The making of ''Freeride at Altastenberg'

ben benieuwd naar de uiteindelijke film, Altijd leuk om de kids te zien gaan. Ik vind dat een van de mooiste dingen om te zien, Hoe makkelijk ze overal overheen en tussendoor gaan.

2 weken geleden in Zoetermeer was de oudste van ons (11) alleen maar in het funpark te vinden. Heb met verbazing staan kijken met wat voor een gemak hij de railingen en schansen overkwam op zijn board.

Member of global cooling initiative

Na 24 uur opladen vanaf 2 computers staat alles op YouTube. Vanavond als ik klaar ben met mijn werk start ik met de montage.

Alvast een voorproefje met blooper:

ben benieuwd naar de uiteindelijke film, Altijd leuk om de kids te zien gaan. Ik vind dat een van de mooiste dingen om te zien, Hoe makkelijk ze overal overheen en tussendoor gaan.

2 weken geleden in Zoetermeer was de oudste van ons (11) alleen maar in het funpark te vinden. Heb met verbazing staan kijken met wat voor een gemak hij de railingen en schansen overkwam op zijn board.

jos op 20 dec. 2011 08:37

Er zitten inderdaad fantastische acrobaten tussen al die kinderen op ski’s. De twee die met mij mee waren durven veel maar ze hebben ook nog een hoop te leren.

De film is klaar. Zes uren werk aan gehad, nadat een dag lang alle fragmenten op youtube waren gezet. Maar het resultaat mag er wezen :)

We hebben een cameraman en editor gevonden voor ons nieuwe Wintersportprogramma. Echt geweldig om te zien!!! Wat een supersterren op ski’s :D

Heel leuk die Rogierriennes met hun elastieke beentjes, en dat allemaal op 3 uur rijden van nederland

Maar onderschrift zou ondertussen wel aangepast kunnen worden:
De fantastische skiavonturen van de familieE,

Ik kijk hier eigenlijk met veel meer plezier naar dan zo’n freerider die zich van een bergwand afstort.

Zoals ik in het andere topic al zei: fantasti(e)sch resultaat!

Wat doe ik op de vroege ochtend. Beleefd, zoals ik ben opgevoed, ik zwaai naar Frans in de hoop dat hij alle Nederlanders en Belgen die langsrijden op zijn balkon plechtstatig toewuift. Helaas draaide het stuur ook zijn richting op en op de besneeuwde snelweg ramde ik de vangrail. Het gevolg: een kapot stuurhuis.

Paul E op 19 dec. 2011 01:45

Vandaar dat ik ineens een auto stil zag staan vanuit het keukenraam… De volgende keer zal ik iets minder enthousiast zwaaien, zodat het stuur niet ineens mijn kant op draait. ;) Het zou niet best zijn als we hetzelfde scenario krijgen als het volgende filmpje van een maand geleden op dezelfde snelweg, alleen dan in de andere rijrichting.

http://www.videonews24.de/video/1490/10-11-11—vn24—mit-g…

Wellicht rijden we de volgende keer samen op de vroege morgen op de snelweg. Pas wel op dat je stuur dan niet ineens naar mijn auto draait. ;)

P.S. Leuke video’s! Nog even en het Sauerland is beroemt om zijn ‘Rogiertjes’ en off-piste mogelijkheden.

@ Frans: Wanneer organiseer jij als Sauerland blogger een meeting ergens in het Sauerland?

"…Nog even en het Sauerland is beroemt om zijn ‘Rogiertjes’ en off-piste mogelijkheden.

Frans op 22 dec. 2011 19:27

Als ik het in een formule vervat, is het dan zoiets?
Franz² + Paul E² = Rogier²

mooi gemaakt Paul!
Daar ben je druk mee geweest!

Leuk ook om te zien hoeveel lol je dochter en leendochter hebben in het skiën. Ze hebben geen angst, da’s duidelijk :)

fijne site hè, dat wintersport.nl?

Ik wilde ze graag naar het volgende niveau brengen. Maar het onderstaande vindt mijn dochter gestoord, dus een dergelijk filmpje zit er voorlopig nog niet in:

;)

Heb je een Panda met wieken en staartrotor dan?

Plaats een reactie