Inkoopactie GoPro 5

De nieuwe Go Pro is onthuld en heeft aardige specificaties. Ik ben om en ga ervoor. Ook @patrick076 heeft interesse.
Nu zaten wij te denken om een inkoopactie op te zetten. Misschien als we er meerdere tegelijk bestellen we wat korting kunnen scoren.

Wie heeft er serieus interesse in de GP 5? Al dan niet met de Drone?

Stuur me een bericht en we gaan zien wat we kunnen regelen.

If there is no park, open your eyes - the mountain is a natural one.

Hoi @jeroen6,

Ik en 2 andere vrienden zouden graag een Gopro 5 bestellen bij de release (nog niet zeker wat het model gaat worden). Tot dusver ook nog geen interesse in de drone.

Wij zouden graag deel uit maken van de inkoopactie. Als je meer informatie nodig hebt hoor ik het graag.

Groet,
Roy

@Roy9 ik heb je een pm gestuurd

If there is no park, open your eyes - the mountain is a natural one.

Hoi Jeroen6,

Als je zo’n actie op wil zetten kun je het best vooraf contact opnemen met een leverancier en met een concrete aanbieding komen (zoveel korting bij zoveel stuks, welke modellen voor welke prijs, betaal en verzendmogelijkheden, levertermijn, eventuele garantievoorwaarden). Ik ben bang dat het op deze manier niet echt zal vlotten.
Wel een goed initiatief! Ik ben zelf helaas niet geïnteresseerd.

@sjorsdk ik zoek mensen die hem toch willen kopen en geen mensen die misschien ooit bijna toch niet want te duur niet kopen. Idee is om bij een nl shop te vragen wat de mogelijkheden zijn bij afname meerdere stuks. Geen geleuter met vage import oid.

If there is no park, open your eyes - the mountain is a natural one.

Ik heb ondertussen nog iemand gevonden. Dat brengt mijn totaal op 4 cameras.

Hebben we het hiervoor over een Hero 5 of Hero 5 Session? Ik ben wel benieuwd naar de prijzen.

Pray for Snow!

Ik heb eventueel wel interesse mocht er een mooie deal uit komen :)

@nickcolaris de camera die jij wilt. We willen gewoon eens bij wat shops proberen wat korting te regelen als we meerdere camera’s nemen. Teller staat nu op 6 met jou en @Freerider erbij 8.

Als jullie zeker een camera willen ga ik wat shops mailen om te kijken wat er mogelijk is bij 8 camera’s. @Roy9 @patrick076
Graag in een pm sturen welk type je graag wilt.

If there is no park, open your eyes - the mountain is a natural one.

Heb ook interesse eventueel voor de Hero 5 Black, maar ik vraag me af of er iets te halen valt. Gopro is behoorlijk prijsvast en wellicht nog meer bij een nieuw product. Overigens ben ik van plan om er meteen één te kopen als ie leverbaar is (week van 3 oktober naar verwachting).

Zelfde hier… Als de deal goed is wil ik er wel eentje. Dus voor mij ook een maybe.

Ik zou inderdaad eerste proberen te kijken wat de staffelkorting kan zijn. Misschien ook wel interessant voor Wintersporters zelf om hier naar te kijken.

Plaats een reactie