Skipas kopen @ bestemming

Hoi,

Ik ga dit jaar voor het eerst een skipas kopen op de bestemming zelf. Normaal kregen wij deze van de reisleiding. We gaan aankomend seizoen naar Kirchberg. Kun je een skipas bij de lift zelf kopen? Of bij een soort vvv kantoor? Heb al geprobeert antwoord te vinden via google maar heb nog niet echt iets nuttigs kunnen vinden. Ik hoop dat een van jullie het weet.

Groetjes Chantal

Meestal is het zo dat ze bij het dalstation liftpassen verkopen.

Kijk hier maar eens daar staan de skipassen.

http://www.bergbahn-kitzbuehel.at/

Ahh dankjulliewel! :)

Ja dankjewel van mij dus haha :p

meestal betaal je voor een skipas ter plaatse meer dan wanneer je die bij het reisagentschap in een pakket koopt; dus als je de reis en verblijf boekt bij een reisbureau kan je beter meteen die pas ook kopen: je kan skipassen kopen aan de lift

Beste Chanti, Hoe laat denk je aan te komen? Als je op zaterdag komt (overdag) doe het dan meteen!

Skihuur hier:
http://maps.google.nl/maps?q=Kirchberg,+oostenrijk&hl=nl…

Naast de ski school dus. Op zaterdag is het er rustig heb je alle keuze. Zondag is het er heel erg druk! dit omdat het bij de opstap plaats naar zowel de fleckalm als de kant van de pengelstein op ligt.

Pas kopen doe je ook op zaterdag hier:

http://maps.google.nl/maps?q=Kirchberg,+oostenrijk&hl=nl…

aan het einde van die doodlopende straat zit een pleintje aan dat plein staat een vvv kantoor daar koop je een pas.

Ook op zaterdag doen! Dan kun je zondag ochtend zo in 1 keer opstappen.

Etra gratis tip ga s’ochtends richting Pengelstein bahn daar is het rustiger (iedereen wil met de fleckalm) Check s’morgens in je hotel dat kanaal met die webcam beelden daar geven ze onderin extra info… Die vertelt je of de fleckalm dicht is want dat gebeurt nog wel eens door de wind!

Aanrader is om met de 3s baan over te gaan en het gebied richting mittersil te verkennen met nem de DSB zweitausender is erg leuk en rustiger als de kant van Kirchberg!

voor vragen hoor ik het wel.

Seriously snow addicted family!

Nou echt super goede tips. Dankjewel! We vertrekken vrijdag 7 januari dus komen idd op zaterdag aan. Hoop ik tenminste haha :p. En zaterdag 21 jan vertrekken we weer. We blijven lekker lang. Die die allstar kaart aan te raden? We houden iig wel van afwisseling en veel zien! En liggen die verschillende gebieden nou heel erg ver uit elkaar? Want als we eerst anderhalf uur onderweg zijn is 't niks… We moeten 's avonds ook nog terug enzo :p

er ligt wel aardig veel in de buurten en is zeker geen anderhalf uur rijden,
ik ken wel wat over de salzburger super ski kart ofzo maar nu ligt kirchberg net op de rand in tirol geloof ik, dus weet niet of je iets aan die kaart hebt, maar er liggen iig genoeg skigebieden in de buurt.

All star kaart gewoon doen… kun je ook met de bus naar de qwest lift. via daar ski je mooi richting westendorf en brixen. Pas idd kopen bij vvv op pleintje tegenover de brandweer… misschien gaan wij de 7e ook nog heen… maar sowieso 25 febr…

Nou jongens, hardstikke bedankt dat moet zeker goed gaan komen!

Ik kijk er heel erg naar uit! Nog 31 dagen hahaha :p

Plaats een reactie