skimaatje of skigroep gezocht.

Hoi, ik ben Sietse en ben 52 jaar. Skien doe ik al ruim dertig jaar maar ben geen zwaar gevorderde skier eerder licht gevorderd tot gevorderd. Ik hou van relax skien en op zijn tijd een lekker drankje met de apres ski. De funfactor is voor mij t belangrijkst. Dus echt stijle zwarte pistes is niet zo mijn ding. Maar als t moet dan lukt dat ook.
Ik zoek een skimaatje m/v of een gezellige groep van 40/50 jarigen. Frankrijk heeft niet mijn voorkeur maar eerder oostenrijk of italie. Dit omdat ik frankrijk niet zo gezellig vind en de gemutlichkeitsfactor in oostenrijk en italie toch anders is. Verder heb ik weinig eisen zolang t maar een beetje betaalbaar blijft. Ik heb veel kilometers in val gardena gemaakt en weet daar een leuke accomodatie maar sta open voor suggesties. Zolang t maar relax en gezellig is. T liefst ski ik buiten t hoogseizoen maar verder maakt me dat niet uit. Ik ben in t bezit van een ruime auto en stel die ter beschikking.
Ik hoop dat ik me kan aansluiten bij een fijne leuke groep of dat er eentje wordt gevormd of dat iemand met mij mee wil.
Vriendelijke groet uit zevenaar .

*bericht bewerkt door SietseGras op 26 sep 2016 10:37

Hallo Sietse misschien zijn wij is voor jou ik wil ook met groepje op stap hebben ook wat contacten maar nog niet concreet
,ik trouwens uit doetichem .
gr MUL

Dag Sietse,
Ik ga wel naar Frankrijk. Spreekt je iets minder aan begrijp ik, maar wie weet spreekt deze lokatie je toch aan. Zie ********
Paul.

*bericht bewerkt door moderator (Rogier) op 26 sep 2016 19:42: Linken naar eigen commerciele websites is niet toegestaan

Hoi,

Ik ben Peter vd Berghe 57 jaar en kom uit haarlem.
Ben een enthousiaste skiër en zoek vooral voor de avonden wat gezelschap

hoi mul, kan je uitleggen waar je heen zou willen en wanneer en wat is je leeftijd?

gr.sietse

hoi mul, kan je uitleggen waar je heen zou willen en wanneer en wat is je leeftijd?

gr.sietse

Hoi Sietse ik ga graag naar oostenrijk maar belangrijkste is dat er sneeuw is niet te klein gebied verder gezelligheid relax skieen dus ,ben 52 jaar gemiddelde skieer eind januari is een mooie tijd anders word het weer maart want ga niet in de krokus .

groeten Mul

Wil je mee met een gezellige Skigroep, locatie Kop van Noord- Holland? Gemiddelde leeftijd van de groep 40+
Naar het mooie, sneeuw zekere en een van de grootste skigebieden van Europa “Sella Ronda Italië “
Nog enkele plaatsen beschikbaar in het Hotel met half pension en in de Royal Class Bus, €585,- excl. skipas.
Wij vertrekken vrijdagavond 17 februari 2017, 19:00 uur vanuit Wognum rechtstreeks tot aan de voordeur van het Hotel te San Cassiano- Alta Badia.
Zondagochtend 26 februari 10:00 uur terug in Wognum.

… zin gekregen om mee te gaan naar San Cassiano te Italië?
Neem dan contact met me via rita-skivakantie@hotmail.nl voor verdere informatie.

Hallo Sietse,

Blijkbaar al tijden niet meer ingelogd op Wintersporters.nl?? Inmiddels heb ik nl. al 2x een PB gestuurd, maar helaas geen reactie.
Daarom nu deze melding en ik ben benieuwd of er reactie komt.
Gr
Pensionado

Wellicht heb ik ook intresse, ik ben een man van 51 uit montfoort bij utrecht.

Zou ook wel een weekendje met de bus willen bijvv met sunweb naar Mariaalm

Wi wil?

