onderzoek snowworld landgraaf

Beste wintersporters,

Ik studeer antropologie en voor een vak moeten wij zelf onderzoek gaan doen naar een zelf te verzinnen onderwerp.
Met een groepje willen wij onderzoek gaan doen naar de lifestyle van snowboarders en dit willen wij in Landgraaf gaan uitvoeren bij snowworld.
Nu vraag ik mij af of er een groepje is die daar vaak boarden of een bepaalde vereniging die daar board waarmee ik in contact kan komen?
Alle tips zijn welkom!
Alvast erg bedankt :)

neem eens contact op met snowworld zelf… Denk dat zij best wel weten wie er vaak komt en welke verenigingen die er vaak komen boarden.

*bericht bewerkt door flap20 op 27 sep 2016 17:43

Snowworld weet niet veel, is mijn ervaring. Zo weten zij niet welke wedstrijden er op hun baan worden georganiseerd, terwijl die wedstrijddata en -locaties allang bekend zijn. Ze kijken alleen op hun eigen website, die verre van compleet is qua evenementen.

Ik heb daarom voor mezelf maar even een overzicht gemaakt van evenementen in Landgraaf en Zoetermeer die gesloten pistes of extra drukte tot gevolg hebben, gebaseerd op alle beschikbare bronnen.

@Gigi, da’s handige info om te delen.

Vwb onderwerp: de lifestyle van snowboarders, houdt dat in dat als je daar niet aan zou voldoen, vooropgesteld dat er algemene lifestyle is, je geen snowboarder kan zijn? Of is af en toe 1 plank onder de voeten en het hebben van een baard voldoende? ;)

@Gigi, da’s handige info om te delen.

Userd op 27 sep 2016 18:15

Ja daar moet ik nog een leuk businessmodel voor verzinnen… ;)

@Gigi, da’s handige info om te delen.

Userd op 27 sep 2016 18:15

Ja daar moet ik nog een leuk businessmodel voor verzinnen… ;)

GiGi op 27 sep 2016 18:44

Je wil die 5 bolletjes terug hè ;)

Nee hoor. Geld verdienen.

Waarom kan je het onderzoek niet hier houden met mensen die regelmatig snowboarden in Landgraaf, zat mensen te vinden denk ik zo.

Pray for Snow!

@Gigi, da’s handige info om te delen.

Vwb onderwerp: de lifestyle van snowboarders, houdt dat in dat als je daar niet aan zou voldoen, vooropgesteld dat er algemene lifestyle is, je geen snowboarder kan zijn? Of is af en toe 1 plank onder de voeten en het hebben van een baard voldoende? ;)

Userd op 27 sep 2016 18:15

Bedankt voor je reactie,
We gaan dus onderzoeken of die lifestyle aanwezig is dus niet stellen of deze er wel of niet zou zijn. Maar een board onder je voeten binden eens in de zoveel tijd is wel een must haha.

Plaats een reactie