Stanglleit'n

Dit onderwerp gaat over de bestemming Ellmau

Hallo,

Kan iemand mij vertellen waar de Stanglleit’n in Ellmau is. Ik lees op diverse websites dat hier in de winterperiode op elke maandagavond een apres-ski avond is met skishow etc. Maar ik kan nu nergens terugvinden waar dit precies is in Ellmau.

Bedankt alvast !

“Die Stanglleit ist im Winter ein Skihang, der direkt ins Zentrum von Ellmau führt.”

Midden in het centrum van Ellmau dus. Een exact adres heb ik ook niet kunnen vinden inderdaad.

Inderdaad nergens duidelijk aangegeven @philip1991 Misschien dat iemand het hier weet ? En anders zie ik het ter plekke vast wel

Nou ja, als het een piste betreft die midden in het centrum van Ellmau eindigt, zal het wel de dalafdaling (piste 84) zijn…

Even a bad day skiing is better then a good day at work

Zoiets vermoedde ik ook @Thomas. Waarschijnlijk daar bij de Elmauer Alm.

De Stanglleit’n is inderdaad de piste bij de Ellmauer Alm (vanuit het terras van de Alm gezien helemaal aan de rechterkant).
Stel je overigens van de apres ski niet teveel voor, de skishow daarentegen is leuk!

Aaahhh dank je wel @William Die dingen spiegelen ze vaak mooier voor dan ze zijn ;-) Maar als we er toch zijn, zeker even een kijkje waard !

Plaats een reactie