snowboarden?

Dit onderwerp gaat over de bestemming Lermoos

welke mogelijkheden tot snowboarden heeft dit gebied bij lermos

Van de piste en offpiste gaat prima… als je les neemt ga je alleen maar off piste is wel leuk maar het nadeel is dat als je wat ouder bent (ben zelf 23) dat je met heel wat jonge kinderen in de groep zit va ongeveer 10 jaar en weinig volwassenen in een groep… verder heb je op de zugspitze zelf een funpark waar het goed vertoeven is voor snowboarders… ga nu al meer dan 10 jaar naar lermoos en ben daar nog niet uitgekeken!

met een les, off-piste??? nee hoor

nou ik alleen maar werd er op den duur niet goed van…

Dat klopt.
Wij gingen hier ook inderdaad offpiste met les. Prive les of gezamelijk. Beiden gingen buiten de piste.

ik dacht dat er in erwhald een snowboard park is

In Ehrwald is inderdaad een boardercross maar geen funpark. Die is op Zugspitze

Ben met de lessen ook alleen maar offpiste gegaan, was gezien de hoeveelheid sneeuw die er was gevallen gewoon helemaal top.
Zo leer je pas echt snowboarden

is er

is er ook een snowboard funpark in lermoos bij gebouwd? ik ga zelf ook al 3 jaar naar lermoos en heb nu net wat gelezen op internet over een nieuw gebouwd snowboard funpark, en bij de oefen weide zou de sleeplift weg gehaald worden en een 6 persoons lift gebouwd worden. de kortste 6 persoons lift van oostenrijk.

De sleeplift bij de oefenweide is idd vervangen voor een stoeltjes lift. Of er een funpark komt dat weet ik niet. Het enige funpark dat ik heb gezien was in Ehrwald bij de Ehrwalderalm (de sloomste piste van het hele gebied).

Member of global cooling initiative

De sleeplift is inderdaad vervangen, maar niet door een stoeltjeslift, maar door een cabinelift voor 10 pers.

Plaats een reactie