alpenrausch en de oudste discotheek van Duitsland Tenne of de gezellige kroeg ( daar zijn er meer dan 50 van) Raidon.

Harry, als ik dat allemaal lees, dan gaat het nog een gezellig feestje worden. :-)

Möppi is inderdaad veruit de meest bekende après-ski hut van Winterberg. Daar is het altijd gezellig en nog redelijk betaalbaar.

De foutste feestjes vind je boven op de Ettelsberg in Willingen.

De Ettelsberg Hütte slaat daarom ook wel eens helemaal door. Zelfs midden in de zomer kan je daar een grootse après-ski party verwachten. Nou ja, dat is ook niet zo raar, want Willingen moet het grotendeels van de zomermaanden hebben.

Hi, Willingen is ook in de winter ideaal!!
Heb hier 2 skischolen, en zoek nog skileraren voor de kerst en de weekeinden…met of zonder diploma.

mail to: odegoede@gmx.de

Geef dit verder aan vrienden of vriendinnen.

Onno

Foute feestjes kan je inderdaad wel aan sigi toevertrouwen in de Ettelsberg Hütte, ben er ooit door hem met die rare tuinslag voor mn kop geslagen (nou je geslagen… ik lette even niet op en bukte te laat :-))

Der Brabander in Winterberg zoekt ook nog leraren voor weekenden en vakanties, gediplomeerd graag!
http://www.skiplezier.nl

(Ik heb daar geen financiële belangen meer, behalve dan dat ik er nog af en toe een lesje draai en regelmatig leraren bijschool in de avonduren op de verlichte hellingen)

– verwijderd –

Plaats een reactie