Wetten Dass...

Wie is hier bekend met deze legendarische show?
Of misschien beter: wie niet? :p

Op dit moment is de laatste Wetten Dass bezig met Thomas Gottschalk en voor 1 van de weddenschappen gaan ze live over naar de Idalp in Ischgl :)

En daar blijf je 2,5 uur voor kijken?
Wedden dat…bij ons een eeuw geleden een succes. Duitsers vervangen tv programma’s net zo vaak als de tegeltjes in de badkamer. Bijna nooit dus. Daar hebben Belgen ook een handje van :)

Imitatio et aemulatio ;)

Jullie nederlanders hebben wel niet Michael Jackson, Elton John, Tina Turner, Cher en Joe Cocker op een podium gekregen.

Btw ik kijk het zelf nooit, alleen nu omdat ze naar de Idalp gaan.

Trouwens je moet je dringend eens belgischer gaan gedragen martijnski :p

dat heb ik vroeger wat gekeken haha, zal meteen even kijken

Member of global cooling initiative

Ze gaan een race doen of zoiets tegen Gian Simmen, olympisch kampioen snowboard

@ Niels: Wetten das ich heute mehr Stunden in Belgien war als in Holland? Zeker en vast! Dat winterwonderland in Hasselt lijkt me wel wat. Gaan we samen een pintje drinken?

Daar hebben Belgen ook een handje van :)

Martijnski op 3 dec. 2011 20:34

Man Bijt Hond hebben jullie trouwens toch maar mooi gepikt :D

@ Niels: Wetten das ich heute mehr Stunden in Belgien war als in Holland? Zeker en vast! Dat winterwonderland in Hasselt lijkt me wel wat. Gaan we samen een pintje drinken?

Martijnski op 3 dec. 2011 20:49

En een frietje eten ;)

Waarna ik je de cristal arena laat zien, de plaats waar mijn voetbalhart ligt :D

Ik bedoelde de badkamertegels uit de jaren '70 die ik veel tegenkom in België. Overigens niet in mijn nieuwe Stube.

Het Cristal Stadion (dat andere woord gebruik ik zelden en niet icm voetbal) heb ik al eens van binnen bekeken. Genk-Westerlo…jaartje of 3 geleden. Nu Been daar zit wil ik ook niet mee, dat spelletje ken ik wel. Ook een vorm van horizonvervuiling :)

Maare, zijn ze al aan het Wetten in Ischgl?

Maare, zijn ze al aan het Wetten in Ischgl?

Martijnski op 3 dec. 2011 20:56

Nope

(dat andere woord gebruik ik zelden en niet icm voetbal)

Martijnski op 3 dec. 2011 20:55

Jij vermijdt dus ook zell am ziller / gerlos?

"…"

En een frietje eten ;)

Waarna ik je de cristal arena laat zien, de plaats waar mijn voetbalhart ligt :D

Niels op 3 dec. 2011 20:52

E viva l’ espagna! :D :D :D

Originaliteit -1 Mathijs sorry.

Dat grapje kon ik toch niet laten liggen…ik ben meer voor Jan Breydel, die kunnen nog tegen Valencia winnen :D

Jij vermijdt dus ook zell am ziller / gerlos?

Niels op 3 dec. 2011 20:59

Nee want dan is het niet in combinatie met voetbal. Ik geloof dat Aspen ook een berg heeft die dezelfde naam draagt als de club van Amsterdam. Die zou ik gewoon naar beneden skiën. Overigens zag ik een brandblusser in m’n nieuwe huisje met dezelfde naam. Daar gaat morgen het Strudelfeest naamstickertje overheen :)

volgens mij heeft mathijs gelijk

Wat een drama programma… Zit het ook even te volgen, maar zap weer weg… Ik kijk wel terug op zdf-gemist.de

Wat een drama programma… Zit het ook even te volgen, maar zap weer weg… Ik kijk wel terug op zdf-gemist.de

RonaldTD op 3 dec. 2011 21:41

Dat ga ik ook doen, met hun Engelse tolk :')

Ze zijn nu in ischgl

Dat ziet er wel cool uit. Allebei tegelijk naar beneden. Mafkezen, ben benieuwd.

zie ik daar softboots?

fijne site hè, dat wintersport.nl?

Lap te laat precies, nu meat loaf, ook wel nice.

Blogger, skiër, Belg & Tirol-fan!

@niels

Volgens mij vergeet je dat Michael Jackson in de kuip (Rotterdam) heeft opgetreden.

Maar misschien is ie wat langer in België blijven hangen met een één of andere Marc.

Plaats een reactie