Wie wil er mee naar Italië, Sella Ronda

Wie wil er mee met een gezellige Skigroep, locatie Kop van Noord- Holland?
Naar het mooie, sneeuw zekere en een van de grootste skigebieden van Europa “Sella Ronda Italië “
Nog enkele plaatsen beschikbaar in het Hotel met half pension en in de Royal Class Bus.
Vertrekt; vrijdagavond 17 februari 2017, 19:00 uur vanuit Wognum rechtstreeks tot aan de voordeur van het Hotel te San Cassiano- Alta Badia.
Zondagochtend 26 februari 10:00 uur terug in Wognum.

… zin gekregen om mee te gaan naar San Cassiano te Italië?
Neem dan contact met me via rita-skivakantie@hotmail.nl voor verdere informatie.

De leeftijdsgroep is over het algemeen 40+

Hoi rota,

Ik ben Peter vd Berghe uit Haarlem Noord en heb wellicht interesse.
Hollander als ik ben wat zijn de kosten ongeveer

Hoi Peter,

7 nachten Hotel met ontbijt & avondeten en retourtje met de royal class bus samen €585,-. Daarbij komt natuurlijk nog wel je skipas hè.

Vriendelijke groet,
Rita

Hoi Ria Dank voor je snelle reactie.
Genoemd bedrag geldt ook voor een 1 persoonskaart?

Hoe groot is de groep tot nu toe?

Hoi Peter,
Er is nog één 1 pers.kamer vrij. Toeslag 1 pers.kamer €56,-.
We zijn tot nu toe met 30 personen.

Gewoon uit nieuwsgierigheid, welk hotel hebben jullie in San Cassiano?

Albergo Cime Bianche

Dank, leuk hotel en wat een mooie prijs hebben jullie als het obv half pension is

Dank je wel. Het is een leuk eenvoudig informeel hotel, met een leuk prijskaartje. En ja met half pension! Interesse om mee te gaan?

Nee, ik ga 2 weken daarvoor naar San Cass. Prima deal inderdaad voor jullie. En goed te lopen naar dalstation van Sorega lift. (en terug langs de kroeg in het dorp).

*bericht bewerkt door HN65 op 26 okt 2016 16:28

Hallo Rica,

Bedankt voor al je informatie en supersnel reageren.
Ik haak toch af en kijk even verder.

Ik wens jullie nu alvast enorm veel plezier.

Groetjes

Peter

Hoi Peter,
Jammer, veel succes met het vinden van iets passend!

Vr. Gr.
Rota, Ria, Rica… zeg maar gewoon Rita ;-)

Nee, ik ga 2 weken daarvoor naar San Cass. Prima deal inderdaad voor jullie. En goed te lopen naar dalstation van Sorega lift. (en terug langs de kroeg in het dorp).

HN65 op 26 okt 2016 16:27

Waar zit jij dan in San Cassiano? Zo te lezen ben je er vaker geweest! Wij gaan voor de 5de keer.

Prachtig skigebied, vind je niet?

Ja, wil nergens anders meer heen, hoewel Breuill… Hotel Falzares, recht tegenover Rosa Alpina maar dan betaalbaarder. Kom er vanaf begin 2000. Ook schitterend in de zomer.

Plaats een reactie