Chalet voor 30+ man gezocht in oostenrijk

Hallo wintersporters,

Ik ben bezig om voor de Nederlandse Studenten Alpen Club een winterprogramma op te zetten met allerlei cursussen. Plan is om 3 cursussen tegelijk te draaien en meestal vrij serieus kwa karakter en weinig gezuip. Voor het freeriden en tourskieen gedeelte hebben we moeite om een chalet te vinden. Voor freeriden is het wel handig als we in de buurt van een ski gebied zitten, maar stuk rijden is niet een probleem. Hiervoor zoeken we 5 Maart – 18 maart een chalet voor 2 weken in Oostenrijk. Zitten te kijken in het oosten van Oostenrijk, van alles en nog wat van het silvretta gebied t/m Kühtai.

Ik heb alleen ontdekt dat een 30+ man chalet best lastig te vinden is. Meeste zoek sites hebben niet eens een mogelijk voor 20+ in te voeren. Heeft iemand hier een suggestie? Wat ons betreft kan het lekker basic zijn; slaapzalen, keuken en grote eetkamer. Dus luxe hoeft het absoluut niet te zijn.

*bericht bewerkt door PC2K op 28 sep 2016 10:30

Zoiets: https://www.homeaway.nl/vakantiewoning/p2497296
Op die site kun je 10+personen en 10+ kamers invullen en dan sorteren op aantal kamers. Dan komen er wel wat opties naar boven. Echt middenin een skigebied wordt denk ik lastig, maar met een skibus voor de deur is het denk ik wel te doen.

Vroeger zijn leden van onze studentenvereniging wel met 30+ man op wintersport geweest. Die hadden vaak gewoon een reisorganisatie aangeschreven en kregen dan een offerte. Meestal gewoon Husk of zo. Het kwam dan echter meestal wel neer op een aantal kleinere appartementen in één complex.

Als je eens zoekt op zoektermen als ‘groepsaccommodatie’? Of zoals we in Nederland kennen: ‘kampeerboerderij met slaapzaal’? Daar is vast ook een Duitstalig equivalent van.

Het Cube hotel in Nassfeld is heel goed voor groepen, prijs valt goed mee en vanonder aan de lift…

Hi, stuur me effe een PB.
Wij wonen in de buurt van Obertauern en Zauchensee.
Ikzelf ben met mijn hond bij de Lawinesuchhundenstaffel in Salzburgerland en heb vele contacten met chalets en huizen voor grote groepen.
info@chaletbasecamp.com
Gr, Bruno

Plaats een reactie