Hoi allen,

Ik ben een gemiddelde skiër van 50. Sluit mij graag aan bij een groepje voor een shortski.
Land en datum maakt me niets uit.
Woon in Noord Holland

Grt Henk

Hoi Sietse,
Net als jij ski ik al jaren maar vind ik mijn techniek nog niet heel geweldig. Ik vind het heerlijk om een paar dagen te skiën, een week vind ik al te veel, bijvoorbeeld met Pasen of een andere periode, niet rond carnaval of hoogseizoen, te druk en te duur. Ik hou van lekker skiën, wat eten, drankje doen en apres ski, hoeft niet tot in de late uurtjes, mijn voorkeur gaat naar Oostenrijk, hotel of appartement met eigen kamer zo dat ieder zijn/haar privacy heeft.
Ik ben een vrouw van 47, sinds kort alleenstaand, ben redelijk zelfstandig, heb een auto, niet heel groot, en heb uiteraard een rijbewijs.
Ik wacht met spanning af!
Groeten uit Utrecht

Hoi,
Als jullie een groepje vormen hebben mijn vriend (34) en ik (40) misschien ook wel interesse. Ik wil deze winter (liefst in februari) namelijk graag drie à vier dagen dagen gaan skiën. Mijn vriend wil wel mee naar de sneeuw, maar hij skiet niet (en wil dat ook niet). En ik vind het niet leuk om in m’n eentje te skiën (bovendien verdwaal ik dan). Mijn vriend vermaakt zichzelf wel als ik ga skiën, dat vindt hij niet erg.
Wij dachten aan bijvoorbeeld donderdag t/m maandag. Met het vliegtuig leek ons het handigst om tijd te besparen, maar met de auto zou eventueel ook kunnen.

Mijn ski-niveau is redelijk: blauwe pistes kan ik met gemak, lichtrode gaan ook goed, maar met donkerrode kan ik best moeite hebben. Zwarte doe ik liever niet.

Ik heb de voorkeur voor een mooie, rustige omgeving. Après-ski hoeft voor mij niet meer, want dan red ik het niet om 's morgens vroeg weer op de piste te staan. Ik ga ook liever niet naar zo’n feestdorp.

Groetjes,
Mirjam

Hoi, ik ben vrouw, 52 jaar, goede skister. Ben opzoek naar een groepje waar ik bij kan aansluiten. Ergens eind januari is prima maar ben flexibel. In elk geval niet in de schoolvakanties graag! Heerlijk weekje in de sneeuw, ik hou me aanbevolen!
Groetjes, Armande

Hoi,
Als jullie een groepje vormen hebben mijn vriend (34) en ik (40) misschien ook wel interesse. Ik wil deze winter (liefst in februari) namelijk graag drie à vier dagen dagen gaan skiën. Mijn vriend wil wel mee naar de sneeuw, maar hij skiet niet (en wil dat ook niet). En ik vind het niet leuk om in m’n eentje te skiën (bovendien verdwaal ik dan). Mijn vriend vermaakt zichzelf wel als ik ga skiën, dat vindt hij niet erg.
Wij dachten aan bijvoorbeeld donderdag t/m maandag. Met het vliegtuig leek ons het handigst om tijd te besparen, maar met de auto zou eventueel ook kunnen.

Mijn ski-niveau is redelijk: blauwe pistes kan ik met gemak, lichtrode gaan ook goed, maar met donkerrode kan ik best moeite hebben. Zwarte doe ik liever niet.

Ik heb de voorkeur voor een mooie, rustige omgeving. Après-ski hoeft voor mij niet meer, want dan red ik het niet om 's morgens vroeg weer op de piste te staan. Ik ga ook liever niet naar zo’n feestdorp.

Groetjes,
Mirjam

Mirjam101 op 4 jan 2017 23:22

Ik, 41jr, ga 8tm12feb (wil woe heenrijden zondag terug - beetje relaxt do+vrij+za skiën), ik ga alleen en richting Oostenrijk. Stuur me DM?

Plaats een reactie